AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Skal selge noe på Tise for første gang, har kun kjøpt ting der før. Nå fikk jeg en melding med en screenshot i, kan dette være forsøk på noe tull? 🙈😅 Anonymkode: aba7b...1d2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Nå er brukeren utestengt så mistankene mine var nok riktig 😆😅 Anonymkode: aba7b...1d2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg fikk lignende, men med epost. Meldte det inn, og få minutter senere var den brukeren utestengt, på en søndag. Så det var tydelig et svindelforsøk av et eller annet slag det også. Anonymkode: f8959...7d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 https://www.nettavisen.no/okonomi/advarer-om-ny-svindelmetode-har-opplevd-at-kortet-blir-belastet-for-flere-tusen-kroner/s/5-95-692930 Anonymkode: 332ac...d2b 1
Minitroll Skrevet 15. oktober 2022 #5 Skrevet 15. oktober 2022 Nå ble jeg også forsøkt lurt på tise. Først henvendelse om helt hjem så spørsmål pm telefonnummer og en sms med link til posten hvor jeg ble bedt om å legge inn all kortinfo😵💫 Har anonymisert deler av bruker i tilfelle det er en uskyldig som har blitt frastjelt bilde. Men det var ekkelt. Vet jo vitterlig at man aldri skal legge inn kortinfo i linker, så det gjorde jeg selvsagt ikke. Men ekkelt med all denne svindeldriten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå