AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Hei damer! Jeg tok test 14. september, viste 1-2 uker på vei - clear blue 27. sept startet jeg å blø som en vanlig menstrasjon.. ingen klumper eller store smerter. Stoppet søndag morgen, HCG fra legen viste at den hadde synket litt, men nå ny HCG hadde den økt igjen. Tok ny clear blue test 3. okt, da var den økt 2-3 uker. 7. oktober clear blue test var jeg ned i 1-2 uker igjen. sykehuset tok meg inn i går, for ultralyd, de så bare en liiiten prikk/klump i livmoren, de var usikker på om det var en spontan abort eller veldig tidlig gravid. Har ikke opplevd dette før.. har ei jente på snart 3 år fra før 🤍 Jeg har mistet litt håpet.. prøvd å google meg i hel.. Anonymkode: b786f...21c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Du må nok bare ta tiden til hjelp og måle hcg x flere for å se om den stiger og en tidlig ul for å se om det er noe der. Anonymkode: 751b7...016
Julie1993 Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Sender styrke klem 🤍 Endret 8. oktober 2022 av Julie1993 Feil
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Off, må nok bare ta tiden til hjelp her, og følge med på hcg, men høres kanskje ut som det ikke går veien denne gang. Anonymkode: 61c52...c7f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du må nok bare ta tiden til hjelp og måle hcg x flere for å se om den stiger og en tidlig ul for å se om det er noe der. Anonymkode: 751b7...016 Skal tilbake mandag å ta ny HCG, sykehuset ultralyden sa meg ikke så mye.. Anonymkode: b786f...21c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Det skjedde meg, målte hcg med to dagers mellomrom, som sank litt istedet for å doble. Og alle vet jo hva det betyr. ble sendt opp på sykehus neste morgen, så i avtaleboka i resepsjonen at det sto navnet mitt og «MA?» Var min første, jeg var helt knust. Kom inn på ultralyd.. og det var alt fint 6 uker liten krabat. De så også en klump som var litt mindre, ikke greit å vite hva det var, men siden hcg sank også, så antok de at det hadde falt fra en tvilling. gikk til termin uten komplikasjoner. Anonymkode: 74ac7...4a8 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Så har det også (3 barn senere) skjedd meg hvor det endte dårlig tilslutt også. ville gi deg et lite håp, men samtidig kanskje bedre å forberede seg på det verste, og så heller bli glad om det funker. da jeg mistet med nr 4, så ble jeg gravid igjen en mnd etterpå og da gikk det helt fint, så det er bare å fortsette dersom det går den veien 😊 Anonymkode: 74ac7...4a8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det skjedde meg, målte hcg med to dagers mellomrom, som sank litt istedet for å doble. Og alle vet jo hva det betyr. ble sendt opp på sykehus neste morgen, så i avtaleboka i resepsjonen at det sto navnet mitt og «MA?» Var min første, jeg var helt knust. Kom inn på ultralyd.. og det var alt fint 6 uker liten krabat. De så også en klump som var litt mindre, ikke greit å vite hva det var, men siden hcg sank også, så antok de at det hadde falt fra en tvilling. gikk til termin uten komplikasjoner. Anonymkode: 74ac7...4a8 blødde du også? hvordan gikk du videre med legen? - hvordan fant du ut at det ikke var en abort like vell? Anonymkode: b786f...21c
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): blødde du også? hvordan gikk du videre med legen? - hvordan fant du ut at det ikke var en abort like vell? Anonymkode: b786f...21c Ja. Jeg blødde, og som ung førstegangs dro jeg på legevakta 😅 de sa at det ikke var noe å gjøre uansett hva det var, siden det var så tidlig. Og det er jo sant. tok kontakt med fastlegen og dro ditt for å måle hcg, og det samme to dager senere. da siste prøvesvaret kom ringte fastlegen meg sent på ettermiddagen og sa det desverre ikke så bra ut, og ba meg dra opp til gyn på sykehuset neste morgen. så kom jeg dit da, og tok ul som jeg sa. Og alt var fint likevel Anonymkode: 74ac7...4a8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 Med den andre visste jeg ikke at noe var galt før jeg kom på tidlig ul (privat) i uke 12. var bare en klump, ikke noe foster. UL-jordmora sendte meg til sykehuset for hcg, og igjen to dager senere. hun ringte meg også da siste svaret kom, og hcg hadde sunket litt. Men da hadde jeg begynt å blø rett før hun ringte, så skjønte jo greia. Anonymkode: 74ac7...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå