AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Okey, dette er sikkert et rart innlegg, men det virker som noe har endret seg i skjeden min. Jeg har brukt tampong i en årrekke og føler alltid at jeg bare har dyttet tampongen "rett inn" så langt jeg klarer. Nå når jeg dytter den inn så er det som om jeg møter "veggen" etter noen cm og må snu retning på innføringen før jeg får den på plass. Betyr dette nedsunken livmor eller er dette egentlig normalt? Jeg har i alle fall blitt veldig bevisst på dette denne syklusen. Jeg har ikke født, hvis det er av betydning. Anonymkode: 1317b...3dc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Det er vel kun lege/gynekolog som kan svare på dette ved å undersøke deg. Det kan være mange grunner, så det blir bare gjetninger fra folk her inne. Anonymkode: bdc03...d29
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel kun lege/gynekolog som kan svare på dette ved å undersøke deg. Det kan være mange grunner, så det blir bare gjetninger fra folk her inne. Anonymkode: bdc03...d29 Ja, det er vel det, men hadde vært interessant om noen kjenner seg igjen. Anonymkode: 1317b...3dc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Har det helt likt! Har heller ikke født. Tok det opp med gynekologen og hun sjekket meg og jeg har ikke noe fremfall eller nedsig eller noe. Hun sa at alt er stramt og fint og der det skal være. Så jeg vet ikke jeg. Hun sa det kan hende jeg er litt tørrere med alderen (er 35) og blør litt mindre så tamponger ikke sklir like lett inn som før og at det er det jeg oppfatter som at den møter en vegg. Anonymkode: 60e9f...c83 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Sett deg på huk og kjenn etter? Du må til lege hvis noen skal finne ut hva som evt har endret seg. Anonymkode: 69196...e04
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Sitter du annerledes? Har det skjedd noe med holdningen din? Lagt på deg, eller begynt å trene? Det er nok bare en filleting. Uansett ta en tur å sjekk deg. Anonymkode: 54993...a9a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har det helt likt! Har heller ikke født. Tok det opp med gynekologen og hun sjekket meg og jeg har ikke noe fremfall eller nedsig eller noe. Hun sa at alt er stramt og fint og der det skal være. Så jeg vet ikke jeg. Hun sa det kan hende jeg er litt tørrere med alderen (er 35) og blør litt mindre så tamponger ikke sklir like lett inn som før og at det er det jeg oppfatter som at den møter en vegg. Anonymkode: 60e9f...c83 Åh, ja, men betryggende at vi er flere 😄 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sett deg på huk og kjenn etter? Du må til lege hvis noen skal finne ut hva som evt har endret seg. Anonymkode: 69196...e04 Har prøvd å kjenne etter, kjennes vel normalt ut når jeg sitter på huk. AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Sitter du annerledes? Har det skjedd noe med holdningen din? Lagt på deg, eller begynt å trene? Det er nok bare en filleting. Uansett ta en tur å sjekk deg. Anonymkode: 54993...a9a Har begynt med squats, men det er så sørgelig lite pr. dag. Hvordan kan det evt ha en sammenheng? Anonymkode: 1317b...3dc
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja, det er vel det, men hadde vært interessant om noen kjenner seg igjen. Anonymkode: 1317b...3dc Jeg skjønner det, men uansett hvor mange gode forslag og erfaringer du får, får du jo uansett ikke mer svar på hva som er greia i ditt tilfelle. Hvis du tror det faktisk har skjedd noe i underlivet ditt og du er litt bekymret, så er det jo bedre å få det sjekket ut enn å gå og spekulere i hva det kan være. Det kan være at du er tørrere enn før eller ubevisst har endret litt på fremgangsmåten/vinkelen, eller det kan være at det faktisk er noe der. Muskelknuter i livmoren er svært vanlig og kan i noen tilfeller merkes i skjeden. De er ikke farlige, men kan vokse seg store og/eller gi plagsomme symptomer, så det er greit å gjøre noe med dem mens de enda er små. Er du det minste bekymret, så gå til lege! Anonymkode: bdc03...d29 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åh, ja, men betryggende at vi er flere 😄 Har prøvd å kjenne etter, kjennes vel normalt ut når jeg sitter på huk. Har begynt med squats, men det er så sørgelig lite pr. dag. Hvordan kan det evt ha en sammenheng? Anonymkode: 1317b...3dc Endring i muskulaturen selvfølgelig ☺️ Anonymkode: 54993...a9a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Endring i muskulaturen selvfølgelig ☺️ Anonymkode: 54993...a9a Men kan squats gjøre endring av musklulaturen der inne? Føler meg helt newbie her nå 😂 Anonymkode: 1317b...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå