AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Noen her som har opplevd å plutselig kjenne samme lukt og smak i alt rundt deg? Jeg det er en kraftig lukt som minner om matlukt i klær, bare strammere. Jeg kjenner det også i kroppveskene mine. (Avføring, utflod, svette). Det skjedde plutselig for en måned siden. Lukter i kjøleskapet og plutselig i rommet(kjenner når jeg har vært ute). Har endevendt alt, og skjønner ikke hva det kommer av. Har Googlet på norsk pg engelsk, men finner ikke noe. Tenkte først det var noe i leiligheten, men det kommer også fra meg. Hjelp! Anonymkode: 31454...e18
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Har du vært utsatt for stress eller sykdom i det siste? Luktesansen kan bli påvirket om nervesystemet ditt er litt på «tur». Anonymkode: fc1cb...3c9
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Beklager, mulig jeg er litt treg, men forstår ikke hva du mener... Er det kroppslukt, eller matlukt? Anonymkode: c17d0...196
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Har du hatt covid nylig? Anonymkode: 87735...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå