Gjest Asta Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Kunne tenke meg å lage noe julepålegg selv til jul. Noe som ikke gir så altfor mye arbeide. Noen som har noen oppslrifter?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 bajonne skinke!! (eller åssen d skrives) med majones på..knall godt. kjøp rå å kok den selv.. mmm....
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Jeg pleier å lage pålegg av karbonadedeig som jeg sper med masse godt krydder, finhakket løk, egg og litt potetmel. Kjøper vanlig gasklut på dagligvaren og lager en rull av denne med kjøttdeigen inni. Koker dette i ca 1 time. Kjempegodt!!!
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 Lager salat av druer, purreløk, majones, fløte, sitronsaft og litt sukker. Høres ikke så godt ut, men det er nyyyydelig sammen med kjøttpålegg.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #5 Skrevet 2. desember 2005 sildesalat leverpostei? server god postei med stekt sopp og baconbiter eller rødbeter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå