AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Ganske nytt forhold med noen jeg har måttet lære opp, og alle ting klaffer, men han starter nesten aldri sex selv om jeg har spurt han om å gjør det. Når vi vokner på morgenen for eksempel, kan vi kanskje ligge å kose litt og med mindre han er totalt sprengt kan jeg ta tak i ereksjonen hans når han er på tur ut av senga, for å utnytte at han er både stein hard og holder ut litt lenger. Men det er slikt med alt, og jeg kan skjønne at jeg må gjøre det når vi ikke er hjemme og jeg ber om en kjappis. Det hadde bare vært hyggelig om han en gang iblant når han kommer for å stå bak meg og gi meg en klem på kjøkkenet å ikke må være den som drar ned buksa for å gi han hint. Og heller bare overaske meg med at han er hard og ta meg der og da uten å spørre eller si noe. Han kommer heller aldri inn i dusjen etter meg, og jeg nyter skikkelig av å vaske hverandre, ikke nødvendigvis å ha så mye sex der inne da vi vet at det blir fort tørt og vondt pga vannet. Men å kåte hverandre så mye opp at at jeg blir bøyd over eller løftet opp på vasken for noe kjapt etterpå var alltid en fin start på dagen med eksen. Han sier han elsker sex med meg, det som plager han er at han ikke føler seg trygg på å vite når det er passende så dermed må jeg alltid ta initiativ, gi han hint eller gi tilattelse. I starten av dating fasen før man har hatt sex første gang så er det flotte ting, men når man først er i et forhold så synes jeg det er deilig når fyren jeg er med ikke klarer å holde fingrene fra fate for å si det sånn. Han virker å elske brystene mine, men når vi ligger i skje og koser tør han ikke engang å legge en hånd på dem. Jeg var klar over att jeg ble nødt til å lære han teknikk, og det har gått veldig bra, når vi først har sex, ingenting å klage på. Men føler han er redd for å fornærme meg på noe vis som om jeg ikke kan tåle at de gangene jeg ser et spesifikt blikk i øynene hans som tyder på at han virkelig kjemper med instinkt på hva han har lyst å gjøre og hva han føler er rett å gjøre. Anonymkode: 332bb...ae1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Enten er han tafatt eller homofil eller begge deler. Du må selv vurdere om du vil leve med det eller ikke. Anonymkode: a56c3...30f
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har litt av samme adferd som partneren din. Vet ikke helt 100% presist hva det kommer av, men livet har stort sett å være sitte stille på skolebenken lengt mulig pga det er det som samfunnet verdsetter. Blir da en robot og glemmer hva instinkt er. I tillegg har jeg stadig hørt i løpet av livet at kvinner er skjøre vesner som blir ødelagt psykisk på null komma niks hvis jeg viser mine lyster på en tydelig måte eller hever en stemme. Nå er jo interaksjonen ganske forskjellig når jeg er i ett forhold med en dame og med en vilt fremmed, men tankesettet forbundet med interaksjoner med kvinner generelt heller kanskje litt igjen. Aner ikke om dette hang virkelig sammen på noe måte, men tipper du neppe får noe 100% sikkert svar. Det er garantert individuelle forskjelliger mellom meg og din partner. Anonymkode: 72849...153 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enten er han tafatt eller homofil eller begge deler. Du må selv vurdere om du vil leve med det eller ikke. Anonymkode: a56c3...30f Om han er homofil er han EKSTREMT godt til å skjule det. Når jeg først starter er han over meg på null komma niks, jeg skulle bare ønske at iblant på morgenen ville han være så komfortabel at jeg kan bli vekket av at han endten gikk ned på eller var blitt så kåt at han er inni meg slik jeg har gjort for han. Anonymkode: 332bb...ae1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Vi er flere som er sånn. Sex er ikke viktig nok til at vi gidder å ta særlig til initiativ.. Blir mer slitsomt en hva det er verdt liksom. Kan mer en gjerne ha sex når partner ønsker det og tar initiativ, men gidder ikke gjøre det selv. Vet det høres litt rart ut, men sånn er det for noen☺️ Anonymkode: d57dd...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Dette tror jeg ikke er noe du kan, eller burde, endre. La han være som han er, for slikt er man rett og slett bare forskjellige. Ingen av delene er mer riktig eller galt. Anonymkode: 47364...659 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg skulle bare ønske at iblant på morgenen ville han være så komfortabel at jeg kan bli vekket av at han endten gikk ned på eller var blitt så kåt at han er inni meg slik jeg har gjort for han. Å innlede sex med en sovende partner, er noe som krever ekstrem trygghet, og klare avtaler rundt det. Anonymkode: 18d97...0a6 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #8 Skrevet 9. oktober 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Om han er homofil er han EKSTREMT godt til å skjule det. Når jeg først starter er han over meg på null komma niks, jeg skulle bare ønske at iblant på morgenen ville han være så komfortabel at jeg kan bli vekket av at han endten gikk ned på eller var blitt så kåt at han er inni meg slik jeg har gjort for han. Anonymkode: 332bb...ae1 Så, med andre ord tenker du at kjæresten din skal utføre en sovevoldtekt på deg... Anonymkode: e39bf...bb9 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2022 #9 Skrevet 9. oktober 2022 Ja man kan vel takke alt det metoo hysteriet for dette. Menn tør jo knapt å røre en kvinne lengre.Og hvem kan klandre han ?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #10 Skrevet 9. oktober 2022 Mysticgirl skrev (36 minutter siden): Ja man kan vel takke alt det metoo hysteriet for dette. Menn tør jo knapt å røre en kvinne lengre.Og hvem kan klandre han ? Om alle bare hadde hørt på hva du skriver her inne, så ville verden vært et bedre sted 🥰 Anonymkode: ea4e6...68c 1 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. oktober 2022 #11 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om alle bare hadde hørt på hva du skriver her inne, så ville verden vært et bedre sted 🥰 Anonymkode: ea4e6...68c Tusen takk ❤️
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #12 Skrevet 9. oktober 2022 Kvinner har gravd sitt eget hull når de sa at menn må slutte å være brautende og «toksisk maskuline». Ja nå har dere fått det dere ville. Feminine og tilbakeholdne menn. Anonymkode: 6820f...f2e
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #13 Skrevet 9. oktober 2022 On 10/8/2022 at 8:48 PM, AnonymBruker said: Om han er homofil er han EKSTREMT godt til å skjule det. Når jeg først starter er han over meg på null komma niks, jeg skulle bare ønske at iblant på morgenen ville han være så komfortabel at jeg kan bli vekket av at han endten gikk ned på eller var blitt så kåt at han er inni meg slik jeg har gjort for han. Anonymkode: 332bb...ae1 Er du ikke klar over at det klassifiserer som voldtekt og ha sex med et intetanende menneske? Anonymkode: e39bf...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #14 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Om alle bare hadde hørt på hva du skriver her inne, så ville verden vært et bedre sted 🥰 Anonymkode: ea4e6...68c Mysticgirl skrev (10 timer siden): Ja man kan vel takke alt det metoo hysteriet for dette. Menn tør jo knapt å røre en kvinne lengre.Og hvem kan klandre han ? Nei, dette har ikke noe med metoo og gjøre. Anonymkode: c334d...ba0 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #15 Skrevet 10. oktober 2022 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei, dette har ikke noe med metoo og gjøre. Anonymkode: c334d...ba0 Jo, det har det. Om det du mente å skrive var at det ikke var meningen at meeto-kampanjen skulle slå ut på denne måten, ja, da er det jo en erkjennelse. Anonymkode: 36ef4...2b5 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #16 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jo, det har det. Om det du mente å skrive var at det ikke var meningen at meeto-kampanjen skulle slå ut på denne måten, ja, da er det jo en erkjennelse. Anonymkode: 36ef4...2b5 Nei, jeg mente det jeg skrev. Dette er ikke pga metoo. Anonymkode: c334d...ba0 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #17 Skrevet 10. oktober 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg mente det jeg skrev. Dette er ikke pga metoo. Anonymkode: c334d...ba0 Ok beklager, jeg tok feil du har rett, dette har ingenting med metoo å gjøre. Jeg gir meg, legger meg flat, du vant. Gratulerer. Anonymkode: 36ef4...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #18 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok beklager, jeg tok feil du har rett, dette har ingenting med metoo å gjøre. Jeg gir meg, legger meg flat, du vant. Gratulerer. Anonymkode: 36ef4...2b5 Jøss… Anonymkode: c334d...ba0
Gjest Mysticgirl Skrevet 10. oktober 2022 #19 Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, jeg mente det jeg skrev. Dette er ikke pga metoo. Anonymkode: c334d...ba0 Det kan det være. Vet om flere menn som knapt tørr å prøve seg på kvinner mer pga dette hysteriet.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #20 Skrevet 12. oktober 2022 Mysticgirl skrev (På 10.10.2022 den 22.36): Det kan det være. Vet om flere menn som knapt tørr å prøve seg på kvinner mer pga dette hysteriet. Det er hysteri at menn i store maktposisjoner som utnyttet unge jenter/gutter ble tatt for det? Anonymkode: c334d...ba0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå