AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Sønnen min er 17 nå. Han begynte å ruse seg da han var 13, og har siden vært på avrusning/rehab to ganger. Inntil nylig (mistenker jeg) har han vært rein i nesten et halvt år, etter opphold på institusjon (han gikk på urinprøver i 3 mnd etter og går fortsatt til BUP). Jeg ønsker i det lengste at han skal bo hos meg, noe han vil selv, men krever at han ikke ruser seg. Dette er ikke meg som klikker fordi sønnen min røyket seg en joint, eller noe lignende. Allerede som 13-åring drev han med svært harde stoffer, primært amfetamin, hang med langt eldre ungdommer (som også seksuelt utnyttet ham, kom det fram). Dette førte også til skremmende atferd hjemme, jeg har ved et par anledninger vært nødt til å ringe politiet på min egen sønn fordi jeg var redd hva han kunne finne på. Nykter er han verdens beste, ruset glir han inn i en slags monster-personlighet. Lyver, stjeler, truer. Dere som vet, dere vet. I det siste har han begynt å opptre litt mer aggressivt enn han vanligvis gjør nykter. Han har også endret noe på telefonen sin - før kom det opp navn på avsendere av snaps og chat, nå står det bare at han har mottatt noe, og litt sånt. Som mamma legger man merke til sånt. Han spiser mindre og jeg hører ham romstere etter leggetid. Det er mulig jeg overdramatiserer, men jeg er livredd. Jeg kjøpte urintester som skulle fange opp alle sorter rus. Overrasket ham med disse, og han tisset negativt. Det jeg åpenbart er mest redd, er amfetamin. Etter at han tisset negativt, googlet jeg masse. Noen steder står det at amfetamin kan spores i urin i opptil ti dager etterpå, andre steder står det to-tre dager. De skriver også om at mengde og misbrukets tid har noe å si. Hvordan skal man tenke rundt dette? Hvor lenge må han ha tatt amfetamin i strekk før det skulle slå ut mer enn to-tre dager senere? Jeg er rimelig sikker på at han må ha gjort dette i minst ei uke nylig, men at han også kanskje sluttet igjen for noen dager siden? Jeg beklager at jeg høres helt koko ut. Jeg føler meg koko også. Sover ikke om nettene, er bekymra, lurer på om jeg skal ringe BUP igjen, men vil ikke overreagere... Så, mine spørsmål: 1: Hvor sensitive er disse testene? Finnes det noen tester som er mer sensitive enn andre - hvor kjøper man disse? 2: Hvor paranoid skal man være ovenfor eget barn? Bør jeg tenne på alle pluggene her, eller se an litt? Jeg kommer ikke til å ha anledning til å svare på en stund nå, da jeg snart skal ha nattevakt (noe som er vanskelig midt oppi alt dette). Håper å kunne lese noen kloke svar i morgen en gang. Takk:) Anonymkode: 4189c...ca3 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Svarer på spørsmål 2. Ikke tenn på alle pluggene, ikke ovenfor han ihvertfall. Men adferdsendring kan tyde på at han ruser seg.(men ikke nødvendigvis) Men prøv heller å fortelle ham hvordan du opplever han, og hvorfor du er bekymret. Da kan det være lettere å få en prat om det. Men ta kontakt med BUP. Men du er nok ikke paranoid, du er bekymret. Det er både lov og naturlig. Anonymkode: 1cef4...098 7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 At det ikke kommer opp brukernavn på snap er noe som kom automatisk i den siste oppdateringen av iPhone. Det skjedde med min mobil også uten at jeg har noe å skjule. At han er hissig innimellom kan ha med alle traumene han har opplevd, og går han i behandling på bup så er det ekstremt slitsomt. Har du prøvd å snakket med han om hvordan han har det når du merker at han er hissig. Ikke snakk om mistanke om rus, men hvordan han har det inni seg. Vær en foreldre som han kan snakke med, ikke en som bare beskylder han for rus når følelsene svinger. Han er en tenåring og har i tillegg traumer. Anonymkode: 07c1a...d32 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: At det ikke kommer opp brukernavn på snap er noe som kom automatisk i den siste oppdateringen av iPhone. Det skjedde med min mobil også uten at jeg har noe å skjule. At han er hissig innimellom kan ha med alle traumene han har opplevd, og går han i behandling på bup så er det ekstremt slitsomt. Har du prøvd å snakket med han om hvordan han har det når du merker at han er hissig. Ikke snakk om mistanke om rus, men hvordan han har det inni seg. Vær en foreldre som han kan snakke med, ikke en som bare beskylder han for rus når følelsene svinger. Han er en tenåring og har i tillegg traumer. Anonymkode: 07c1a...d32 Endringen på snap kom ikke automatisk hos meg, her er varslingen som før, sett bort i fra at varselen havner nederst på hjemskjermen. Anonymkode: aa065...1e8
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #6 Skrevet 9. oktober 2022 Kanskje han har funnet et annet stoff som går kjappere ut av systemet. Kokain f.eks Anonymkode: d4314...9be 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Du forteller at du opplever en adferdsendring. Opplever du at denne endringen likner på slik han har vært tidligere, eller er det annerledes nå? Kan du beskrive litt mer hvordan han er nå? Anonymkode: 38aa5...104
Valkyrja Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 Sender en klem til en god mamma, som bare vil det beste for barnet sitt.❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du forteller at du opplever en adferdsendring. Opplever du at denne endringen likner på slik han har vært tidligere, eller er det annerledes nå? Kan du beskrive litt mer hvordan han er nå? Anonymkode: 38aa5...104 TS her: Det er primært snakk om irritabilitet. Slamring med dører, for kanskje en uke siden reiste han seg (i sinne) fra matbordet så fort at stolen veltet bakover, og så gikk han bare. Han kalte meg jævla fitte en gang da jeg ba ham rydde etter seg i gangen, og soverommene våre er vegg i vegg, så jeg hører at han er våken om natten. Jeg vet ikke hva han gjør, det lager ikke veldig mye lyd men nok til at jeg skjønner at han ikke sover. Om han ikke hadde drevet med rus tidligere, ville jeg tenkt at dette var normal tenåringsatferd og ikke vært bekymret. Jeg vet at tenåringer har humørsvingninger, er frekke, er oppe om natten. Slik var jeg jo selv. Men han var slik også da han gikk på amfetamin. Klart, jeg har lest at alle mulige negative personlighetstrekk blir verre av rusavhengighet, så dette er vel noe han har i seg (om enn i mindre grad) uansett, men... Huff. Jeg vet ikke. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Endringen på snap kom ikke automatisk hos meg, her er varslingen som før, sett bort i fra at varselen havner nederst på hjemskjermen. Anonymkode: aa065...1e8 Han har en iPhone, om det har noe å si. Jeg har ikke tenkt over det selv og har også iPhone, skal få noen til å sende meg melding og se hva som skjer, hva som synes. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Svarer på spørsmål 2. Ikke tenn på alle pluggene, ikke ovenfor han ihvertfall. Men adferdsendring kan tyde på at han ruser seg.(men ikke nødvendigvis) Men prøv heller å fortelle ham hvordan du opplever han, og hvorfor du er bekymret. Da kan det være lettere å få en prat om det. Men ta kontakt med BUP. Men du er nok ikke paranoid, du er bekymret. Det er både lov og naturlig. Anonymkode: 1cef4...098 Har allerede bestemt meg for å ringe BUP i morgen, og bare si jeg er bekymret for litt atferdsendring. Han går dit én gang i uka, så hvis de kunne starte opp med urinprøver igjen, ville jeg følt meg mye tryggere med ham i hus, og mindre bekymret. Aller helst synes jeg han burde gå én dag i uka fast, men få tilfeldig innkalling til urinprøve. Før var det bare på mandager at han ble testet, og slik jeg har skjønt det kunne han jo da tatt en mengde stoffer mandag kveld og tisset reint neste mandag... AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kanskje han har funnet et annet stoff som går kjappere ut av systemet. Kokain f.eks Anonymkode: d4314...9be Ja, har lest at kokain bare varer 2-3 dager, mens amfetamin varer 3-??? dager. Noen steder står det 4 dager, andre steder står det 10! Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg? Har du noe peiling på dette? Hvor får man i så fall tak i en slik tidagerstest, eller er dette noe som kun er relevant for garvede narkomane som tar store mengder over lang tid? Min sønn, slik jeg har skjønt det, pleide å ruse seg ei uke i strekk (med litt søvn her og der) og så sove i tre døgn i strekk, nesten. Jeg vet han tok Rivotril og Xanor for å få sove, samt flere andre piller. Antipsykotika og sånt. Jeg tror ikke han tar kokain, da. Jeg vet at kokain er svært dyrt, og sønnen min har ikke bedt meg om ekstra penger. Ting har ikke forsvunnet hjemmefra, heller. Og om han skulle vært en av dem som solgte stoff for å betale for eget misbruk, forstår jeg ikke helt hvor og når dette skulle skje, ettersom han kommer rett hjem etter skolen og som regel bare sitter hjemme og spiller PlayStation. For å si det litt kynisk, han hadde nok hatt tid til å kjøpe litt amfetamin på skolen om noen solgte der, men jeg tror ikke han hadde hatt tid til å "jobbe" for å finansiere en rusvane og samtidig få gode karakterer, hvilket han gjør. Dessuten har jeg ikke funnet noen sedler eller andre plutselige verdisaker. ...Men hva vet vel jeg, egentlig, skjønner at ting kan skje fort med sosial media i disse dager. Anonymkode: 4189c...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Han er nok på amfetamin kjøret. Det går fort ut. Du kan teste og ringe, i årevis, og har det fungert? Det som er interessant, er bakgrunnen for at han har hatt behov for dette siden 13 års alder. Rotårsaken til problemene må jobbes med. Det er ikke lang tid før han flytter. Du vil ikke støte han fra deg før dette. Har litt greie på dette og må legge til at jeg overhodet ikke ser noen feil du har gjort. Ser ut som du har gjort ditt absolutt beste. Noen ganger får vi dessverre ikke styrt det. Hva skal få han til å slutte, sånn rent utover det å bli kontrollert. Problemer med politiet er jo heller ikke å foretrekke. Håper det ordner seg for dere. Anonymkode: 84f37...fde 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 Må legge til at amfetamin er lett å se på pupillene stort sett. Store pupiller. Men det kan jo også hende at gutten ikke ruser seg. At han har litt kjærlighetssorg og derfor smeller i dører og sånt. Eller hormoner. Og er våken fordi han spiller. Men maten er og faretegn. Uansett, som jeg sa, hva skal man gjøre liksom. Må nesten bare fokusere på å beholde en god relasjon. Anonymkode: 84f37...fde
TheHairyToothfairy Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sønnen min er 17 nå. Han begynte å ruse seg da han var 13, og har siden vært på avrusning/rehab to ganger. Inntil nylig (mistenker jeg) har han vært rein i nesten et halvt år, etter opphold på institusjon (han gikk på urinprøver i 3 mnd etter og går fortsatt til BUP). Jeg ønsker i det lengste at han skal bo hos meg, noe han vil selv, men krever at han ikke ruser seg. Dette er ikke meg som klikker fordi sønnen min røyket seg en joint, eller noe lignende. Allerede som 13-åring drev han med svært harde stoffer, primært amfetamin, hang med langt eldre ungdommer (som også seksuelt utnyttet ham, kom det fram). Dette førte også til skremmende atferd hjemme, jeg har ved et par anledninger vært nødt til å ringe politiet på min egen sønn fordi jeg var redd hva han kunne finne på. Nykter er han verdens beste, ruset glir han inn i en slags monster-personlighet. Lyver, stjeler, truer. Dere som vet, dere vet. I det siste har han begynt å opptre litt mer aggressivt enn han vanligvis gjør nykter. Han har også endret noe på telefonen sin - før kom det opp navn på avsendere av snaps og chat, nå står det bare at han har mottatt noe, og litt sånt. Som mamma legger man merke til sånt. Han spiser mindre og jeg hører ham romstere etter leggetid. Det er mulig jeg overdramatiserer, men jeg er livredd. Jeg kjøpte urintester som skulle fange opp alle sorter rus. Overrasket ham med disse, og han tisset negativt. Det jeg åpenbart er mest redd, er amfetamin. Etter at han tisset negativt, googlet jeg masse. Noen steder står det at amfetamin kan spores i urin i opptil ti dager etterpå, andre steder står det to-tre dager. De skriver også om at mengde og misbrukets tid har noe å si. Hvordan skal man tenke rundt dette? Hvor lenge må han ha tatt amfetamin i strekk før det skulle slå ut mer enn to-tre dager senere? Jeg er rimelig sikker på at han må ha gjort dette i minst ei uke nylig, men at han også kanskje sluttet igjen for noen dager siden? Jeg beklager at jeg høres helt koko ut. Jeg føler meg koko også. Sover ikke om nettene, er bekymra, lurer på om jeg skal ringe BUP igjen, men vil ikke overreagere... Så, mine spørsmål: 1: Hvor sensitive er disse testene? Finnes det noen tester som er mer sensitive enn andre - hvor kjøper man disse? 2: Hvor paranoid skal man være ovenfor eget barn? Bør jeg tenne på alle pluggene her, eller se an litt? Jeg kommer ikke til å ha anledning til å svare på en stund nå, da jeg snart skal ha nattevakt (noe som er vanskelig midt oppi alt dette). Håper å kunne lese noen kloke svar i morgen en gang. Takk:) Anonymkode: 4189c...ca3 det er ingen problemer å kjøpe urintester. du høres ikke koko ut, og det er alltid greit å lufte tankene sine 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 Enig i at han kanskje burde følges opp tettere av BUP og heller avlegge urinprøver hos dem. Jeg tenker at det er utrolig viktig for ham å ha i det minste én trygg havn. Ett sted der han kan føle seg ubetinget elsket, støttet og trygg og at du bør være den havnen. Ja, jeg skjønner at han blir et monster når han ruser seg, men ungdommer kan også bli helt ufyselig frekke og stygge i kjeften, få raserianfall og søvnproblemer osv, og da er det viktig at man som voksen viser at man selv er stabil og alltid den samme, uansett hvordan ungdommen oppfører seg. Hvis du begynner å vise ham din mistenksomhet, blir sint eller konfronterer ham for hardt, kan du risikere å skyve ham bort. Det er bedre at profesjonelle tar seg av det, sånn at du kan være bare moren hans som elsker ham, for det høres ut som at han virkelig trenger kjærlighet og stabilitet etter alt han har opplevd i sitt korte liv. Anonymkode: 7bce8...856 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #14 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Han er nok på amfetamin kjøret. Det går fort ut. Du kan teste og ringe, i årevis, og har det fungert? Det som er interessant, er bakgrunnen for at han har hatt behov for dette siden 13 års alder. Rotårsaken til problemene må jobbes med. Det er ikke lang tid før han flytter. Du vil ikke støte han fra deg før dette. Har litt greie på dette og må legge til at jeg overhodet ikke ser noen feil du har gjort. Ser ut som du har gjort ditt absolutt beste. Noen ganger får vi dessverre ikke styrt det. Hva skal få han til å slutte, sånn rent utover det å bli kontrollert. Problemer med politiet er jo heller ikke å foretrekke. Håper det ordner seg for dere. Anonymkode: 84f37...fde TS her: Jeg tror nok det har å gjøre med faren hans. Han var voldelig både mot meg og sønnen vår, og dette var grunnen til at jeg forlot da han var fire år. Siden dette har sønnen min vokst opp uten farsfigur, og jeg tror han søkte mot eldre gutter i rusmiljøet for å ha noen å se opp til. Det knuser hjertet mitt helt at disse guttene misbrukte ham seksuelt også. Jeg er bare glad sønnen min turde å fortelle om det, slik at han nå får hjelp for det. Jeg har prøvd å snakke med ham om det hjemme, men da går han helt i lås, noe jeg skjønner. Du sier du har litt greie på dette, så da spør jeg igjen: La oss si han har tatt amfetamin i ei uke i strekk, slik han pleide... "Narkomane" mengder, hva enn det er - hvor lenge vil det da gå før han tisser rent? Beklager at jeg hamrer videre på dette spørsmålet, men jeg føler at min tillitt ligger i nettopp hvorvidt jeg kan stole på prøvesvar. Jeg har gjort mitt absolutt beste for sønnen min, og det har selvsagt hjulpet at jeg selv jobber i helsevesenet og vet hvem jeg må snakke med om hva. Jeg jobber faktisk rett over gaten for bygget BUP er i, på en annen avdeling av samme sykehus. Jeg er veldig glad for dette nå. Jeg er rystet over hvordan Politiet vanligvis håndterer ungdom og rus og har lite til overs for den ruspolitikken som nå føres. Jeg er helt sikker på at dersom ungdom ikke fryktet straff, ville de søke hjelp fortere og vært mer åpne med behandlere. Samtidig ville nok ikke rus vært så kult om det ikke var kriminelt. Jeg vil understreke at jeg ikke har ruset meg selv, men har satt meg inn i dette politisk fordi jeg har lurt på hvordan sønnen min kunne hatt det bedre i samfunnet vårt. Anonymkode: 4189c...ca3 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #15 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Enig i at han kanskje burde følges opp tettere av BUP og heller avlegge urinprøver hos dem. Jeg tenker at det er utrolig viktig for ham å ha i det minste én trygg havn. Ett sted der han kan føle seg ubetinget elsket, støttet og trygg og at du bør være den havnen. Ja, jeg skjønner at han blir et monster når han ruser seg, men ungdommer kan også bli helt ufyselig frekke og stygge i kjeften, få raserianfall og søvnproblemer osv, og da er det viktig at man som voksen viser at man selv er stabil og alltid den samme, uansett hvordan ungdommen oppfører seg. Hvis du begynner å vise ham din mistenksomhet, blir sint eller konfronterer ham for hardt, kan du risikere å skyve ham bort. Det er bedre at profesjonelle tar seg av det, sånn at du kan være bare moren hans som elsker ham, for det høres ut som at han virkelig trenger kjærlighet og stabilitet etter alt han har opplevd i sitt korte liv. Anonymkode: 7bce8...856 TS her: Helt enig med deg. Skal overlate dette til BUP i morgen. Tenker at jeg skal la hjemmet vårt være så konfliktfritt som mulig, og at så lenge han ikke opptrer truende mot meg eller inventar, stjeler eller lignende, så skal jeg la det ligge. Kanskje det tilogmed er et sunnhetstegn at han er frekk og tenåringsaktig UTEN rus. Han var ganske blyg og sjenert, og kanskje litt mammadalt før ungdomsskolen, så kanskje dette bare er en naturlig løsrivelsesprosess og ikke meg som mister sønnen min til rus? Mye tanker! Takk som leser. Anonymkode: 4189c...ca3 1 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #16 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her: Det er primært snakk om irritabilitet. Slamring med dører, for kanskje en uke siden reiste han seg (i sinne) fra matbordet så fort at stolen veltet bakover, og så gikk han bare. Han kalte meg jævla fitte en gang da jeg ba ham rydde etter seg i gangen, og soverommene våre er vegg i vegg, så jeg hører at han er våken om natten. Jeg vet ikke hva han gjør, det lager ikke veldig mye lyd men nok til at jeg skjønner at han ikke sover. Om han ikke hadde drevet med rus tidligere, ville jeg tenkt at dette var normal tenåringsatferd og ikke vært bekymret. Jeg vet at tenåringer har humørsvingninger, er frekke, er oppe om natten. Slik var jeg jo selv. Men han var slik også da han gikk på amfetamin. Klart, jeg har lest at alle mulige negative personlighetstrekk blir verre av rusavhengighet, så dette er vel noe han har i seg (om enn i mindre grad) uansett, men... Huff. Jeg vet ikke. Han har en iPhone, om det har noe å si. Jeg har ikke tenkt over det selv og har også iPhone, skal få noen til å sende meg melding og se hva som skjer, hva som synes. Har allerede bestemt meg for å ringe BUP i morgen, og bare si jeg er bekymret for litt atferdsendring. Han går dit én gang i uka, så hvis de kunne starte opp med urinprøver igjen, ville jeg følt meg mye tryggere med ham i hus, og mindre bekymret. Aller helst synes jeg han burde gå én dag i uka fast, men få tilfeldig innkalling til urinprøve. Før var det bare på mandager at han ble testet, og slik jeg har skjønt det kunne han jo da tatt en mengde stoffer mandag kveld og tisset reint neste mandag... Ja, har lest at kokain bare varer 2-3 dager, mens amfetamin varer 3-??? dager. Noen steder står det 4 dager, andre steder står det 10! Jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg? Har du noe peiling på dette? Hvor får man i så fall tak i en slik tidagerstest, eller er dette noe som kun er relevant for garvede narkomane som tar store mengder over lang tid? Min sønn, slik jeg har skjønt det, pleide å ruse seg ei uke i strekk (med litt søvn her og der) og så sove i tre døgn i strekk, nesten. Jeg vet han tok Rivotril og Xanor for å få sove, samt flere andre piller. Antipsykotika og sånt. Jeg tror ikke han tar kokain, da. Jeg vet at kokain er svært dyrt, og sønnen min har ikke bedt meg om ekstra penger. Ting har ikke forsvunnet hjemmefra, heller. Og om han skulle vært en av dem som solgte stoff for å betale for eget misbruk, forstår jeg ikke helt hvor og når dette skulle skje, ettersom han kommer rett hjem etter skolen og som regel bare sitter hjemme og spiller PlayStation. For å si det litt kynisk, han hadde nok hatt tid til å kjøpe litt amfetamin på skolen om noen solgte der, men jeg tror ikke han hadde hatt tid til å "jobbe" for å finansiere en rusvane og samtidig få gode karakterer, hvilket han gjør. Dessuten har jeg ikke funnet noen sedler eller andre plutselige verdisaker. ...Men hva vet vel jeg, egentlig, skjønner at ting kan skje fort med sosial media i disse dager. Anonymkode: 4189c...ca3 Snakket med politiet om min eks en gang som hadde tatt kokain latt til søndag. Denne politimannen sa at det var så kjapt ute av systemet at de ikke kom til å rekke å sjekke det. Anonymkode: d4314...9be
Purple_Pixiedust Skrevet 9. oktober 2022 #17 Skrevet 9. oktober 2022 Amfetamin er ute av urien etter fire dager. Jeg har aldri testet positivt etter det.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #18 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS her: Helt enig med deg. Skal overlate dette til BUP i morgen. Tenker at jeg skal la hjemmet vårt være så konfliktfritt som mulig, og at så lenge han ikke opptrer truende mot meg eller inventar, stjeler eller lignende, så skal jeg la det ligge. Kanskje det tilogmed er et sunnhetstegn at han er frekk og tenåringsaktig UTEN rus. Han var ganske blyg og sjenert, og kanskje litt mammadalt før ungdomsskolen, så kanskje dette bare er en naturlig løsrivelsesprosess og ikke meg som mister sønnen min til rus? Mye tanker! Takk som leser. Anonymkode: 4189c...ca3 Det er uansett ikke naturlig tenåringsatferd å kalle moren sin fitte. Da hadde det vært husarrest og utenekt her i huset. Anonymkode: cf106...980
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #19 Skrevet 9. oktober 2022 Purple_Pixiedust skrev (5 minutter siden): Amfetamin er ute av urien etter fire dager. Jeg har aldri testet positivt etter det. TS her: 1: Gjelder dette uansett hvor store mengder og uansett hvor lenge han (eller du) har brukt? 2: Beklager om jeg antar mye her, men det virker som om du har vært litt utpå? Hva hadde hjulpet deg, og hva kunne en mor gjort? Er du nykter igjen nå? Takk for svar Anonymkode: 4189c...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #20 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er uansett ikke naturlig tenåringsatferd å kalle moren sin fitte. Da hadde det vært husarrest og utenekt her i huset. Anonymkode: cf106...980 TS her: Utenekt får han ikke, han er knapt ute av huset som det er, sitter bare og gamer. Han kom og sa unnskyld etterpå, men jeg vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal gi konsekvenser for en ungdom som likevel bare sitter inne og daffer. Har du råd? Anonymkode: 4189c...ca3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå