Gå til innhold

Alenemor og ONS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg vil ha noen ONS innimellom (Tinder), burde jeg ha en vanlig profil eller en mer diskret profil der man ikke kan se så mye av ansiktet mitt på bilder, bruke annet navn?

Kommer ut av et langt forhold og har egentlig bare lyst på noen ONS av og til ☺️

Anonymkode: 53942...4d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj... 

Anonymkode: da617...459

• Liker 2
Skrevet

ONS er høyrisiko, det ville jeg som aleneforelder ikke hatt. Ikke at man ikke skal leve i det hele tatt når man har barn, men personlig mener jeg man da burde styre unna risikovennlig atferd.

Anonymkode: 6c436...389

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det anbefales på det sterkeste å ikke ha en profil i det hele tatt, om man er alenemor og oppegående nok til å forstå at ONS ikke er veien å gå.

Anonymkode: 38edd...bd5

• Nyttig 1
Skrevet

Så dømmende folk skal være her da. Kos deg ts, gjør det du vil og det som gjør deg glad.

Anonymkode: 3fb91...cf9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Hvis jeg vil ha noen ONS innimellom (Tinder), burde jeg ha en vanlig profil eller en mer diskret profil der man ikke kan se så mye av ansiktet mitt på bilder, bruke annet navn?

Kommer ut av et langt forhold og har egentlig bare lyst på noen ONS av og til ☺️

Anonymkode: 53942...4d0

Send pm hvis du ønsker

Skrevet

Valgfritt, men bildeløse profiler indikerer gjerne utroskap.  Ikke skriv noe som helst,  og ta det heller etter match. Få menn sier nei takk til et ligg, hvis du ikke er nøkken sjøl. 

Anonymkode: b7aa8...5ac

• Liker 1
Skrevet

Dømmer ikke, regner med du har barnevakt når du skal ha disse onsene. Hvis du skal være åpen med hva du ønsker (et ligg) ville jeg hatt en anonym profil med noe blomster eller lignende. Rykter kan raskt sirkulere, og som mor er man desverre mer utsatt. 

Anonymkode: 5c7c3...c65

• Liker 1
Skrevet

Som kvinne trenger du ikke vise ansikt for å få matcher på tinder. I tillegg om du skriver at du er der kun for sex er du garantert å få flere menn enn du har tid til å ha sex med. 

Anonymkode: 315bf...a02

Skrevet

Lag en profil uten bilde, trenger ikke tekst heller egentlig. Så velger du noen du vil møte

Anonymkode: 24fad...4c9

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Som kvinne trenger du ikke vise ansikt for å få matcher på tinder. I tillegg om du skriver at du er der kun for sex er du garantert å få flere menn enn du har tid til å ha sex med. 

Anonymkode: 315bf...a02

Jeg er mann, og ute etter uforpliktende sex. Men jeg ville aldri i livet ta sjansen på en profil uten bilde, uansett hva som sto der.

Anonymkode: aa2ec...15e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg er mann, og ute etter uforpliktende sex. Men jeg ville aldri i livet ta sjansen på en profil uten bilde, uansett hva som sto der.

Anonymkode: aa2ec...15e

Det står ikke uten bilde, det står uten ansiktsbilde. Det har jo heller ikke noe å si om akkurat du kommer til å ville ha sex med henne, det som teller er at det er enormt mange menn som ville ha hatt sex med henne. 

Anonymkode: da590...6f1

Skrevet

Men kvinner vil jo ikke ha ons?

Anonymkode: 73a35...508

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men kvinner vil jo ikke ha ons?

Anonymkode: 73a35...508

Jo det vil vi. 

Anonymkode: ac380...e0d

• Hjerte 1
Skrevet

Kjipe folk er her da. Dere må da forstå at alenemødre også vil knulle av og til? Men at et barn gjør det vanskelig med et fast forhold. 

Anonymkode: 4baa1...857

Skrevet

Skjønner ikke hva dere får ut av ONS med helt ukjente personer. Jeg vet jo bo er forskjellig, og jeg dømmer ikke, jeg kan bare ikke i min villeste fantasi forstå at sex kan være bra med en helt ukjent person som driter i hvem du er?

Anonymkode: eedbc...4e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hva dere får ut av ONS med helt ukjente personer. Jeg vet jo bo er forskjellig, og jeg dømmer ikke, jeg kan bare ikke i min villeste fantasi forstå at sex kan være bra med en helt ukjent person som driter i hvem du er?

- på siden av tema, I know.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her. At man har lyst på sex uten forpliktelse forgår jeg, men da hadde jeg heller inngått en avtale med en eller to faste partnere. Det tar jo tid å bli samkjørte seksuelt slik at sexen blir tilfredsstillende. 

Anonymkode: 6f846...6e5

Skrevet

Er det ikke bedre å gå på noen dater og finne deg en FWB? Friends with benefits? Altså en du ikke er i forhold med, men en der dere gjensidig kan ringe til hverandre når nøden blir stor og behovet melder seg og ha denne sexen? Det er jo ofte sånn at sexen blir bedre etter hvert, fordi man lærer hverandres kropper og reaksjoner å kjenne og vet hva den andre liker og får de beste orgasmene av osv. Kjedelig å måtte vise alt dette på nytt og på nytt til masse forskjellige mannfolk... som kanskje viser seg å være elendige i senga, bortkastet kveld igjen osv. Nei, da er det bedre å heller ha uforpliktende sex med en du har god kjemi med flere ganger, en "venn med fordeler", med andre ord. Ikke masse kontakt utenom og forpliktelser etc, men en man kan ringe til når det trengs.

Anonymkode: b96f3...1b3

Skrevet

Bere ha en vanlig profil, og så møter du bere di som er ons matrial 

Anonymkode: d72e4...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...