Gå til innhold

Helt ny i gamet - hva er din erfaring med Tinder/datingsider??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt singel etter maaange år i forhold. Føler meg nesten litt ny i verden....Kunne godt tenkt meg å date litt, treffe noen nye mennesker. Ikke for noe veldig seriøst i første omgang, men skjer det så skjer det...

Er veldig skeptisk til Tinder o.l...Kan man virkelig treffe noen å bli oppriktig forelsket ved slike "arrangerte" møter?? Er det ikke veldig kleint? Blir det ikke veldig unaturlig?

Mitt ønske er jo selvfølgelig å møte noen man kan nærme seg over tid, naturlig. Men jeh vet jo også at mulighetene er begrenset, og sjansen liten for at man skal kunne møte noen man virkelig finner tonen med på en naturlig arena som jobb, fritidsaktiviteter osv...

Jeg føler jeg har kastet bort mange år på å være ulykkelig...jeg har lyst til å leve litt, og ikke sitte å vente på "den rette". Noe gøy må man jo kunne ha det på veien også...

Hva er din erfaring??

Anonymkode: ebbca...95f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant samboeren min på sukker 

Vært sammen i 6 år og venter vårt første barn nå 🥰 må sies at man kommer borti mye rart å. Vet ikke hvor mange jeg har avvist med en gang eller hvor ett møte var mer enn nok. 

Anonymkode: d3a96...1d6

Skrevet

Jeg fant samboeren min der i januar. Vi har vært sammen i 8 mnd. :)

Ja, det kan være mye useriøst, men plutselig er man heldig. Skal sies at det er greit å ha en ærlig profil og være ærlig på hva man er ute etter. 

Synes ikke det var kleint, vi chattet litt først før første date, det hjalp. Og så møttes vi og hadde en fantastisk førstedate. 

Skrevet

Møtte samboeren min via tinder. Første tinder daten min faktisk! Vi holdt sammen i flere år men det ble slutt. Nå dater jeg via tinder igjen og syns ikke det er kleint eller unaturlig.  Man må jo treffe mennene en god del ganger og bli godt kjent før man blir noe romantisk så det er ikke unaturlig syns jeg. En god del menn derfra vil bare ha sex så det er viktig å ikke la seg presse til å bli med på det om man ikke vil. Dropp de mennene som vil møte deg med en gang og se hvem som investerer tid i å bli kjent med deg 

Anonymkode: ad062...0ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...