Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dårlig, har lite matlys, kvalm, føler meg konstant mett, litt småvondt i magen til tider. Er i uke 31. har gått ned 2 kg siste to ukene. Er det vits å bekymre seg? Har lest det er normalt og finner ingen grunn til å kontakte lege ut fra det jeg leser, samtidig blir jeg litt nervøs fordi babyen vil jo bare vokse seg større så hvis det er på grunn av babyen og størrelsen på babyen er jeg redd for at jeg vil gå betraktelig mer ned i vekt. Har en god del å ta av og har gått opp 18 kg til nå, så er ikke mager. Men er jo ikke sunt å miste mye vekt heller, når det kommer av lite matinntak mtp vitaminer og proteiner for både meg og baby

Anonymkode: 01e71...549

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk bare ned når jeg var gravid med tredje. Det skal sies at jeg har høy bmi. Men gikk ned 6-7kg. Baby spiste av meg. Legene var hæppy.

Men nr 2 gikk jeg kun opp 0.5kg... så lenge baby legger på seg og de ikke reagerer på det når du er på kontroll går det nok fint?

Anonymkode: 183dd...601

Skrevet

Ja, baby er estimert til å være i øverste grense, ikke bare symfysemål men også etter vekstkontroll med ultralyd. Så den er jo mer enn stor nok.

Anonymkode: 01e71...549

Skrevet

Så lenge leger ikke reagerer negativt er det ingenting å stresse med. Nevn det på kontroll. Nå skal det sies at jeg ikke hadde allverdens matlyst. Men spiste nok til å holde meg og lille i magen oppegående. Slanket meg ikke. Bare spiste lite og ble mett av ingenting. 

Anonymkode: 183dd...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...