AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Har en såkalt "klistremerkebaby" og må si jeg er ganske utmattet allerede etter kun 6 mnd, og jeg har vel mer i vente også...klarer ikke se for meg hvordan jeg skal komme meg etter småbarnsfasen, gjør man det? evt når? Anonymkode: 93b7a...fe1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Ingen som kommer seg?😅 Anonymkode: 93b7a...fe1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Jo! Det blir bedre❤️ Hold ut😄 Anonymkode: a60fc...853
Megplussto Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Er der selv med min som er 8 mnd. Er tredje baby og med de to andre har jeg tenkt at jeg aldri vil komme meg igjen. Men, gjorde jo det. Tok nok godt over året etter fødsel for meg med begge de to andre
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Det blir lettere når han starter å gå. På en annen side, rundt 1,5- års alderen kan det oppleves hektisk fordi han løper og klatrer overalt, uten evne til konsekvenstenkning. Blir mye knall og fall. Så kommer det noen lettere år, før tenårene slår til. Lad opp! 💕 Hilsen firebarnsmor Anonymkode: e8cfc...f76
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Blir lettere etter treårsalderen. Da leker de mer selvstendig, kan være alene i rommet mens man får unnagjort klesvask eller tatt ut søppelet, de går selv, ferdige med bleier og sover stort sett gjennom natta. I tillegg kan de kommunisere, og er over den verste selvstendighetsfasen. Anonymkode: 118e9...026 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Vet ikke helt hva jeg skal si. Det var noen «enkle» år når barna var mellom 3 og 6 år. Nå er de på skolen og jeg synes ikke det et enkelt, men mulig jeg har for høye krav til deres oppførsel. Det er stygg språkbruk, de krever å få lov til alt mulig osv. Vi får veldig gode tilbakemeldinger fra skolen om barna våre er velfungerende og høflige, rolige. Men hjemme tar de seg mer ut. Vi er strenge og har grenser, men føler vi er de eneste foreldrene her i området som er opptatt av god oppførsel. Venner som er med de hjem banner og snakketøy stygt. Jeg blir så bekymret for fremtiden og stresser mye med dette. Jeg føler at alt skal testes og utprøves og vi konstant sette grenser. Er mer sliten nå enn har vært på lenge. Anonymkode: 45da4...5c3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Kanskje fattig trøst nå, men min 14åring ønsker ikke være i samme hus som meg for tiden, så savner så uendelig den tiden hun var klistremerke.. Da jeg kunne sørge for at hun var trygg, da jeg var nok for at hun skulle ha det bra. Å at jeg var irritert over å måtte sitte på sengekanten for å få henne til å sove i 8,9års alderen angrer jeg sånn på, nå er jeg totalt utviste der fra. Ikke viste jeg hvor sårt det skulle bli å bli avvist sånn.. Anonymkode: fc023...6f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå