AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 På mandag skal jeg på ny praksis: småbarnsavdeling i barnehage. Jeg trenger tips til hva jeg skal gjøre, for jeg kommer vel ikke inn på legevakten i helgen. Er det i det hele tatt vits å prøve å finne ut hva det er? Og hva skal jeg si til praksislærer? Hadde vært litt mindre flaut å ha en diagnose ‘(feks forstuet halebein) enn å si at jeg har vondt i rompa. Klarte selvfølgelig å skli hardt på rompa mens jeg løp med 1-åringen, i Crocs, i en nedoverbakke(gress) mens det pøsregna. Tenkte at jeg ikke skulle løpe pga barn, Crocs, Bakke og regn, men fikk jo selvfølgelig økt tempoet godt nok til at det føltes ut som jeg brakk bekkenet, noe det sikkert ikke er. Klarte å stable med på beina etter at sjokket roet seg for oss begge, men det har føltes ut som det er noe skada inni rompa(rundt halebenet og venstre rompeball). Anonymkode: 00869...375
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Det er jo sannsynligvis noe med halebeinet, så bare ai det :) Anonymkode: c0617...fc6 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har jobbet i barnehage med vondt i halebeinet. Fikk det etter fødsel. Jeg vet ikke hvor vondt du har da men det bør ikke være noe flaut å si det til veileder som du sier her. Du bør for all del si fra så det ikke går utover vurderingen din. Kan du sitte på gulvet hvis du sitter på pute? Hvilke andre situasjoner blir problematiske? Anonymkode: bd794...cce 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Hvorfor skal du på praksis der? Utdannelse eller via NAV? Anonymkode: 62cc3...fac
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er jo sannsynligvis noe med halebeinet, så bare ai det Anonymkode: c0617...fc6 Ja, jeg får si at jeg har slått halebeinet. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har jobbet i barnehage med vondt i halebeinet. Fikk det etter fødsel. Jeg vet ikke hvor vondt du har da men det bør ikke være noe flaut å si det til veileder som du sier her. Du bør for all del si fra så det ikke går utover vurderingen din. Kan du sitte på gulvet hvis du sitter på pute? Hvilke andre situasjoner blir problematiske? Anonymkode: bd794...cce Takk for tips og erfaringer! Jeg må jo si noe, også får hun ta en vurdering på om det ødelegger såpass at jeg må ta igjen noen dager. Klarer å tolerere smertene når jeg går og reiser meg, men istad var jeg litt uheldig når jeg skulle sette meg ned på gulvet/lekematte, «datt» de siste cm og i ren refleks kom det et hyl og jeg glapp 1-åring(nesten det samme som skjedde i går). Så jeg bør vel unngå å holde barn (mens jeg er i bevegelse) i noen dager fremover🤔 Så da gjelder vel det også å bære de til stellebord(håper de har trapp), barnevogn og løfte de til bordet. Jeg kan fint gjøre ting i rolig bevegelse, så sitting og gåing går nok bra. -TS Anonymkode: 00869...375
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor skal du på praksis der? Utdannelse eller via NAV? Anonymkode: 62cc3...fac Siste året på barnehagelærerutdanning. Anonymkode: 00869...375
MapleSirup Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siste året på barnehagelærerutdanning. Anonymkode: 00869...375 Hold deg så nære sannheten som mulig. Si at du falt og har vondt i halebenet. Det kan skje alle. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Og kast crocsene! Anonymkode: ffce8...b98
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og kast crocsene! Anonymkode: ffce8...b98 Haha, hadde gjort det hvis de var mine😂 Jeg bare lånte de på hytta til tant mi😆 Anonymkode: 00869...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå