Gå til innhold

Hvem arrangerer gruppeturer til Australia under 70 000?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har sykt lyst til å dra til Australia men jeg synes 70000 er i overkant. Det er heller ikke nødvendig å besøke hele kontinentet 

Jeg er for gammel til å reise med Kilroy

Er det andre organisasjoner enn Australiareiser og Albatros som drar dit🤔

Endret av Pipaluk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre å reise selv, da bestemmer du alt. Mye rimeligere også, er jo det som er reising. Arrangerte turer er jo ikke skikkelig reising, da er du avhengig av andre. Utvikler deg ikke som menneske da.

Anonymkode: 1d654...efe

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bedre å reise selv, da bestemmer du alt. Mye rimeligere også, er jo det som er reising. Arrangerte turer er jo ikke skikkelig reising, da er du avhengig av andre. Utvikler deg ikke som menneske da.

Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog  enig i at det blir billigere .

• Liker 1
Skrevet
Pipaluk skrev (11 minutter siden):

Jeg reiser ikke alene. Det blir for ensomt for meg. Er dog  enig i at det blir billigere .

Ensomt? Du kan jo snakke med folk overalt, det er lett i Australia. Du er kanskje ikke noe sosial som menneske, å reise på egenhånd gjør at man utvikler sine sosiale evner. Slipper å høre til en saueflokk.

• Liker 2
Skrevet
Pipaluk skrev (15 minutter siden):

Du kan jo avtale å møte folk underveis (igjennom Facebook grupper f.eks, som er ute å reiser). I tillegg så møter du garantert mennesker på turen. 

Anonymkode: 1c737...7f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ensomt? Du kan jo snakke med folk overalt, det er lett i Australia. Du er kanskje ikke noe sosial som menneske, å reise på egenhånd gjør at man utvikler sine sosiale evner. Slipper å høre til en saueflokk.

Jeg liker konseptet med gruppeturer. Jeg liker at noen har laget en plan og at jeg mange forskjellige mennesker å henge med hver dag. Reiser jeg helt alene må jeg ordne med så mye selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Pipaluk skrev (17 minutter siden):

Jeg er helt enig med deg at det er ikke så kjekt å reise alene. Jeg har reist verden rundt både alene og på tur er med grupper. Det å reise sammen med flere gir trygghet og sosialt samvær. I tillegg så er turen organisert så man får med seg høydepunktene uten å måtte gjøre alt forarbeidet selv. Kanskje det har noe med alder å gjøre. Hvis du er godt voksen så er det ikke så lett å få kontakt som det er når du er ung og bare kan gli inn på en strandfest sammen med likesinnede.

Jeg ville googlet og sjekket mye før jeg bestemte meg for hvem jeg skulle reist med.

Anonymkode: 0d4c0...8e5

• Liker 1
  • Nyttig 2
  • 6 måneder senere...
Skrevet

HEi!

Sjekk ut "Tourcompasse"! https://www.tourcompass.no/australia/reiser.htm

Ser ut som de nylig har begynt å tilby ulike reiser til Australia. Vurderer sterkt å reise med de selv en dag, da jeg er ekstremt fascinert over landet, og gjerne kunne tenkt meg å reise på en slik reise for å oppleve forskjellige steder og utflukter.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Anonym Bruker ja skrev (5 timer siden):

HEi!

Sjekk ut "Tourcompasse"! https://www.tourcompass.no/australia/reiser.htm

Ser ut som de nylig har begynt å tilby ulike reiser til Australia. Vurderer sterkt å reise med de selv en dag, da jeg er ekstremt fascinert over landet, og gjerne kunne tenkt meg å reise på en slik reise for å oppleve forskjellige steder og utflukter.

Takk!

Er dette gruppereiser? Eller individuelle reiser?

Endret av Pipaluk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...