AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #41 Del Skrevet 12. oktober 2022 Det er også som mannen min sier; noen hemmeligheter er det greit å ha helt for seg selv. Mannen min hadde vært helt disgusted om han visste noe av det jeg gjør 😂😂 Anonymkode: 5fb2d...f5d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #42 Del Skrevet 12. oktober 2022 Mange av disse ekle tingene vi gjør er jo sånn vi ser dyr gjøre også. Som å være veldig interessert i kroppslukter, dyr lukter på seg selv og andre, og de vasker seg og hverandre med tungen. Så jeg tenker det er helt naturlig å være litt ekkel. Er bare det at vi har beveget oss så langt bort fra det naturlige og blir styrt mer enn vi tror av sosiale koder for akseptabel oppførsel. Anonymkode: 86573...7eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. oktober 2022 #43 Del Skrevet 12. oktober 2022 Plukker meg i nesa andre blir flaue av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #44 Del Skrevet 12. oktober 2022 Maskinfører skrev (31 minutter siden): Plukker meg i nesa andre blir flaue av det Gjør du det foran andre som ser det? Anonymkode: 86573...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. oktober 2022 #45 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gjør du det foran andre som ser det? Anonymkode: 86573...7eb Plukker ofte nese når jeg kjører bil så ja antar at andre ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #46 Del Skrevet 12. oktober 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Mange av disse ekle tingene vi gjør er jo sånn vi ser dyr gjøre også. Som å være veldig interessert i kroppslukter, dyr lukter på seg selv og andre, og de vasker seg og hverandre med tungen. Så jeg tenker det er helt naturlig å være litt ekkel. Er bare det at vi har beveget oss så langt bort fra det naturlige og blir styrt mer enn vi tror av sosiale koder for akseptabel oppførsel. Anonymkode: 86573...7eb Å kjenne etter lukten av egen promp er faktisk en helsesjekk som vi fortar oss nesten alle mann. Anonymkode: 87b31...ae1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #47 Del Skrevet 12. oktober 2022 I stedenfor å kaste brukte bind/truseinnlegg med en gang, pleier jeg av og til å bare legge de på baderomsbenken.. Prøver å sørge for å kaste de innen kjæresten er komt hjem, selv om han har sett det en god del ganger😅 Kommer ikke på noe annet enn det.. Anonymkode: 7a06e...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #48 Del Skrevet 15. oktober 2022 Jeg tisser i dusjen, bruker dusjslange til onanering. Bruker den også til å spyle ut utflod fra vagina. Med høytrykk. Når jeg spyler inn mye vann, så blir det så mye trykk på tarmen at jeg fiser. Jeg hiver kattesand med tiss og bæsj rett ut i sjøen, jeg lar edderkopper som har kommet inn få være i fred og bo her, har hvertfall 2 nå som har bygget små nett og sitter oppi taket. Jeg har mat i skuffer og skap og kjøleskap som har gått ut på dato for mange år siden, men har ikke giddet å kaste det. Anonymkode: 86573...7eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #49 Del Skrevet 15. oktober 2022 Oi, her var det mye som var mye verre enn hva jeg gjorde, synes jeg selv i alle fall. Jeg hadde en kjæreste på slutten av 90-tallet og utover som alltid brukte doble sokker, og de ble ganske svette. Elsket å sniffe og lukte på de, og at hun hadde de på når vi koste og hadde sex. Hendte jeg slikket og sniffet på de mens hun hadde de på også. Ellers fant jeg de på badet eller gulvet på soverommet. Eneste jeg har gjort det med, hun hadde utrolig deilige sokker. Anonymkode: 95a0e...060 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 15. oktober 2022 #50 Del Skrevet 15. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 8.10.2022 den 9.59): Gjør du noen ting som åpenbart er ekle og som du skjuler for alle? Jeg begynner med å avsløre mine ekkelheter: Jeg elsker å klemme ut kviser og hudormer, jeg biter neglene på tærene mine og fingrene og spiser neglene og neglebånd, jeg elsker å finne inngrodde hår og pirker de ut med nål, jeg piller meg i nesen og spiser inntørket snott, jeg piller av skorper på sår og spiser skorpen, jeg drikker fra samme glass flere ganger uten å vaske det, jeg drikker rett fra melkekartonger i kjøleskapet hjemme(bor alene), vasker ikke hendene etter jeg har tisset hjemme(gjør det på jobb og offentlige steder). Jeg gnir håndflaten rundt i pannen, hårbunnen og fjeset etter en lang dag og lukter på hånden, ja av og til på føttene også, gnir fingrene mellom tærene og lukter på de. Elsker lukten av egen kropp. Disse tingene med å spise negler, skorper og lukte på hårbunn og hudlukt gir meg en sånn god tilfredsstillelse. Og jeg synes det er flaut og ekkelt. Så jeg holder det for meg selv. Hva er dine ekle vaner? Sikker på alle har noen. Anonymkode: 86573...7eb Biter neglene på tærne? Skal si du er sprek 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #51 Del Skrevet 16. oktober 2022 Svinet skrev (19 timer siden): Biter neglene på tærne? Skal si du er sprek 🙂 Ja, har alltid vært myk og mobil. Kan legge føttene bak hodet, så å bite tåneglene er ikke noe stress. Anonymkode: 86573...7eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå