AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg og mannen min har vært sammen i ca 11år, gift i ca 5. jeg syns han er flott mann, en av de beste man kan få, men jeg klarer ikke bli tilfredsstilt av han. jeg sliter med å bestemme meg for om jeg skal bli værende, og godta at jeg nok aldri bli helt tilfredsstilt igjen. Eller om jeg må avslutte ekteskapet. Vi har barn sammen, så det er ikke bare bare å gå sin vei. Jeg er veldig seksuell av meg, og tanken på at jeg kanskje ikke får et mer tilfredstillende sexliv gjør meg jo litt deprimert. Har prøvd å snakke med han om ting som kan fiffe opp sexlivet slik at jeg kanskje får den tilfredsstillelsen jeg trenger, men han er dessverre litt for «vanlig» til å klare å fiffe opp noe særlig. Jeg har også spurt om muligheten for åpent forhold, men det ville han heller ikke være med på. Noen som har vært i samme situasjon eller som har noen gode råd? Anonymkode: 7c224...8df
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Klarer du å gi deg selv orgasme? Slik at du vet hva du trenger og lettere kan guide han? Evt at du fingrer deg selv under samleie? Er han villig til å prøve oralsex? Vibrator som du selv holder mens han jukker? Anonymkode: 7eb80...289
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Når du vurderer å gå blir det feil å bli. Du har svaret inni deg selv Anonymkode: bbde1...264
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Så sex er det viktigste for deg i et forhold. Underlig, all den tid dere har barn sammen. Alt dere har sammen skal altså vike grunnet ditt sexliv. Synes det virker rimelig egoistisk, om det ikke er andre årsaker som du ikke deler her. Hva med å tilfredstillende deg selv? Anonymkode: 5ad46...a56 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Har dere ulike ønsker i senga? Eller går det på hvor ofte? Hvordan er flørt og seksualitet dere imellom? Hva legger du helt tilfredsstilt igjen, hvis du hadde den perfekte elsker før, hva skjedde med ham? Anonymkode: ea5da...ef0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Dere har barn sammen, han er en flott mann.. og du vurderer å gå pga manglende piff i sexlivet? Jeg tror virkelig ikke du vet hvor krevende det kan være å være skilt.. nye forhold, ekser, ny svigerfamilie, stebarn, eksen får ny(e) damer osv.. Anonymkode: 34827...a79 1 1
Rhodiola Skrevet 9. oktober 2022 #7 Skrevet 9. oktober 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep. I tillegg er tråden ryddet for innlegg kun bestående av lenke til tilsvarende emne. Vennlig påminnelse om at TS søker svar til sin egen situasjon, og svar skal derfor være direkte innspill til problemstillingen til TS. Mvh Rhodiola, adm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå