AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Mannen er kresen, vi er gift og sliter med å finne ett kompromiss for middagene vi spiser. Jeg spiser egt ALT. Men i det siste har vi kunn spist 1 type kjøtt, HELE uka, 4-5 dager. For han er dette greit siden vi bytter på delene på kylling. Men jeg har blitt drittlei og liker ikke lenger kylling, det er blitt ødelagt for meg.. jeg spiser ikke lenger, halve middager, og har sluttet å spise mye annet heller, all matglede har forsvunnet. Jeg prøver og prøver med alternativer som andre varianter av kylling som Grateng eller suppe, men dette er visstnok unormale middager, ikke rene middager. Jeg i hans hode er veldig usunn, men jeg gjør mye for kostholdets skyld. Seff er pizza og sånt favoritten! Men ikke noe jeg spiser hver dag. Jeg orker ikke mer, det kommer så stygge kommentarer fra hans side, jeg blir deppa og holder på å gi opp. Jeg vil IKKE dra fra han.. hilsen oppgitt kone som virkelig prøver å gjøre han glad, men samtidig meg også..❤ Anonymkode: 76efa...1a7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Kan dere ikke spise forskjellig mat hver dag? Og bestemme halvparten hver. Anonymkode: eba68...38d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan dere ikke spise forskjellig mat hver dag? Og bestemme halvparten hver. Anonymkode: eba68...38d Jo hadde det vært så enkelt, noe å legge frem hvertfall som ett forslag kan jeg!😊 tusen hjertelig❤ setter virkelig pris på noen tips og triks, spesielt om noen har erfaring med slikt! Anonymkode: 76efa...1a7
Rhodiola Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Ryddet for latterliggjøring. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Her i huset spiser vi for det meste forskjellig mat jeg og mannen. Et par ganger i uka spiser vi lik mat, men vi har forskjellige ønsker i matveien og jeg har gitt opp hele greia. Jeg lager for det meste mat og lager da så man kan spise sin «rett» mer enn en gang. Da trenger jeg ikke lage forskjellig mat til oss hver dag. for eksempel kan jeg steike en stor pakke kylling. Vi spiser kylling den dagen, men på dag 2 så kan jeg gjøre sei i ovn til meg og mannen spiser av kyllingrestene. På tredje dagen steiker han seg svinekoteletter og jeg kan velge på kylling eller sei- rester. Og så fortsetter det. Frosne grønnsaker er klare på 5- 10 minutt og samme med poteter og ris som vi også koker opp så det holder for 2-3 dager. Anonymkode: 67ded...2e9 1
Gjest Wolfin Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mannen er kresen, vi er gift og sliter med å finne ett kompromiss for middagene vi spiser. Jeg spiser egt ALT. Men i det siste har vi kunn spist 1 type kjøtt, HELE uka, 4-5 dager. For han er dette greit siden vi bytter på delene på kylling. Men jeg har blitt drittlei og liker ikke lenger kylling, det er blitt ødelagt for meg.. jeg spiser ikke lenger, halve middager, og har sluttet å spise mye annet heller, all matglede har forsvunnet. Jeg prøver og prøver med alternativer som andre varianter av kylling som Grateng eller suppe, men dette er visstnok unormale middager, ikke rene middager. Jeg i hans hode er veldig usunn, men jeg gjør mye for kostholdets skyld. Seff er pizza og sånt favoritten! Men ikke noe jeg spiser hver dag. Jeg orker ikke mer, det kommer så stygge kommentarer fra hans side, jeg blir deppa og holder på å gi opp. Jeg vil IKKE dra fra han.. hilsen oppgitt kone som virkelig prøver å gjøre han glad, men samtidig meg også..❤ Anonymkode: 76efa...1a7 Spis forskjellig mat, men samtidig sånn at begge kan bli fornøyd.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Lag den maten du vil ha, vil ikke han ha det får han lage noe eget. Anonymkode: aae18...835 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg og mannen min har så ulike arbeidstider og matpreferanser at vi ordner oss mat hver for oss i ukedagene og så har vi middag sammen i helgene. Én av dagene da stikker vi ofte ut og spiser. Da lager vi det vi ønsker selv, og handler også inn til det selv. Vi har ikke barn og ikke felles økonomi. Men kjøper inn begge to basisvarer, pålegg som begge liker, og felles middager. Han sløser gjerne bort penger på Fjordland, mens jeg lager billig og fryser ned. Ingen av oss liker å stå timesvis daglig på kjøkkenet. Men vi liker å spise det vi liker, og ikke måtte tvinge i oss mat vi ikke liker bare fordi den andre liker det. Det fungerer jo helt fint å spise forskjellige ting. Spesielt når vi ikke har barn. Anonymkode: 4e8ca...4b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå