Gå til innhold

Hvordan kan man ha god match på alt bortsett fra seksuell kjemi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samme som overskriften. Hvordan kan man ha god match på alt bortsett fra det seksuelle? Der alt føles unaturlig når du tar på personen? Første gang jeg har opplevd det sånn så går ut i fra det ikke skjer så ofte. Kan det ligge i dårlig selvtillit? Eller at en person ikke synes den andre ser bra nokk ut? 

Anonymkode: 7eda4...855

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overanalyser. Kjemi kan ikke forklares og heller ikke fraværet av den. Da er dere ikke god match 

Anonymkode: 52403...952

• Liker 6
Skrevet

Det er vel det som vanligvis kalles vennskap. 

Anonymkode: 11a19...ef2

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har det motsatt... null match på alt det andre, men kjemien og sexen er mindblowing. Ikke lett!!😅

Konklusjonen min er uansett at kjemi ikke kan fremtvinges eller skyves bort. Vi har prøvd i nesten tre år uten hell😂

Anonymkode: 9b4cf...35a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har det motsatt... null match på alt det andre, men kjemien og sexen er mindblowing. Ikke lett!!😅

Konklusjonen min er uansett at kjemi ikke kan fremtvinges eller skyves bort. Vi har prøvd i nesten tre år uten hell😂

Anonymkode: 9b4cf...35a

Har selv veldig god seksuell kjemi med noen jeg virkelig ikke burde ligge med 😂 jaja håpte det bare var nervøsitet eller dårlig sex kanskje men da får jeg droppe følelsene får han å holde det vennskapelig 😊

Skrevet

Jeg er der nå, møtt en hvor veldig mye stemmer, kjempefin fyr, men jeg får ikke den seksuelle kjemien. Vi har bare hatt sex én gang og det var mest kleint for min del (er vanligvis ganske åpen og avslappet). Første gang trenger jo ikke være en kjempesuksess, men jeg har bare ikke lyst til å gjenta det. 

Det hjelper ikke at i det forrige forholdet mitt var den seksuelle kjemien så sterk at vi dro ut det som nok burde forblitt et ONS i 2,5 år (der var det han som ikke ble forelsket, men sexen var super) 😆 Jeg har innsett at skikkelig god sex nok er en dealbreaker nå som jeg ikke skal finne far til mine barn.

Anonymkode: b9ee4...4f9

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er der nå, møtt en hvor veldig mye stemmer, kjempefin fyr, men jeg får ikke den seksuelle kjemien. Vi har bare hatt sex én gang og det var mest kleint for min del (er vanligvis ganske åpen og avslappet). Første gang trenger jo ikke være en kjempesuksess, men jeg har bare ikke lyst til å gjenta det. 

Det hjelper ikke at i det forrige forholdet mitt var den seksuelle kjemien så sterk at vi dro ut det som nok burde forblitt et ONS i 2,5 år (der var det han som ikke ble forelsket, men sexen var super) 😆 Jeg har innsett at skikkelig god sex nok er en dealbreaker nå som jeg ikke skal finne far til mine barn.

🤮

Anonymkode: 3bab5...8b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Smartere en meg som klarer å holde det til engang 🤪 tenker bare man kan jo bli kjent seksuelt så ordner det seg nokk men det stemmer nokk sjeldent vill jeg tro... har alltid hatt god seksuell kjemi før så første gang det gikk den veien får meg 😯  mannen trenger ikke være best i sengen men han virket jo ikke så interessert ut egentlig å da er problemet større. Bare stusset litt på han har sagt det har vært ett problem får han mange ganger med seksuell kjemi 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 12.08):

Det er vel det som vanligvis kalles vennskap. 

Anonymkode: 11a19...ef2

Det kan godt være det er noe der 😊 har ligge med venner før å det har vært seksuell kjemi men er vell ikke meningen det skal være mer en vennskap uten den seksuelle kjemien

Skrevet
On 10/8/2022 at 10:36 AM, AnonymBruker said:

Samme som overskriften. Hvordan kan man ha god match på alt bortsett fra det seksuelle? Der alt føles unaturlig når du tar på personen? Første gang jeg har opplevd det sånn så går ut i fra det ikke skjer så ofte. Kan det ligge i dårlig selvtillit? Eller at en person ikke synes den andre ser bra nokk ut? 

Nå kan vel seksuell kjemi også forståes som evnen til å tenne på noe av det samme i et seksuelt samspill, og det kan man neppe klare seg uten - ellers blir forholdet som folk sier her bare et vennskapsforhold. Men for de av oss som tenner på cuckold-rollen kan faktisk selv det at hun har bedre seksuell kjemi med andre bidra til å gi forholdet en ekstra dimensjon. Å se henne dirre av kåthet ved en annen manns berøring, noe som ikke i tilsvarende grad skjer når du tar på henne, vil for en mann med cuckold-fetisj bare styrke opplevelsen av ydmykelse og fatal oppgivelse.

Men dette funker selvsagt bare for noen ytterst få par, par der han har cuckold-fetisj, og hun tenner på å ha sex med andre mens hennes egen mann holder seg trofast mot henne. Om et slikt par matcher maksimalt på alle andre områder, mens han ikke kan gi henne den sterke seksuelle spenning enkelte andre menn kan gi, kan det bare bidra til å styrke forholdet. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...