Gå til innhold

Rimelig, men god primer, fikseringsspray og setting powder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bruker ikke så mye hudsminke til daglig, så håper noen her kan hjelpe meg. Er på utkikk etter primer, fikseringspray og setting powder som kan holde ansiktssminke på plass for Halloween. Jeg er en litt svett type, og skal ha heldekkende kunstig farge i ansiktet 😅 

Jeg har alle de «vanlige» butikkene i nærheten(inkl Normal), men kjøper også gjerne på nett. 

Anonymkode: 70ed7...b87

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ELSKER denne fikseringssprayen fra e.l.f.!

image.png.50099bdcf5187fb32aeacaa35b4319b5.png

Skrevet

Jeg synes Sexy mama fra The Balm er et godt pudder til en god pris! 

Lumene har gode primere ☺️

Skrevet

Jeg er en skikkelig make-up junkie, og har prøvd alle de mest vanlige high end settingsprayene som anbefales på YouTube. Men min suverene favoritt er Jan Thomas sin Matt me down, den er på tilbud hos Vita nå 👏🏻 Jeg blir forferdelig blank, men den holder meg matt lenge og sørger for at sminken holder seg på plass. Andre merker jeg har prøv gjør meg uflatterende matt og varer ikke i nærheten like lenge. 

Av primere anfaler jeg Smashbox sin Mattifying primer

Anonymkode: c3381...692

• Nyttig 1
Skrevet

Glemte settingpudder! 

Anbefaler «Sensai Translucent Loose Powder» det er altså sååååå bra. Men det er dyrt, så hvis du ikke bruker noe særlig sminke til vanlig, hadde jeg droppet det. Til en kveld ville jeg heller kjøpt settingpudder fra makeupmekka, det er tilstrekkelig bra for prisen og fungerer til en anledning

Anonymkode: c3381...692

• Liker 1
Skrevet

Setting pudderet fra makeup mekka er okei🤗

Skrevet

Men foretrekker kompakt pudder.

Elsker dette! 

image.png.4ff6e9c196cb3d8f6c115f456064a47d.png

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...