Gå til innhold

Skal på byen i kveld. Hvordan ordne seg ons?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen triks å komme med damer? Skal bare prøve å sjarmere en random dame på bar slik at hun blir med meg hjem for pulings. 

Anonymkode: 5bde3...089

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær høy og kjekk er mitt beste råd. Seriøst

Anonymkode: aff1a...a07

• Liker 5
Skrevet

Håper du er ærlig med at det er bare det du vil

• Liker 4
Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Håper du er ærlig med at det er bare det du vil

Tror ikke jeg lover ekteskap og stasjonsvogn nei..

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er kun 179. Platåsko? 😀

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke jeg lover ekteskap og stasjonsvogn nei..

Nei, det er ikke vanlig å love det på en 1. date. Men du kan si at du bare er ute etter ons, og synes hun var spesiell og vakker, utrolig tiltrekkende

Endret av exictence
  • Liker 1
Skrevet
exictence skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ikke vanlig å love det på en 1. date. Men du kan si at du bare er ute etter oss, og synes hun var spesiell og vakker, utrolig tiltrekkende

Ikke hør på dette TS. ALDRI si du er ute etter ons. Hun her prøver bare å sabotere deg. 

Anonymkode: 1f853...39b

• Liker 2
Skrevet

Vere høy, pen,  sjarmerende og ha utstråling, for ons..  i forhold er det andre ting som er mer viktig (mannen min er f.eks ikke spesielt høy).  

Anonymkode: 80e40...f51

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke hør på dette TS. ALDRI si du er ute etter ons. Hun her prøver bare å sabotere deg. 

Nei, jeg prøver ikke å sabotere dersom han er ærlig med sine hensikter. Da vet de damene som ikke bare er ute etter oss, å ta stilling til det og si nei. Det fins mange damer som bare vil ha oss, så da vet de det, og kan ta stilling til å si ja. Og ingen blir såret.

Ellers kan de damene som vil noe mer, bli såret. Og det vil vel ikke Ts?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva tror dere? Jeg tror et godt tips er å først plukke seg ut en kvinne i baren. Og så må man holde seg til henne hele kvelden. Ikke rundt med masse andre damer.  Prate og oppnå en slags relasjon den ene dama. Spørre mye og virke interessert i alt hun sier. Når det nærmer seg stengetid kan man sette inn nådestøtet og be henne hjem på kaffe etterpå. Har man først fått henne hjem så blir det som regel pulings. 

Gjest Middelmådig
Skrevet

Være sjarmerende, ikke for pågående, smile naturlig og få kvinnene til å le. Gå etter kvinner som ser kontaktsøkende ut, de er ute etter det samme som deg. Ikke drikk mer enn 2-3 glass vin og ikke gå etter  kvinner som tydelig ikke er interessert. 

Skrevet
exictence skrev (9 minutter siden):

Nei, jeg prøver ikke å sabotere dersom han er ærlig med sine hensikter. Da vet de damene som ikke bare er ute etter oss, å ta stilling til det og si nei. Det fins mange damer som bare vil ha oss, så da vet de det, og kan ta stilling til å si ja. Og ingen blir såret.

Kvinner er ikke dumme. De skjønner at å møte en fremmed på en bar en lørdagskveld ikke innebærer noe mer enn et ons. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kvinner er ikke dumme. De skjønner at å møte en fremmed på en bar en lørdagskveld ikke innebærer noe mer enn et ons. 

Vil ikke si det. Noen vil treffe andre mennesker og ha det gøy der og da. Ikke noe mer. Eller kanskje en de vil lage avtale med neste dag for å se om det kan bli noe mer. 

• Liker 3
Skrevet

Ikke drikk for mye. Ikke prøv deg på alt innenfor to meters radius. Og aller viktigst, vær morsom og sjarmerende - muligens den vanskeligste biten. 

Anonymkode: 9d8b9...1b4

Skrevet

Se ren og velstelt ut, ta på deg litt pene klær og ikke se ut som en slask. Vær forsiktig med parfyme, ikke ta på for mye. Altfor mange menn (og kvinner) som stinker som et parfymeri.

Anonymkode: 22f86...4a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og husk for all del lengden på penisgutt.

Anonymkode: 2d39b...40b

Skrevet

Du kommer langt med å være ren, velstelt og høy 😆

Skrevet
exictence skrev (1 time siden):

For at han skal "komme i mål" er nok det å være helt ærlig en veldig dårlig ide. De fleste kvinner er nok ganske avhengige av illusjonen om at hun er noe mer enn en "lettvint løsning å tømme seg i", selv om en ofte halvbevisst er åpen for en slik relasjon. 

Derimot er det dårlig gjort å lure andre, og moralsk sett bør en absolutt ikke lure folk, men det bør nok pakkes noe inn. 

• Liker 2
Skrevet

Aner ikke, jeg er dame og har aldri fått til ons, aldri blitt sjekka opp på byen 😄 

Anonymkode: 1788e...577

• Liker 1
Skrevet

Oppdater oss da

Anonymkode: f9d5f...777

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...