AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har ikke tenkt til å kutte ut koffeinen, bare trappe ned. Jeg ligger kanskje på rundt 400 mg koffein pr. dag nå, men planlegger å komme ned til ca 200 mg pr. dag. Vil det gi hodepine å redusere mengden, så lenge kroppen får koffein, bare mindre? Anonymkode: 5901a...ffc
Embla Othea Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Det er en så liten reduksjon at du vil knapt merke noen forskjell. En ting er å kutte ned en kopp, en annen ting er å gå ned fra 8 til 1-2 kopper per dag. 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Får hodepine i starten ja, kan få hvertfall. Jeg kutta helt ut, helt tullete å være avhengig av ting. Folk må ha kaffe for å våkne om mårran, patetisk. Koffein er faktisk sentralstimulerende og psykoaktivt. Burde stå på dopinglista. Anonymkode: acba6...5e1
Avstand Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Får hodepine i starten ja, kan få hvertfall. Jeg kutta helt ut, helt tullete å være avhengig av ting. Folk må ha kaffe for å våkne om mårran, patetisk. Koffein er faktisk sentralstimulerende og psykoaktivt. Burde stå på dopinglista. Anonymkode: acba6...5e1 Og her var det vel et slik supermenneske igjen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå