Gå til innhold

Venninne forbanna fordi sambo hjelpte naboen å dra opp glidelås på kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min er veldig sint på samboeren sin, i går var hun på jobb og i dag da hun kom hjem så møtte hun naboen sin i døra. Naboen var så glad fordi hun skulle på fest i går og fikk ikke opp kjolen i ryggen, så hun hadde ringt på hos dem og fått hjelp av samboeren. Venninna mi er sint og mener samboeren skulle bedt naboen oppsøke en annen kvinnelig nabo. Hva mener dere? 

Anonymkode: 0d497...17f

Videoannonse
Annonse
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Venninna de kan ta seg en bolle.

Skrevet

Herregud.. det må være et prakteksemplar på  en sjalu tusseladd med dårlig selvtillit. 

Anonymkode: 1276a...a2f

• Liker 18
Skrevet

Trolletråd?

:ball:

Anonymkode: 14e44...60c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trolletråd?

:ball:

Anonymkode: 14e44...60c

Ikke nødvendigvis, det finnes faktisk så sjalue mennesker.

Anonymkode: 8b240...131

• Liker 2
Skrevet

Seriøst? 😂 morsomt om det er sant. Hjelpes så sjalu dame 

Anonymkode: 92d1f...889

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på hvor langt ned glidelåsen gikk på kjolen. Om han måtte dra glidelåsen opp helt ned fra rumpesprekken hennes. Da skjønner jeg dama reagerte. 

Anonymkode: 5b1f4...8c1

• Liker 4
Skrevet

Det kommer jo helt an på. Hvis dette er en flott nabo som stadig flørter med venninnens sambo så skjønner jeg jo at det ikke er mye gøy. Det er jo unektelig en nokså intim ting å gjøre. Samtidig så hadde han jo ikke noe annet valg siden hun ringte på.

Anonymkode: d4ac3...7cf

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun sa det var fra korsryggen og opp i nakken, hun mener også det er en for intim ting for en mann å gjøre

Ts

Skrevet

Kjøper ikke historien.

Veldig få er så glad for å få hjelp med glidelåsen til at de stråler av det dagen etterpå.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (1 minutt siden):

Kjøper ikke historien.

Veldig få er så glad for å få hjelp med glidelåsen til at de stråler av det dagen etterpå.

Hun sa ikke bare det, hun sa det kom frem i forbifarta men at hun hadde ledd og vært glad for det.

Ts

Skrevet

Hun sa ikke bare det, hun sa det kom frem i forbifarta men at hun hadde ledd og vært glad for det.

Ts

Som sagt, ingen er så glad dagen etterpå for noe så lite.

Skulle dette være sant er venninna di sykelig sjalu. Og du er sykelig opptatt av andre sine liv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (Akkurat nå):

Som sagt, ingen er så glad dagen etterpå for noe så lite.

Skulle dette være sant er venninna di sykelig sjalu. Og du er sykelig opptatt av andre sine liv.

Jeg lurer på hvordan andre hadde tenkt og reagert, venninnen min er opprørt og jeg lurer på om hun har rett til det, hun spurte meg om hun er på jordet med dette og jeg vet ikke jeg. Jeg hadde ikke reagert selv tror jeg.

Ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer på hvordan andre hadde tenkt og reagert, venninnen min er opprørt og jeg lurer på om hun har rett til det, hun spurte meg om hun er på jordet med dette og jeg vet ikke jeg. Jeg hadde ikke reagert selv tror jeg.

Ts

Ok.

Skrevet

Syns venninna di overreagerte, med mindre naboen og samboer ikke flørter ellers.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hun sa det var fra korsryggen og opp i nakken, hun mener også det er en for intim ting for en mann å gjøre

Ts

Men hvor langt ned på korsryggen? Jeg måtte en gang hjelpe en jente i et kollektiv med glidelåsen. Og den gikk helt fra rumpesprekken. Hun hadde i tillegg tatovert "fuck me" der nede, noe jeg syntes ble for intimt. 

• Liker 3
Skrevet

Men hvor langt ned på korsryggen? Jeg måtte en gang hjelpe en jente i et kollektiv med glidelåsen. Og den gikk helt fra rumpesprekken. Hun hadde i tillegg tatovert "fuck me" der nede, noe jeg syntes ble for intimt. 

Det vet ikke, hun hadde spurt samboeren og han hadde sagt at den gikk fra korsryggen og opp, ikke noe om rumpe. Tipper han ikke hadde tørt å si det om det var. Men tenker at litt kan en jo få opp kjolen selv og? Jeg har kjoler med glidelås fra korsryggen og jeg får de opp et stykke så tar kjæresten resten om han er der. 

Ts

• Liker 2
Skrevet
Snublefot62 skrev (23 minutter siden):

Kjøper ikke historien.

Ikke jeg heller.

Om dette likevel var sant, hadde nok dama gjort det med vilje, og ts sin venninne faktisk hatt grunn til å bli sur. Ikke på mannen, men på nabokjerringa.

Anonymkode: 74ddb...7c2

• Liker 3
Skrevet

Hvordan fikk hun den ned igjen? Det er jo mye mer interessant egentlig. 

Anonymkode: 967c1...095

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tenker at det burde være uproblematisk, med mindre det er grunner for at hun reagerer slik.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...