AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Gjelder mann 40+ En jeg vet hvem er og har vekslet noen ord med. Vi har felles interesser, men støter ikke på hverandre mer enn 2-3 ganger i årer. Fant han plutselig på en datingapp og sendte en melding der, men den har han ikke lest (ikke vært pålogget) så det er godt mulig han ikke er singel lengre men bare har glemt å fjerne profilen. Men selv om jeg vet godt hvem han er kjenner ikke han nødvendigvis så godt til meg (han har en rolle som gjør at mange vet hvem han er). Lite sannsynlig at han kjenner navnet mitt. Ikke en typisk kjekk/populær mann, heller litt under snittet. Jeg vil gjerne få kontakt for å finne ut mer hvordan han er og om han er singel fortsatt. Har funnet han på fb, insta og snapchat. Han har privat Insta. Hva er beste fremgangsmåte? Sende følgeforespørsel på Insta (jeg har åpen insta, så da kan han finne ut hvem jeg er før han evt godtar, det står også at jeg er singel der) eller Snap? Jeg er ikke av de som legger ut masse Snap av meg selv, så føler det blir litt rart? Selv godkjenner jeg ikke folk på Snap som jeg ikke kjenner. Men mulig menn er annerledes? Alternativt kan jeg selvfølgelig bare la være. Men er litt der at den som intet våger intet vinner. Men vil gå fram på en måte som ikke blir påtrengende, spesielt siden jeg ikke vet sikkert om han er singel fortsatt. Anonymkode: d240b...3f7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Prøv Facebook først. Send venneforespørsel, og om han godtar kan du melde han Anonymkode: 67d13...915
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Du har allerede sendt han melding på dating appen, så jeg syns det holder. Hvis en mann sendte meg meld på dating app og jeg ikke åpnet den hadde jeg håpet han tok hintet og ikke var en creep som prøvde å kontakte meg på andre steder. Anonymkode: e77db...566 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har allerede sendt han melding på dating appen, så jeg syns det holder. Hvis en mann sendte meg meld på dating app og jeg ikke åpnet den hadde jeg håpet han tok hintet og ikke var en creep som prøvde å kontakte meg på andre steder. Anonymkode: e77db...566 Han har ikke vært pålogget appen etter jeg sendte den, så han har ikke sett meldingen. (Kan se om det er lenge side folk har vært pålogget der).Hadde han lest den så ville jeg selvfølgelig ikke gjort noe mer. Anonymkode: d240b...3f7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Du har allerede sendt han melding på dating appen, så jeg syns det holder. Hvis en mann sendte meg meld på dating app og jeg ikke åpnet den hadde jeg håpet han tok hintet og ikke var en creep som prøvde å kontakte meg på andre steder. Anonymkode: e77db...566 Dette. Damer burde bare snu på det hele og så stille seg følgende spørsmål: Hva hadde JEG likt at en mann hadde gjort? Og så gjøre det samme. Anonymkode: ed9a4...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han har ikke vært pålogget appen etter jeg sendte den, så han har ikke sett meldingen. (Kan se om det er lenge side folk har vært pålogget der).Hadde han lest den så ville jeg selvfølgelig ikke gjort noe mer. Anonymkode: d240b...3f7 Det har ikke noe å si at han ikke har vært pålogget der. Om han vil være tilgjengelig for dating og kontakt så logger han seg på. Syns virkelig ikke det er ok å oppsøke han privat. Desuten har de fleste av disse dating appene funksjon for å skjule statusen for når man sist var pålogget så kan også hende han har vært online men skjult det Anonymkode: e77db...566
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det har ikke noe å si at han ikke har vært pålogget der. Om han vil være tilgjengelig for dating og kontakt så logger han seg på. Syns virkelig ikke det er ok å oppsøke han privat. Desuten har de fleste av disse dating appene funksjon for å skjule statusen for når man sist var pålogget så kan også hende han har vært online men skjult det Anonymkode: e77db...566 Djeez. Akkurat som om mannen skulle finne det truende og ubehagelig å få en tekstmelding elns, der en kvinne viser litt interesse?? Det er et ikkeproblem i min verden, samme om han er aktivt på datern, eller er gift. Anonymkode: 05bdf...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Kan jo være at du har havnet i spam-innboksen hans på fb-messenger. 🙈 Anonymkode: d72ac...4fe
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 Valgte å sende en følgeforespørsel på Insta. Som han aksepterte, og han begynte å følge meg tilbake, og likte nyeste innlegget mitt. Det er ikke sikkert det skjer noe mer, men siden det står i profilen min der at jeg er singel så vet han i alle fall det. Så får bare se hva som skjer, eller ikke skjer. 🙂 Fikk bekreftet der at han i alle fall var singel i juli. Men mye kan jo ha skjedd siden da. Anonymkode: d240b...3f7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan jo være at du har havnet i spam-innboksen hans på fb-messenger. 🙈 Anonymkode: d72ac...4fe Jeg har ikke sendt han noen melding der, og det kommer jeg ikke til å gjøre heller. Anonymkode: d240b...3f7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Valgte å sende en følgeforespørsel på Insta. Som han aksepterte, og han begynte å følge meg tilbake, og likte nyeste innlegget mitt. Det er ikke sikkert det skjer noe mer, men siden det står i profilen min der at jeg er singel så vet han i alle fall det. Så får bare se hva som skjer, eller ikke skjer. 🙂 Fikk bekreftet der at han i alle fall var singel i juli. Men mye kan jo ha skjedd siden da. Anonymkode: d240b...3f7 Så tafatt. Du sender ikke engang en melding hvor du presenterer deg? Hvor er folkeskikken? Tenker du at dere skal bli kjent ved å like bildene til hverandre i fem uker? Anonymkode: e77db...566
Missy77 Skrevet 8. oktober 2022 #12 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Jeg blir bare glad når jeg får oppmerksomhet, uansett om det er på gata, på byen, melding på Messenger, Insta eller lignende. Det tar jeg bare som et kompliment. Hvorfor skulle ikke en mann gjøre det samme? Og spesielt en som kanskje er under snittet og muligens ikke er vant med å få masse komplimenter? Du har ingenting å tape, TS. Send han en melding. Viser han ikke interesse, er det bare å backe ut. Du er ingen creep for det. ☺️ Endret 8. oktober 2022 av Missy77 Skrivefeil 1
Missy77 Skrevet 8. oktober 2022 #13 Skrevet 8. oktober 2022 Missy77 skrev (Akkurat nå): Jeg blir bare glad når jeg får oppmerksomhet, uansett om det er på gata, på byen, melding på Messenger, Insta eller lignende. Det tar jeg bare som et kompliment. Hvorfor skulle ikke en mann gjøre det samme? Og spesielt en som kanskje er under snittet og muligens ikke er vant med å få masse komplimenter? Du har ingenting å tape, TS. Send han en melding. Viser han ikke interesse, er det bare å backe ut. Du er ingen creep for det. ☺️
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #14 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så tafatt. Du sender ikke engang en melding hvor du presenterer deg? Hvor er folkeskikken? Tenker du at dere skal bli kjent ved å like bildene til hverandre i fem uker? Anonymkode: e77db...566 Vil bare si unnskyld for at jeg var så streng i kommentaren over. Mente det ikke frekt! Håper det ordner seg for deg, moro med en flørt da :)) Anonymkode: e77db...566
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #15 Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vil bare si unnskyld for at jeg var så streng i kommentaren over. Mente det ikke frekt! Håper det ordner seg for deg, moro med en flørt da :)) Anonymkode: e77db...566 Nå har jeg ikke sagt at jeg ikke kommer til å sende melding. Men velger å ta det litt varsomt. Er fornøyd med å ha fått opprettet en form for kontakt, og jeg har på den måten også funnet ut mer om han og ser at han faktisk ser ut til å være en person jeg kan like. Jeg har ikke lyst til å kjøre på for fullt for så å finne ut at han er fullstendig feil for meg heller. Ser an litt nå, så kan det hende jeg tar det videre. Kan hende jeg møter på han i løpet av de nærmeste ukene også. Anonymkode: d240b...3f7
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #16 Skrevet 9. oktober 2022 23 hours ago, AnonymBruker said: Du har allerede sendt han melding på dating appen, så jeg syns det holder. Hvis en mann sendte meg meld på dating app og jeg ikke åpnet den hadde jeg håpet han tok hintet og ikke var en creep som prøvde å kontakte meg på andre steder. Anonymkode: e77db...566 Ok, men det er faktisk andre regler for kvinner enn for menn Anonymkode: 67d13...915 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå