AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Hei. Er det flere her inne som kan fortelle om sin opplevelse av å bruke sertralin hexal og bilkjøring. Selv har jeg stått på dette i snart 20 år og føler jeg fungerer i hverdagen. Problemet er at jeg har en tendens til å google....ikke så lurt...alltid.Spørsmålet mitt er om noen av dere som har blitt stoppet I en spyttetest kontroll og har fått et falsk positivt resultat, på grunn av at sertraline kan gi utslag på slike spyttetester???? Anonymkode: a17ae...422
Solfrid helene Skrevet 9. oktober 2022 #2 Skrevet 9. oktober 2022 Noen som står på sertralin og kjører bil?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #3 Skrevet 9. oktober 2022 Bruker Sertralin, og kjører bil. Har ikke blitt stoppet. Anonymkode: 92001...a25
Solfrid helene Skrevet 9. oktober 2022 #4 Skrevet 9. oktober 2022 Takk for at du svarer. Føler du noe redsel for at sertralin skal slå ut på spyttetest i politikontroll? Finnes det noe mulighet å få svar på dette?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #5 Skrevet 9. oktober 2022 Aldri hørt at Sertralin/Zoloft gir utslag på spyttest. Kjører bil, og jeg står også på Aduvanz og den slo heller ikke ut på spyttest. Anonymkode: 7e471...3f2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Har brukt zoloft/sertralin i ca 20 år, og har aldri hørt om dette. Tror nok det går helt fint Anonymkode: 3033b...534
Solfrid helene Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Nok en gang takk for svar. Jeg googlet på sertralin og spyttest og da kom det opp at sertralin KAN gi utslag på clonazepam testen, narkotikatest. Skjønner at sertralin ikke kommer under narkotika men uansett tenker jeg at d ville være kjipt hvis d viser seg å bli falsk positiv under en spyttetest- kontroll...
Solfrid helene Skrevet 11. oktober 2022 #8 Skrevet 11. oktober 2022 Kan man be om en spyttetest for å se om det blir utslag og eventuelt hvor????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå