Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes man alltid skal være inkluderende, også med dem som ikke vil/kan/klarer å inkludere deg.

Jeg tenker at den holdningen er den beste for meg. Det er sånn jeg vil prøve å uttrykke å være. 

Ikke alltid like lett. Men føler det er det beste.

Hva mener du?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Generelt, helt klart enig. Men overfor de som absolutt ikke vil inkluderes av deg synes jeg kanskje blir litt i overkant.

• Liker 2
Skrevet
PITTY skrev (Akkurat nå):

Generelt, helt klart enig. Men overfor de som absolutt ikke vil inkluderes av deg synes jeg kanskje blir litt i overkant.

ja, selvfølgelig. Vil de ikke inkluderes, så må de få være i fred. Men da er det vel ikke inkludering hvis man liksom skal inkludere noen som ikke vil inkluderes.

Det er og riktig og ta avstand fra de som ikke gjør deg godt. Men man kan alltid være grei.

Skrevet
exictence skrev (13 minutter siden):

Synes man alltid skal være inkluderende, også med dem som ikke vil/kan/klarer å inkludere deg.

Jeg tenker at den holdningen er den beste for meg. Det er sånn jeg vil prøve å uttrykke å være. 

Hva mener du?

Nei, men inkluderer den man vil i livet sitt. Du skal ikke være tvunget til å bruke tid på alle her i verden. Alle mennesker passer ikke sammen.

Du prøver for hardt, dette vil du tape på. Tenk på deg selv, at du skal prøve så mye du kan. Dette vil kunne gå utover deg selv.

Anonymkode: 12a41...182

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
exictence skrev (3 minutter siden):

ja, selvfølgelig. Vil de ikke inkluderes, så må de få være i fred. Men da er det vel ikke inkludering hvis man liksom skal inkludere noen som ikke vil inkluderes.

Det er og riktig og ta avstand fra de som ikke gjør deg godt. Men man kan alltid være grei.

Hvis jeg er på en fest der én person stadig får oppleve positiv oppmerksomhet ved flere anledninger og likevel velger å gå ned trappa for å forlate festen. Da løper ikke jeg etter å roper at du skal inkluderes enten du vil eller ikke...🥶

• Liker 1
Skrevet

Ofte, ja. Men noen skal man bare holde seg helt unna så de ikke skader en. 

Anonymkode: 4a359...d77

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men inkluderer den man vil i livet sitt. Du skal ikke være tvunget til å bruke tid på alle her i verden. Alle mennesker passer ikke sammen.

Du prøver for hardt, dette vil du tape på. Tenk på deg selv, at du skal prøve så mye du kan. Dette vil kunne gå utover deg selv.

Nei, jeg prøver ikke for hardt. Jeg vil ikke prøve å inkludere noen som ikke vil.

Skrevet
PITTY skrev (6 minutter siden):

Hvis jeg er på en fest der én person stadig får oppleve positiv oppmerksomhet ved flere anledninger og likevel velger å gå ned trappa for å forlate festen. Da løper ikke jeg etter å roper at du skal inkluderes enten du vil eller ikke...🥶

Haha, selvfølgelig ikke. Jeg tror ikke det er å inkludere noen som ikke vil. 

Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Haha, selvfølgelig ikke. Jeg tror ikke det er å inkludere noen som ikke vil. 

Men noe lignende;. Kom på at jeg en gang var på en fest der en svært sosial jente brått forlot festen med et litt uvanlig ansiktsuttrykk. Da fulgte jeg  etter, stoppet henne og spurte om det var noe galt, for det går jo an.(hvis nå dette kan kalles inkludering.) Og det var noe galt som gjorde henne skuffet. Det værste var at det faktisk gikk på meg.. Skal ikke gå i dybden av det. 

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

Hva mener du?

At du bør ta på alvor hvor denne holdningen har ført deg, tidligere i livet ditt, og lære av det, fremfor å flagge det.

Anonymkode: 32713...24c

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bingo.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

At du bør ta på alvor hvor denne holdningen har ført deg, tidligere i livet ditt, og lære av det, fremfor å flagge det.

Føler ikke at du har rett i det hvis du mener at det er den grunnen som gjøre at jeg har hatt et vanskelig ekteskap. Eller var det noe annet du siktet til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...