Gå til innhold

Han la ut poker-penger for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja! Vi skulle spille poker og jeg hadde ikke penger, så han la nok ut for meg og sa jeg ikke skulle betale han tilbake, hans treat! Og så vant jeg hele potten så fikk han 50 kr av meg som var de jeg lånte, også ble vi glade :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig! Skal dere spille poker sammen igjen? ;)

Skrevet

Det var jo hyggelig å høre. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jepp det er meget hyggelig! Vi spiller ofte poker sammen, en dag spilte jeg av han alle klærne, det var ekstra hyggelig :)

(seriøst, jeg må ikke bli spillegal)

Skrevet

Ja, det kan jo være spennende. Ihvertfall for de som ser på... :ler:

Skrevet

Det var no bare vi som så på sjø :) Og det var fint, for jeg endte opp i undertøy, siste jeg ville var at noen andre skulle bevitne det!

Men vi har da andre varianter av klespoker som ble nevnt i min dagbok! Det gikk ut på at den som først gikk ut, måtte stå i 10 sekunder og vise rompa ut av vinduet (de bor i byen de vi spilte hos) og gjett hvem som tapte! ;O

Men ingen tiltak, ingen morro! :D

Skrevet

:ler: Stå på! Dette klarer du. :)

Skrevet

Hurra for poker! Celebrity poker og pokerking i skandinavia og hjemmepoker og jeg vet ikke hva! Jeg må skaffe meg slik grønn brem til å ha på hodet og sigar :kul:

Skrevet

Jeg tror ikke det er så farlig å bli spillegal så lenge det dreier seg om klespoker... :sjarmor:

Skrevet

Du har et poeng der! Det er sunt i lengden tilogmed på denne tiden av året! man har da ovner :---)

Skrevet

Her går det bra! Ingen poker i dag, men vi skal se på Tjuefjerde hos han :)

(verste er at dette skulle være en tulletråd, men jeg er jo faktisk dødsforelska og har begynt å få forhåpninger i personlighetsforandringer hos han, og han forandrer seg for hver dag til noe mer positivt, og jeg sliter med å ikke si hva jeg føler)

Arrrgh :hjerter_rundt::kjempesinna:

Skrevet

I dag la jeg ut pokerpenger for han!

Han tapte! >:--O

Skrevet

Ta deg en tur til Vegas! Kjempegøy å spille poker ved skikkelig pokerbord med sigar og "hele pakka" :ler: Ekstra morsomt å gjøre det sammen med en man er forelsket i!!! :sjarmor:

Skrevet

Jau og tape alle penger og klær hva? ;D Også må det så klart bli fyll og giftemål som vegastradisjon seg hør og bør!!

Skrevet

Nei da, klærne får man stort sett beholde og et lite Vegasbryllup hører med! (De er ikke gyldige i Norge uansett...). Fyll og fyll fru Blom... Drinkene er jo gratis så som god nordmann lar man seg jo servere :sjenert:

Seriøst; Poker i Vegas er skikkelig gøy!

Skrevet

Dra til vegas og blakke meg huff og fy nei jeg er for pokergal! Det er så gøygøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...