AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Leser flere steder at hunder merker at man er gravid. Jeg er i uke 18 og syns hunden min oppfører seg helt vanlig. Anonymkode: fb79f...e22
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Sist så syns jeg ikke jeg merket så mye på hunden vår.. Men foreldrene mine sin hund syns jeg oppfører seg annerledes. (Bodde med han noen år før jeg flytta og vi er mye sammen) Nå er jeg gravid med nr 2, men han er litt mere klengete enn vanlig. Følger etter meg og setter seg veldig tett oppå meg osv.. ellers lik🥰 Anonymkode: 96c87...577
Flamme Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Synes aldri bikkjene her hjemme har brydd seg med at jeg er gravid, nei.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Vi har 2, den ene var veldig opptatt av magen min under svangerskapet, lå og kveilet seg rundt magen og passet på. Den hunden er også veldig obs på humør, kommer og trøster hvis jeg gråter og er generelt veldig «påpasselig». Kunne nok lett ha vært besøkshund eller jobbet med psykisk syke. Den andre hunden vår gjorde aldri tegn til å legge merke til magen. Anonymkode: 0059f...1cc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Ja, hun ville ikke gå lange turer lenger. Eller forlate meg alene hjemme. Det ble vanskeligere å ta henne ut. Og hun voktet mer når vi var alene hjemme Anonymkode: 93fe1...cad
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Hunden vår ble veldig klengete på meg. Hvis jeg la meg på sofaen la den seg alltid oppe på magen eller nærmest mulig magen (liten hund). Den var helt i hundre da vi kom hjem med baby, og de er sjeldent langt fra hverandre den dag i dag 4 år etterpå🥰 hunden var også veldig beskyttende mot babyen. Bjeffet mot andre enn meg som tok på babyen, også faren😅 men graviditet nummer 2 så merket jeg ikke noe annerledes oppførsel på hunden Anonymkode: 480ce...1c7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Både hunder og katter merket det på meg Anonymkode: 0169b...005
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Leser flere steder at hunder merker at man er gravid. Jeg er i uke 18 og syns hunden min oppfører seg helt vanlig. Anonymkode: fb79f...e22 om de merker det er noe endring i hormoner/ lukt/ adferd hos deg - så trenger de ikke bry seg om det. Anonymkode: c637e...4eb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Ja! Hunden vi hadde mens jeg gikk gravid endret seg veldig mot meg. Vek ikke fra min side, og sov på utsiden av soverommet mitt. Nektet å bruke sin vanlige soveplass. Da jeg ble gravid med nr 2 ( som ikke var planlagt) tok jeg test pga hundens oppførsel.. så han merket det før meg! Anonymkode: e2176...4ea
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Vet ikke om hunden merket det, hun er alltid rett ved meg uansett, gravid eller ikke. Men hesten min gikk rundt meg på tærne omtrent. Han var så forsiktig, vi snakker om en bøsete unghest som ikke vet hva personlig space er. Jeg trodde jeg endelig hadde lyktes i oppdragelsen, men med en gang barnet var ute var han like uforsiktig igjen🤣 han brukte forsiktig å legge mulen mot magen, og ørene vippet fram og tilbake, morsomt å se🤣 Anonymkode: 231eb...3eb
Suppe924 Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Har ei veldig var frøken på slikt og nå når babyen er ute, har hun tatt på seg oppgaven som selvutnevnt barnepike😛😊 Har også en golden ret, men hun var ikke noe oppmerksom under graviditeten..mer nå i ettertid😄 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 Nei, hun er lik som alltid 😊 Anonymkode: 0dc85...661
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #13 Skrevet 10. oktober 2022 Vet ikke om hun merket at jeg var gravid, men hun merket at det var et eller annet. Hun går vanligvis til meg for trygghet og til mannen for lek og kos, men klenget mye på meg og var ekstra rolig rundt meg under svangerskapet, som om hun skulle passe på. Hun oppfører seg også sånn når jeg er syk, så det er litt vanskelig å si hva det var hun merket. Hun hoppet over begge løpetidene hun skulle hatt mens jeg var gravid og fikk første løpetid samtidig som jeg fikk første mens etter fødsel. Helt sikkert tilfeldig, men vi synes det er litt morsomt likevel, haha. Anonymkode: 6bd48...f8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå