Gå til innhold

Blir du fornærmet hvis din partner ikke stoler blindt på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på hvor vanlig utroskap er så er det jo ikke helt usannsynlig at det kan skje dere. Hva tenker du dersom partneren din er usikker og uttrykker utrygghet rundt dette temaet? Blir du fornærmet og frustrert, tenker "kjenner du meg ikke? Jeg ville jo aldri gjort det mot deg".

Kan man egentlig kjenne et annet menneske så godt at man bare vet at de ikke ville bedratt en?

Anonymkode: cc424...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt skuffet på min fantastiske kone hvis hun hadde stolt på meg blindt. Da jeg ser på henne som jordnær, selvstendig og reflektert.

De ganger hun har gitt utrykk for at syns noe i dette tema har vært utrygt for henne, så har jeg nok blitt litt oppgitt. Da jeg selv ikke har hatt noe slikt som mål eller vært nært i handling. Men så har jeg tatt meg sammen og sett på hva i min adferd som har gjort henne utrygg, og så gjort korrigeringer.

• Liker 1
Skrevet

Tja... Man skal ikke være naiv. Men livet blir jo veldig vanskelig om man mistror mye. 

Jeg tror aldri at noen er utro mot meg. Jeg er ikke sjalu. Aldri. Ingen i min familie er sjalu. 

Jeg tror ikke at kjæresten egentlig tror jeg er utro, men han er skeptisk av natur og var veldig sjalu i starten. Jeg har gjort norner endringer for å ikke trigge ham, men i hovedsak bruker jeg bare tid og åpenhet for å få ham til å stole NOK på meg. 

Anonymkode: 3a1b5...e58

Skrevet

Det er det eneste i livet jeg forventer at han skal stole helt på meg. Gidder ikke noe annet tøys . 

Anonymkode: 0496b...2cf

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap og kommer nok aldri til å stole fullt og helt på noen igjen. Siden jeg har vært gjennom det selv vil jeg ha full forståelse om en partner uttrykker usikkerhet og gjøre det jeg kan for å få han trygg på meg. Desverre opplever jeg ikke at menn er like forståelsesfulle, de vil gjerne ikke vise mobilen sin og mistenkelige meldinger osv men da tenker jeg faktisk at da har de noe å skjule da,  og går fra de før jeg blir bedratt og såret igjen! Jeg kunne ikke godtatt å være med en mann som ikke tok vare på følelsene mine og betrygget meg når jeg trengte det. 

Anonymkode: 7200c...da6

• Liker 2
Skrevet

Kall meg gjerne naiv, men jeg stoler blindt på samboeren min. Hans forrige kjæreste var utro mot han ved flere anledninger og jeg vet at han ikke kan fordra sånt. Til grunn for tilliten er seks år sammen, og en veldig problemfri hverdag. Fra vi fant hverandre forsto vi bare at det skulle være oss. Det var aldri noen som spilte kostbar og lot være å ta kontakt etc., så vi har alltid bare hatt god tillit. Veldig deilig må jeg si, når et forhold oppstår og fortsetter så uproblematisk! 

Anonymkode: 05422...ec3

• Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg gidder ikke være sammen med noen jeg ikke stoler 100 % på, og forventer det samme tilbake. 

Anonymkode: fbbc7...d77

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kall meg gjerne naiv, men jeg stoler blindt på samboeren min. Hans forrige kjæreste var utro mot han ved flere anledninger og jeg vet at han ikke kan fordra sånt. Til grunn for tilliten er seks år sammen, og en veldig problemfri hverdag. Fra vi fant hverandre forsto vi bare at det skulle være oss. Det var aldri noen som spilte kostbar og lot være å ta kontakt etc., så vi har alltid bare hatt god tillit. Veldig deilig må jeg si, når et forhold oppstår og fortsetter så uproblematisk! 

Hehe sånn var forholdet til meg og eks også. Han var utro allikevel gitt 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe sånn var forholdet til meg og eks også. Han var utro allikevel gitt 

Trist å høre, man har jo aldri en 100 % garanti. Men ser ikke vitsen i å bli sammen med noen hvis man ikke kan bygge forholdet på tillit fra starten av. Mye som kan endre seg frem til utroskap eventuelt oppstår. Tviler på at alt var så rosenrødt som du skal ha det til, hvis han faktisk var utro.

Skrevet

Er mann og hadde nok blitt fornærmet om dama ikke stolte blindt på meg. Men jeg er at det både er irrasjonelt og dobbeltmoralsk. Jeg hadde aldri stolt blindt på henne og jeg synes man er idiot om man stoler blindt på en partner. 

Anonymkode: 30a3a...f5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...