Gå til innhold

Venninne forbanna fordi sambo hjelpte naboen å dra opp glidelås på kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror aldri jeg hadde bedt en mannlig opptatt mann om å trekke opp kjolen min. Men hadde ikke blitt sjalu om jeg var damen til samboeren som ble spurt.

Men alt kommer jo an på hvilke relasjoner der er.

Jeg synes det var litt rart om ikke damen hadde trukket glidelåsen litt opp selv en gang. Det måtte hun vel klare. Jeg trekker min opp helt selv, men jeg er ganske myk sånn.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan fikk hun den ned igjen? Det er jo mye mer interessant egentlig. 

Anonymkode: 967c1...095

Fikk vel hjelp til det også? 

:hoho:

Anonymkode: 74ddb...7c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvordan fikk hun den ned igjen? Det er jo mye mer interessant egentlig. 

Anonymkode: 967c1...095

Er ofte lettere å åpne enn lukke kjoler.

Anonymkode: ca3e0...2ca

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er ofte lettere å åpne enn lukke kjoler.

Ofte motsatt også.

Anonymkode: 74ddb...7c2

Skrevet

Det kommer an på relasjonen mellom mannen og naboen. 
Uansett er det naboen venninna har grunn til å være sint på, ikke mannen. 
Han hadde ikke noe annet valg enn å hjelpe, ellers hadde det blitt rart.

• Liker 2
Skrevet

Å hjelpe, hjalp, har hjulpet. Alle kan vi trenge litt hjelp innimellom. 

Anonymkode: d2502...de6

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Om folk blir sjalu av så lite, så hold deg singel

Anonymkode: d8b80...331

• Liker 1
Skrevet

Kanskje hun har merket at det har vært noe der over lengre tid, og så kanskje forholdet har hanglet, og så kom dette som toppen på kransekaka.

Eller kanskje venninnen din hadde en dårlig dag. Kanskje hun hadde PMS. Da blir gjerne alt litt kjipt og feil tolket.

Jeg hadde ikke blitt sjalu for at mannen min hadde dratt opp en glidelås for naboen. Men vi har det fint utenom, så jeg hadde da tenkt at når hun ringte på døren her, så kunne det jo like gjerne vært JEG som åpnet og hjalp henne og sa "kos deg på festen i kveld, da!"

Anonymkode: c4d91...0f9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

hun tror kanskje at det egentlig var noe annet som skjedde? isåfall avhenger det jo helt av om hun har noe belegg for å tro det, eller om hun bare antok at han har knulla nabodama fordi hun var der et øyeblikk. isåfall er hun sykelig sjalu. men hun kan jo ha rett også.

eller så tror hun ikke det skjedde noe mer, bare ble sur pga glidelåsen. da er hun også sykelig sjalu.

• Liker 1
Skrevet

Intim greie?

Herregud......

Høres ut som noe fra en klein romantisk komedie.

Hun sto nok lenge hjemme og styra på, før hun innså at det ikke gikk. Hun visste vel heller ikke hvem som kom til å åpne døra.

Anonymkode: 858e0...d10

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Venninnen min er veldig sint på samboeren sin, i går var hun på jobb og i dag da hun kom hjem så møtte hun naboen sin i døra. Naboen var så glad fordi hun skulle på fest i går og fikk ikke opp kjolen i ryggen, så hun hadde ringt på hos dem og fått hjelp av samboeren. Venninna mi er sint og mener samboeren skulle bedt naboen oppsøke en annen kvinnelig nabo. Hva mener dere? 

Anonymkode: 0d497...17f

Da er du sykelig sjalu, altså. Stakkars mann. Hadde ikke orket å være sammen med noen som er så sjalu, hvis jeg var han. 

• Liker 1
Skrevet

Samboer pleier å dra til ei venninne for å klippe håret sitt. Skulle jeg blitt sint for det? 

Anonymkode: c4073...b0b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Venninnen min er veldig sint på samboeren sin, i går var hun på jobb og i dag da hun kom hjem så møtte hun naboen sin i døra. Naboen var så glad fordi hun skulle på fest i går og fikk ikke opp kjolen i ryggen, så hun hadde ringt på hos dem og fått hjelp av samboeren. Venninna mi er sint og mener samboeren skulle bedt naboen oppsøke en annen kvinnelig nabo. Hva mener dere? 

Ganske flaut å ikke ha selvinnsikt nok til å forstå at sin reaksjon på det burde hun aldri fortelle til noen,  dersom hun ønsker å bli sett som et halvveis tenkende individ. 

Anonymkode: 2c8df...fc9

• Liker 1
Skrevet

Venninna di er hysterisk sjalu. Hun får gå å ta en prat med denne dama da!! Å skjemme seg ut🤣

Anonymkode: 1257a...fc0

• Liker 1
Skrevet

Snakket med venninnen min nå som har roet seg mer ned, spurte henne hvordan hun føler seg og viste denne tråden her. Hun innrømmer muligens overreaksjon og føler seg litt dum, hun innrømmer å være veldig usikker og sjalu og at hun jobber med det. Det var ett innlegg her som hun var enig i, at det like godt kunne vært hun som åpnet døra i går om hun hadde vært hjemme, og vært den som hjelpte til. 

Ts

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke nødvendigvis, det finnes faktisk så sjalue mennesker.

Anonymkode: 8b240...131

Jeg er så sjalu. Hadde nok ødelagt hele helgen her for vår del. 

Anonymkode: e1c47...0c6

Skrevet

Tror jeg hadde himla med øya om mannen min hadde avstått fra å hjelpe med noe sånt. Men kan vel være at det er noe historikk inne i bildet som vi og TS ikke vet om som gjør at hun reagerer?

Ser noen lurer på hvordan hun fikk den av. Jeg måtte legge meg med kjole på en nyttårsaften for jeg fikk den ikke av :fnise: Klarte til slutt å bruke ei pølseklype dagen derpå.

Anonymkode: 4715d...d14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg er så sjalu. Hadde nok ødelagt hele helgen her for vår del. 

Anonymkode: e1c47...0c6

Og du har ikke selvinnsikt nok til å forstå at du ikke burde være i et forhold?

Anonymkode: 2c8df...fc9

Skrevet

Maia i Parterapi:

Ken ska du møta og ligga med? Ken e' hu, Tommy!!

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Assa... at naboen hadde ringt på døra vår for å hjelp med å dra opp glidelåsen...? Det er jo helt absurd. Hva slags nabo er det som gjør noe sånt? Jeg ville synes det var VELDIG spesielt. Jeg hadde aldri dratt til naboen for å få dratt opp glidelåsen. Det er jo sinnssyk oppførsel.

Anonymkode: 6c893...5f3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...