Gå til innhold

Chess og forsvunnet betaling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som har hatt problemer med å få betalt fakturaene til Chess? Jeg la den inn til betaling i nettbanken i går, men den står fremdeles registrert som ubetalt på Mine Sider hos Chess.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, hadde kjempeproblemer da eg skulle betale. Betalte sikkert 7-8 ganger før beløpet ble registrert. I tillegg gikk alt på Chess-sidene kjempetregt. Det virker for meg som om etter de la om Min Side, har det ikke fungert så godt for chess på enkelte ting på Min Side. Som f. eks fakturaer.

Skrevet

Hmm... Jeg fikk i går en purring på en regning som jeg var HELT sikkert på jeg hadde betalt. Hadde noe trøbbel med pc`en her for noen uker siden og da var jeg inne på en nett cafe`, bl.a for å betale den regningen. Jeg synest det var veldig rart i går når jeg fikk regningen, men tenkte at jeg kanskje var begynt å rote noe voldsomt. Uansett så er det vel ikke betalt så må jo bare gjøre det da. Det KAN jo så klart være jeg er rotete, men jeg var så helt sikker på den var betalt !!! Men om det er pga feil hos Chess, så er det litt irriterende å betale 54 kr i purregebyr. :forvirret:

Skrevet

En ting jeg har lagt merke til er at Chess har bytta kontonummer... Ja, jeg trodde jeg hadde endra til det rette flr (det slutta på de samme to sifrene i alle fall, og jeg sjekker somregel kontonummer bakfra) men altså: nytt nummer. Om man betaler til gammelt nummer (slik jeg vet mange gjør, de har de jo skrevet om på forrge faktra jeg fikk (og det er fare for at jeg også har gjort det, ettersom jeg ikke hadde dette nummeret registrett i nettbanken...) så tar det nok lenger tid før de blir registrert...

Men "min side" har jeg aldri sett på, så jeg vet ikke hvordan den fungerer.

Skrevet

Hvordan blir dette for vi som har avtalegiro? Blir det nye kontonr erstattet eller må vi forandre på det selv?

Gjest - som ikke har fått med seg endrignene...

Gjest Gjest_hawkeye_*
Skrevet

Det vises jo i nettbanken dersom pengene har gått ut, og så lenge man kan ta ut en kvittering derfra, kan jeg ikke forestille meg at Chess kreve betalt en gang til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...