Gjest gjest 0 Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Hvor kan jeg finne dette? Jeg har leita overalt etter en jeg kan ha lys i og som ikke ser forferdelig ut. De jeg har funnet er av hvit plast og koster 25 kr rundt omkring. Jeg er på utkikk etter noe jeg kan bruke i maaaange år fremover... Vil starte litt juletradisjon... Prisen er ikke så forferdelig viktig, men når det nærmer seg 4-500 kroner blir det kanskje litt drøyt... Noen som kan hjelpe meg? Jeg har titta på ikea (som forøvrig har en veldig fin en men ikke til å ha lys i), skeidar, glassmagasinet, lampehuset, galtung, bohus....
Kvist Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Har du prøvd sånne blomsterbutikker som har alt mulig av pyntedill i tillegg? Fant endelig akkurat sånn toppspyd i glass jeg har sett etter i årevis på en sånn butikk her i Fredrikstad.
Gjest gjest 0 Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Har du prøvd sånne blomsterbutikker som har alt mulig av pyntedill i tillegg? Fant endelig akkurat sånn toppspyd i glass jeg har sett etter i årevis på en sånn butikk her i Fredrikstad. ← Jeg tror jeg har prøvd en, men husker ikke helt! Men nå skal jeg iallefall fortsette og titte der! Og jeg skal på Living i morgen så jeg har et ørlite håp om at de har...
Gjest gjest 0 Skrevet 2. desember 2005 #4 Skrevet 2. desember 2005 I går gav jeg opp og kjøpte en julestjerne på Skeidar. Den er veldig fin da, i gull, men det er ikk plass til lys inni desverre... Jaja... Vi får se hvordan den blir på treet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå