Pipaluk Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 (endret) Jeg har sykt lyst til å dra til Australia men jeg synes 70000 er i overkant. Det er heller ikke nødvendig å besøke hele kontinentet Jeg er for gammel til å reise med Kilroy Er det andre organisasjoner enn Australiareiser og Albatros som drar dit🤔 Endret 8. oktober 2022 av Pipaluk
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Bedre å reise selv, da bestemmer du alt. Mye rimeligere også, er jo det som er reising. Arrangerte turer er jo ikke skikkelig reising, da er du avhengig av andre. Utvikler deg ikke som menneske da. Anonymkode: 1d654...efe 1
Pipaluk Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bedre å reise selv, da bestemmer du alt. Mye rimeligere også, er jo det som er reising. Arrangerte turer er jo ikke skikkelig reising, da er du avhengig av andre. Utvikler deg ikke som menneske da. Anonymkode: 1d654...efe Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog enig i at det blir billigere . 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Pipaluk skrev (11 minutter siden): Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog enig i at det blir billigere . Ensomt? Du kan jo snakke med folk overalt, det er lett i Australia. Du er kanskje ikke noe sosial som menneske, å reise på egenhånd gjør at man utvikler sine sosiale evner. Slipper å høre til en saueflokk. Anonymkode: 1d654...efe 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Pipaluk skrev (15 minutter siden): Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog enig i at det blir billigere . Du kan jo avtale å møte folk underveis (igjennom Facebook grupper f.eks, som er ute å reiser). I tillegg så møter du garantert mennesker på turen. Anonymkode: 1c737...7f4 1
Pipaluk Skrevet 8. oktober 2022 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ensomt? Du kan jo snakke med folk overalt, det er lett i Australia. Du er kanskje ikke noe sosial som menneske, å reise på egenhånd gjør at man utvikler sine sosiale evner. Slipper å høre til en saueflokk. Anonymkode: 1d654...efe Jeg liker konseptet med gruppeturer. Jeg liker at noen har laget en plan og at jeg mange forskjellige mennesker å henge med hver dag. Reiser jeg helt alene må jeg ordne med så mye selv. 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Pipaluk skrev (17 minutter siden): Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog enig i at det blir billigere . Jeg er helt enig med deg at det er ikke så kjekt å reise alene. Jeg har reist verden rundt både alene og på tur er med grupper. Det å reise sammen med flere gir trygghet og sosialt samvær. I tillegg så er turen organisert så man får med seg høydepunktene uten å måtte gjøre alt forarbeidet selv. Kanskje det har noe med alder å gjøre. Hvis du er godt voksen så er det ikke så lett å få kontakt som det er når du er ung og bare kan gli inn på en strandfest sammen med likesinnede. Jeg ville googlet og sjekket mye før jeg bestemte meg for hvem jeg skulle reist med. Anonymkode: 0d4c0...8e5 1 2
Anonym Bruker ja Skrevet 6. mai 2023 #8 Skrevet 6. mai 2023 HEi! Sjekk ut "Tourcompasse"! https://www.tourcompass.no/australia/reiser.htm Ser ut som de nylig har begynt å tilby ulike reiser til Australia. Vurderer sterkt å reise med de selv en dag, da jeg er ekstremt fascinert over landet, og gjerne kunne tenkt meg å reise på en slik reise for å oppleve forskjellige steder og utflukter. 1
Pipaluk Skrevet 6. mai 2023 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2023 (endret) Anonym Bruker ja skrev (5 timer siden): HEi! Sjekk ut "Tourcompasse"! https://www.tourcompass.no/australia/reiser.htm Ser ut som de nylig har begynt å tilby ulike reiser til Australia. Vurderer sterkt å reise med de selv en dag, da jeg er ekstremt fascinert over landet, og gjerne kunne tenkt meg å reise på en slik reise for å oppleve forskjellige steder og utflukter. Takk! Er dette gruppereiser? Eller individuelle reiser? Endret 6. mai 2023 av Pipaluk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå