AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Ser det hele tiden ute blant folk. Det er utrolig sjelden jeg ser at mannen er penere,selv om det hender. Det er gjelder så mange par. En stygg mann fortjener ikke en pen dame, fordi menn vet ikke å sette pris på det de har. De vet ikke hva de har før de mister det og virkeligheten slår dem midt i trynet. Det er ikke sånn at menn blir penere enn kvinner med årene heller som de påstår,det er kun hvis de har nok penger til å fikse utseende sitt (ja,menn med høy status gjør faktisk det, akkurat som kvinner). Anonymkode: a840d...38d 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Og det er sjelden at kvinnen er kjekkere enn mannen i et forhold. Anonymkode: dcc3e...5ce 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og det er sjelden at kvinnen er kjekkere enn mannen i et forhold. Anonymkode: dcc3e...5ce Snakker om menn som verken er pene eller kjekke, men stygge. Anonymkode: a840d...38d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Forklaringen er at ikke alle mennesker kun er opptatt av utseende når de finner hverandre som par, hvis du er i stand til å forstå noe så "ubegripelig". Anonymkode: 1916e...8f9 16 1 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Min fetter er stygg som nøkken, men handy ,smart og omgjengelig. Han har hatt damer og også fått barn. Det er ikke kun utseende som gjelder. Anonymkode: 7caa8...574 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En stygg mann fortjener ikke en pen dame Hva vet vel du om det? Anonymkode: 1bbfe...b46 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Det er fordi de er redde for å miste mannen sin. En stygg mann har ikke bøttevis med meldigner fra kvinner på sosiale medier. Hun kan dermed sove bedre om natta vel vitende om at han er hennes for ingen andre vil ha han. Anonymkode: d54a4...761 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg er dame selv og vil påstå at de fleste kvinner er penere enn menn fordi vi sminker oss/farger hår osv. Hadde vi sett 100% naturlige ut hadde vi vært like «lite» pene som menn. Dette gjelder hvertfall både meg og sikkert en del andre også Anonymkode: 9090c...3cf 16 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er dame selv og vil påstå at de fleste kvinner er penere enn menn fordi vi sminker oss/farger hår osv. Hadde vi sett 100% naturlige ut hadde vi vært like «lite» pene som menn. Dette gjelder hvertfall både meg og sikkert en del andre også Anonymkode: 9090c...3cf Dette er et godt poeng. Det blir som at unge mennesker i dag virker penere (ut fra et ideal) enn da jeg var ung selv. Det var på 80-90-tallet i en stor by, og da var det få som gikk med sminke, selv på videregående. Det var stort sett de som slet med kviser, og ville skjule det. Anonymkode: 64d8d...7ca
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er dame selv og vil påstå at de fleste kvinner er penere enn menn fordi vi sminker oss/farger hår osv. Hadde vi sett 100% naturlige ut hadde vi vært like «lite» pene som menn. Dette gjelder hvertfall både meg og sikkert en del andre også Anonymkode: 9090c...3cf Synes faktisk at mange kvinner ser bedre ut uten sminke. Hvis man følger litt med,så er det ikke en ukjent sak at flere og flere kvinner heller velger å se naturlig ut istedenfor å bruke masse sminke, det har vært et "tema" lenge allerede. Det er dessuten lurt , fordi det er bedre for huden. Anonymkode: a840d...38d 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 Hva er det du definerer som «stygge menn»? Synet som ser er jo ganske subjektivt. De jeg faller for, er gjerne ikke de mennene andre kvinner kjemper om. Anonymkode: 88c55...056 3 1
Drizzt Skrevet 8. oktober 2022 #12 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ser det hele tiden ute blant folk. Det er utrolig sjelden jeg ser at mannen er penere,selv om det hender. Det er gjelder så mange par. En stygg mann fortjener ikke en pen dame, fordi menn vet ikke å sette pris på det de har. De vet ikke hva de har før de mister det og virkeligheten slår dem midt i trynet. Det er ikke sånn at menn blir penere enn kvinner med årene heller som de påstår,det er kun hvis de har nok penger til å fikse utseende sitt (ja,menn med høy status gjør faktisk det, akkurat som kvinner). Anonymkode: a840d...38d 😂 For det første - pent og stygt er subjektive kategorier. For det andre - det er ikke du som bestemmer hvem som fortjener hvem. For det tredje - innlegget ditt bør være trollaktig. 5 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #13 Skrevet 8. oktober 2022 Dette har vel mest å gjøre med hvordan menn og kvinner oppfattes. Menn og kvinner oppfatter gjennomsnittskvinnen som gjennomsnittlig pen. Kvinner oppfatter de fleste menn som under snittet pene, som selvsagt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 7524a...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #14 Skrevet 8. oktober 2022 Ser det samme selv. Veldig mange menn med stygge ansikter går sammen med pene kvinner. Jeg tenker i mitt stille sinn "orker hun får barn med han der?". Tror mange menn ikke innser hvor stygge de er, og prøver seg på pene damer. Av og til har de flaks og møter på ei skadeskutt ei, eller de har et hus eller inntekt som dama er ute etter. Anonymkode: 9240e...85c 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #15 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette har vel mest å gjøre med hvordan menn og kvinner oppfattes. Menn og kvinner oppfatter gjennomsnittskvinnen som gjennomsnittlig pen. Kvinner oppfatter de fleste menn som under snittet pene, som selvsagt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 7524a...c9d Eller så er det rett og slett sannheten. Anonymkode: a840d...38d 1
sicario Skrevet 8. oktober 2022 #16 Skrevet 8. oktober 2022 Skjønner ikke helt hvem som utnevnte deg til overdommer over hvem som er pene og mindre pene mennesker? Har det slått deg at en du syntes er pen, kan jeg syntes er heslig? 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #17 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det er fordi de er redde for å miste mannen sin. En stygg mann har ikke bøttevis med meldigner fra kvinner på sosiale medier. Hun kan dermed sove bedre om natta vel vitende om at han er hennes for ingen andre vil ha han. Anonymkode: d54a4...761 Nei, det kan hun ikke, for selv om ingen andre vil ha han kan han likevel prøve seg på andre damer … Anonymkode: a7ac9...06b 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #18 Skrevet 8. oktober 2022 sicario skrev (2 minutter siden): Skjønner ikke helt hvem som utnevnte deg til overdommer over hvem som er pene og mindre pene mennesker? Har det slått deg at en du syntes er pen, kan jeg syntes er heslig? Jeg har faktisk til gode å se et kvinnemenneske som er så fæl at jeg tenker at hun har hatt uflaks med utseende, har derimot sett flere menn jeg har tenkt dette om. Anonymkode: a840d...38d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #19 Skrevet 8. oktober 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har vel mest å gjøre med hvordan menn og kvinner oppfattes. Menn og kvinner oppfatter gjennomsnittskvinnen som gjennomsnittlig pen. Kvinner oppfatter de fleste menn som under snittet pene, som selvsagt er en selvmotsigelse. Anonymkode: 7524a...c9d Det er en kjent studie på dette, hvor menn og kvinner vurderte sitt eget utseende samt utseendet på de andre deltakerne av motsatt kjønn. Menn vurderte både seg selv og kvinnene normalfordelt, dvs. snittet var middels utseende. Kvinner derimot vurderte 4 av 5 menn som under snittet attraktive! Og dette har blitt brukt gjentatte ganger til å påstå at "menn overvurderer sitt eget utseende"... Det er jo kvinnelogikk, mannelogikk tilsier at det heller er kvinner som undervurderer menns utseende. Alternativet er jo at de aller fleste menn er under gjennomsnittet kjekk... Anonymkode: dcc3e...5ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #20 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er en kjent studie på dette, hvor menn og kvinner vurderte sitt eget utseende samt utseendet på de andre deltakerne av motsatt kjønn. Menn vurderte både seg selv og kvinnene normalfordelt, dvs. snittet var middels utseende. Kvinner derimot vurderte 4 av 5 menn som under snittet attraktive! Og dette har blitt brukt gjentatte ganger til å påstå at "menn overvurderer sitt eget utseende"... Det er jo kvinnelogikk, mannelogikk tilsier at det heller er kvinner som undervurderer menns utseende. Alternativet er jo at de aller fleste menn er under gjennomsnittet kjekk... Anonymkode: dcc3e...5ce Det stemmer jo. Kvinner er generelt ikke interessert i menn pga UTSEENDET, men pga styrke og handlekraft. Derfor gir stillbilder av menn kvinner lite, og derfor er vi tilsynelatende "selektive". Bilder og nettprofiler får jo ikke fram det attraktive ved de fleste menn. Anonymkode: e4da1...ad3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå