Gabi Skrevet 8. oktober 2022 #1 Del Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har brukt mye glansvask gjennom årene og liker spesielt godt at det blir så glansfullt og fresht etterpå. Nå har jeg bestemt meg for å droppe både permanente og semipermanente farger, fordi jeg begynner å bli grå og det er for mye styr å dekke det. Pluss at jeg har ganske mørkt hår, og jeg synes mørke farger blir litt hardt mot mitt nå 52-årige ansikt. Googlet litt rundt for å finne en fargeløs glansvask til hjemmebruk. Det ville jo ha vært genialt, alle fordelene fra en glansvask uten å endre sin egen hårfarge. Man skulle jo tro at det var en del av sortimentet hos alle de store hjemmefarge-merkene, men nei, så enkelt var det visst ikke. Det kan virke litt som om de har gjort en deal med frisørsalonger, at man er nødt til å gå dit for å få en gloss/glaze. Så, har noen på forumet, funnet og prøvd noen produkter som fungerer som en fargeløs glansvask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 8. oktober 2022 #2 Del Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Tror ColorWow er det nærmeste du kommer, og utfra reviewene tenker jeg prøve den. Aktiveres av varme, så du må føne (med børste virket det som 🧐) Har lett i evigheter etter noe som du sier glosser håret uten å farge/tynge ned slik oljer og serumer gjør på meg iallefall, og denne her synes jeg virket lovende: https://lyko.com/no/color-wow/colorwow-dream-coatsupernatural-spray-2?gclid=EAIaIQobChMIgOOZlOTQ-gIVRgqiAx1w1AgpEAQYASABEgKzA_D_BwE Endret 8. oktober 2022 av DundreMilfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabi Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 8. oktober 2022 Ja, er det ikke litt mystisk, at en nøytral glansvask er en missing link? Burde jo nærmest stått først på fargekartet 🤔 Color-Wow er verdt en test, ja. Hva med denne: https://lyko.com/no/schwarzkopf-professional/igora-vibrance0-00-clear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå