Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 7 og kjenner nesten ikke noe symptomer. Kan være litt øm i brystene og kanskje jeg føler på at jeg er mer trøttere enn vanlig. Men ellers veldig lite. Bekymrer meg om det er normalt? Er det andre som også kjente lite i starten? Alle snakker om den kvalmen men  jeg har ikke kjent på det i det hele tatt. Førstegangs så tror jeg bekymrer meg veldig. Føler liksom ikke jeg er gravid når jeg ikke kjenner noe

Anonymkode: 1ee8f...abd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk ikke symptomer før uke 10. 

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer utenom uteblitt mens. Fikk aldri flere heller. 

Var gravid med eneggede tvillinger. Disse er nå syv år og ni mnd. 

Skrevet

Jeg var litt mer tissetrengt enn vanlig, ellers ingen symptomer annet enn voksende mage og sparking etter hvert. Dette var slik i alle mine tre svangerskap 😊 Nyt heller at du er frisk og fin - graviditet er ikke en sykdom, og kvalme o.l er ikke noe å ønske seg uansett😉 Kos deg heller😍

Anonymkode: f96b0...caf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Mine eneste symptomer var fra start litt ømme bryster, uteblitt mens og trøtthet. Brystene er ikke noe ømme mer, men nå kjenner jeg på bekkenløsning og at jeg tisser hele tiden. 32 uker i dag. Noen er rett og slett bare heldige med symptomer. Nyt det 😅 

Anonymkode: c99aa...e0f

Skrevet

Ingenting er galt. Bare nyt det. Hadde null symptomer i første trimester, bare litt oppblåst og hadde spotting (så var redd for SA hele første trimester). I andre trimester fikk jeg noen aversjoner mot kaffe, alkoholfri drikke (da mener jeg øl, cider, vin) og avokado. Ble også plaget med hodepine og bekkensmerter etterhvert. I 3 trimester tok det bare av. Full av vann i kroppen, hyppig vektøkning, økt blodtrykk, økte bekkensmerter, nedpress, utslitt, trøtt , osv osv.. 

Anonymkode: f1b8e...238

Skrevet

Jeg er også 7 uker på vei med andremann, og har ingen symptomer. Hadde heller ikke det med førstemann og husker jeg var nervøs som deg fordi det virket som at man «skulle» være sårlug i første trimester 😜 men er slettes ikke alle som er det, så det er bare å nyte det :) mest sannsynlig er alt helt i orden! ❤️ 

Anonymkode: 24e2b...95b

Skrevet

Hadde ingen symptomer før magen begynte å vises med verken ene eller andre ungen. Kanskje en og anna murring. Helt vanlig! 

Anonymkode: b3312...0f0

Skrevet

Hadde ingen kvalme i første trimester.

Det er helt normalt. Min erfaring er at de som har mye plager ønsker mye støtte, og snakker derfor høyt om det. Er man "heldig" holder man det litt for seg selv for ikke å irritere andre.

Hadde litt ømme bryster og uteblitt mens, ellers skjedde det veldig lite. Først i uke 20 begynte jeg å få litt mage.

Helt normal og fin progresjon hele veien. Du kan snart da en tidlig UL om du ønsker.

Anonymkode: f5746...cd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...