AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Er det bedre at kjæresten er utro hvis det kun dreier seg om sex, enn hvis kjæresten ble forelsket og innledet et forhold med en annen? Anonymkode: 47670...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Det er takk og farvel uansett. Anonymkode: 9d5fd...1ab 5 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Nei like ille. Brudd på tillitt er brudd på tillitt og brudd på tillit er også at man ikke respekterer partneren sin, så da ødelegger man forholdet. Anonymkode: 2bd1c...b8d 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Selvsagt, en engangsgreie hadde jeg ikke brydd meg om. Et langvarig affære derimot hadde vært kroken på døra. Anonymkode: cf5ad...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 For meg er det nesten omvendt tror jeg. Man kan ikke styre følelsene sine. Men å ødelegge alt kun for litt nytelse virket bare enda mer meningsløst Anonymkode: 2b2e0...c29 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Nei. Det betyr jo at han risikerer alt vi har sammen for et knull. Altså, hvor lite verdt er ikke forholdet for han da, livet vårt sammen, når han kan pisse på det på den måten? Anonymkode: 0ab65...aa3 3 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Dama var utro to ganger med samme mann sånn halvveis i fylla fordi hun var kåt, men mener det hadde vært ti ganger verre for meg hvis hun hadde blitt forelsket og forlatt meg for en annen mann. Jeg tror også det faktisk, samtidig som hun risikerte forholdet vårt for sex med en random fyr hun ikke var interessert å bli sammen med. Kan legge til at hun er veldig opptatt av sex, og vil ha det flere ganger daglig. Ts Anonymkode: 47670...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dama var utro to ganger med samme mann sånn halvveis i fylla fordi hun var kåt, men mener det hadde vært ti ganger verre for meg hvis hun hadde blitt forelsket og forlatt meg for en annen mann. Jeg tror også det faktisk, samtidig som hun risikerte forholdet vårt for sex med en random fyr hun ikke var interessert å bli sammen med. Kan legge til at hun er veldig opptatt av sex, og vil ha det flere ganger daglig. Ts Anonymkode: 47670...dbc Hun mener det? Det som betyr noe er jo hva du mener og føler om det. Anonymkode: 0ab65...aa3 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 Nei ødelegger alt av selvtillit og tillit. Null vei tilbake. Synes nesten det er værre da jeg føler meg ekkel og at han ikke liker meg mer Anonymkode: 3de22...50b 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dama var utro to ganger med samme mann sånn halvveis i fylla fordi hun var kåt, men mener det hadde vært ti ganger verre for meg hvis hun hadde blitt forelsket og forlatt meg for en annen mann. Jeg tror også det faktisk, samtidig som hun risikerte forholdet vårt for sex med en random fyr hun ikke var interessert å bli sammen med. Kan legge til at hun er veldig opptatt av sex, og vil ha det flere ganger daglig. Ts Anonymkode: 47670...dbc Jeg er også opptatt av sex og vil helst ha det flere ganger daglig, men dama di oppfører seg helt rævva. Anonymkode: aeba8...882 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 Dama var seksuelt utro uten noen form for emosjonell innvolvering, og jeg mener det er enklere og forholde seg til. Faktisk så ble jeg overrasket over at denne "dydige" dama faktisk hadde seksuelle lyster og fantasier. Vil vel kanskje heller si at det hadde vært større sjanse for at jeg hadde gått fra dama om hun ikke hadde vært utro. Fikk ihvertfall bekreftet at hun hadde litt mere lyster enn hva hun hadde vist i forholdet, sexlivet ble faktisk flere hakk bedre etter utroskapen. TIdligere så hadde hun vært samboeren uten noen seksuelle fantasier, temaet sex var noe som hun aldri ville snakke om, og alle forsøk ble avfeid. Anonymkode: aa2d2...d06
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #12 Skrevet 8. oktober 2022 Sitter her og lurer på om jeg blir eller går. Dama er lei seg og angrer fælt på det hun har gjort, og sier hun er mye mer glad i meg nå enn før utroskapen. Hun har ikke elsket meg på flere år, men nå vet hun 120% at hun elsker meg, og har panikk for at jeg skal gå fra henne. ts Anonymkode: 47670...dbc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #13 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dama var seksuelt utro uten noen form for emosjonell innvolvering, og jeg mener det er enklere og forholde seg til. Faktisk så ble jeg overrasket over at denne "dydige" dama faktisk hadde seksuelle lyster og fantasier. Vil vel kanskje heller si at det hadde vært større sjanse for at jeg hadde gått fra dama om hun ikke hadde vært utro. Fikk ihvertfall bekreftet at hun hadde litt mere lyster enn hva hun hadde vist i forholdet, sexlivet ble faktisk flere hakk bedre etter utroskapen. TIdligere så hadde hun vært samboeren uten noen seksuelle fantasier, temaet sex var noe som hun aldri ville snakke om, og alle forsøk ble avfeid. Anonymkode: aa2d2...d06 Synes du det ikke er ekkelt at en annen mann har begjært kroppen hennes og vært inni henne? Jeg tenker og ser for meg kjæresten min og han fyren hun var med hver gang vi har sex, og det er ødeleggende 😐 Ts Anonymkode: 47670...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #14 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): For meg er det nesten omvendt tror jeg. Man kan ikke styre følelsene sine. Men å ødelegge alt kun for litt nytelse virket bare enda mer meningsløst Anonymkode: 2b2e0...c29 Du må ikke undervurdere effekten av kåtskap, og at kåtskap også er en følelse selv om den er mere kortvarig, men den kan være temmelig intens. Seksualdriften er en av de sterkeste driftene vi har, så at en partner gir etter for sine seksuelle lyster må være enklere enn at partner involverer seg emosjonellt og seksuellt. Kan vel nesten sammenlignes med uaktsom handling og overlagt handling. Anonymkode: aa2d2...d06 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #15 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Sitter her og lurer på om jeg blir eller går. Dama er lei seg og angrer fælt på det hun har gjort, og sier hun er mye mer glad i meg nå enn før utroskapen. Hun har ikke elsket meg på flere år, men nå vet hun 120% at hun elsker meg, og har panikk for at jeg skal gå fra henne. ts Anonymkode: 47670...dbc For ei fjåse. Anonymkode: a758e...e74 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #16 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Synes du det ikke er ekkelt at en annen mann har begjært kroppen hennes og vært inni henne? Jeg tenker og ser for meg kjæresten min og han fyren hun var med hver gang vi har sex, og det er ødeleggende 😐 Ts Anonymkode: 47670...dbc Når det preger deg på den måten vil du aldri kunne se hun som før igjen. Det et bare å pakke sakene og takke for seg, å reparere en knust vase vil aldri gjøre den sterk og bra igjen Anonymkode: 2bd1c...b8d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #17 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Synes du det ikke er ekkelt at en annen mann har begjært kroppen hennes og vært inni henne? Jeg tenker og ser for meg kjæresten min og han fyren hun var med hver gang vi har sex, og det er ødeleggende 😐 Ts Anonymkode: 47670...dbc At en annen mann har begjært henne, ser jeg ikke på som så rart da hun er en meget attraktiv kvinne. At en annen mann har vært inni henne har vel skjedd før jeg kom inn i bildet også, det er vel noe vi må tåle i 2022. Eneste forskjellen er at vi var ilag når det skjedde, altså det som kalles utroskap. Men jeg trenger ikke sende henne til Durek for å fjerne skjedeavtrykk, og klarer å leve med den biten. At du ser for deg den fyren hun var sammen med, det går sikkert å komme over også. Men da må du nok forandre tankerekken din, spesiellt visst du fortsatt er glad i dama di. Hun har jo tross alt valgt deg over den hun var utro med, så du har ihvertfall fått brakt det på det rene, det er deg hun vil ha, dette var den ultimate syretesten. Og visst du ikke kan gå videre, og visst du ikke klarer å slutte å plage deg selv med disse tankene så vil nok være like greit å avslutte forholdet. Anonymkode: aa2d2...d06 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #18 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): At en annen mann har begjært henne, ser jeg ikke på som så rart da hun er en meget attraktiv kvinne. At en annen mann har vært inni henne har vel skjedd før jeg kom inn i bildet også, det er vel noe vi må tåle i 2022. Eneste forskjellen er at vi var ilag når det skjedde, altså det som kalles utroskap. Men jeg trenger ikke sende henne til Durek for å fjerne skjedeavtrykk, og klarer å leve med den biten. At du ser for deg den fyren hun var sammen med, det går sikkert å komme over også. Men da må du nok forandre tankerekken din, spesiellt visst du fortsatt er glad i dama di. Hun har jo tross alt valgt deg over den hun var utro med, så du har ihvertfall fått brakt det på det rene, det er deg hun vil ha, dette var den ultimate syretesten. Og visst du ikke kan gå videre, og visst du ikke klarer å slutte å plage deg selv med disse tankene så vil nok være like greit å avslutte forholdet. Anonymkode: aa2d2...d06 Jeg mener selvfølgelig mens dere var sammen. ts Anonymkode: 47670...dbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå