AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg kjenner jeg er skikkelig stresset for at noe skal skje med meg under fødsel, pga jeg er så redd at babyen skal vokse opp uten meg og jeg ikke kan fortelle at jeg elsker den hver dag (😂😂). Har egentlig en god følelse på fødselen men jeg begynner å tenke slike tanker, og blir helt på gråten selv om jeg vet mitt barn ville hatt verdens fineste familie og far rundt seg. Flere som har det slik? Håper det bare er hormoner, føler meg helt teit Anonymkode: 00c46...14c 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg kjenner jeg er skikkelig stresset for at noe skal skje med meg under fødsel, pga jeg er så redd at babyen skal vokse opp uten meg og jeg ikke kan fortelle at jeg elsker den hver dag (😂😂). Har egentlig en god følelse på fødselen men jeg begynner å tenke slike tanker, og blir helt på gråten selv om jeg vet mitt barn ville hatt verdens fineste familie og far rundt seg. Flere som har det slik? Håper det bare er hormoner, føler meg helt teit Anonymkode: 00c46...14c Ja, tenker på det hver dag men er også livredd for at det skal skje noe med babyen under fødselen!! Anonymkode: fe9db...a1f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, tenker på det hver dag men er også livredd for at det skal skje noe med babyen under fødselen!! Anonymkode: fe9db...a1f Ja samme her!! Har du vært redd for dette før du ble gravid også eller kun nå? Håper det bare er hormoner, føler meg helt teit. Kan begynne å gråte om jeg tenker noe skjer med samboeren min også 🤣 Anonymkode: 00c46...14c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Jeg er i uke 31, har det ikke sånn. Men blir lett lei meg da. Anonymkode: 50d36...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå