AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Det er noen i Pakistan som skal overføre penger til min konto i DNB. Trenger jeg å oppgi noe annet også enn kontonr mitt? Anonymkode: 9ab2f...3ba
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Ja. Du må gi blant annet IBAN-nummer. Søk "overføre penger fra utlandet" på google. Anonymkode: c2d60...24f 1
smilo Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg håper du ikke må oppgi kontonr for at du har vunnet en premie, eller en arv fra en ukjent onkel
Snublefot62 Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Kontonr iban og Swift. Bare vær obs på at overføringer fra utland fort kan bli nærmere ettergått så ha for deg nødvendig dokumentasjon dersom banken spør.
Gjest Adobyen Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Du finner ditt «internasjonale» bankkontontonr inne på egen konto i nettbanken. Det begynner med NO og er ganske langt. 10 tegn. Det kalles IBAN. Du trenger også SWIFT koden som identifiserer din bank. Dnb Starter med DNB og så noen bokstaver.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 smilo skrev (13 timer siden): Jeg håper du ikke må oppgi kontonr for at du har vunnet en premie, eller en arv fra en ukjent onkel og hva tror du egentlig at noen folk fra Pakistan liksom skal finne på, hvis dem bare sitter med bankkonto-nummeret liksom?`rent bortsett fra å oveføre penger TIL denne kontoen selvfølgelig. det er vel ikke snakk om å sende over både PIN-nummer og personnnummer og Gud vet hva liksom... Anonymkode: 4f292...ab5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå