AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Del Skrevet 8. oktober 2022 I så fall; kan du fortelle litt om hvordan religionen din preger hverdagen? Eller om det er faste ting du gjør? Anonymkode: 68837...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 12. oktober 2022 #2 Del Skrevet 12. oktober 2022 Jeg tror du har større sjanse for å komme i kontakt med en hindu om du kontakter Norges Hindu Kultur Senter https://nhks.no/contact-us enn på KG. Du finner dem også på Facebook. Hinduisme er et begrep laget av forskere. Den arter seg forskjellig ettersom hvor man er fra. Man kan snakke om forskjellige «hinduismer». Jeg studerte hinduisme og buddhisme på universitetet, men det er noen år siden nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 Vurderte å bli både hindu og muslim, men så fant jeg ut at det er unødvendig. Man kan ha er perfekt forhold til Gud uten noe identifikasjon med religion. Det store spørsmålet er: har Gud gitt direkte «informasjon» eller «meldinger» til mennesker gjennom tiden? Er det som står i Quranen eller Bibelen fra Gud? Gud eksisterer. Uten tvil. Totalt og Absolutt. Lol Uansett, spørsmålet er, igjen, som du leste over. Er på jobb for å finne ut av Gud’s forhold til religion akk nå. Og svaret, informasjonen om dette, vil komme direkte fra Gud. Ja, jeg får absolutt Kunnskap av Gud daglig. Og ja, jeg og Gud kommuniserer med hverandre, lett også. Yea, jeg gjør dette spiritualitet shittet, jeg virkelig gjør dette 😉 Jeg er ikke normal. Langt ifra. Jeg er en spirituell mutant, en fuckings demi-gud. #nietcheerdød #darwinerenduckboy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 Conal skrev (9 timer siden): Jeg er ikke normal. Langt ifra. Jeg er en spirituell mutant, en fuckings demi-gud. Nei, det har vi fått med oss. Har de så lange køer i psykiatrien at du enda ikke har fått hjelp? Anonymkode: bceed...544 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå