Gå til innhold

Date folk uten familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom du treffer drømmepartneren din, men vedkommende har veldig lite kontakt med familie, hvordan vil det være for dere? Er det en dealbraker, kommer dere til å oppfordre til å ta kontakt uansett hva bakgrunnen til konflikten er eller kan dere fint leve med det? 

Anonymkode: 05dab...9ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Dersom du treffer drømmepartneren din, men vedkommende har veldig lite kontakt med familie, hvordan vil det være for dere? Er det en dealbraker, kommer dere til å oppfordre til å ta kontakt uansett hva bakgrunnen til konflikten er eller kan dere fint leve med det? 

Hvem dater du? Familien eller drømmepartneren?

Anonymkode: 8394f...a24

• Liker 7
Skrevet

Herlig og slippe svigermor. Lucky u. 

Anonymkode: 895f6...ead

• Liker 3
Skrevet

Han får ha akkurat det forholdet han vil til familien sin, det er ikke noe jeg legger meg opp i, og ikke har jeg noe med det heller. Om han ikke vil ha kontakt med familien sin i det hele tatt, hadde det vært helt greit for meg.

Anonymkode: d87bd...504

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville vært ekstremt skeptisk, og sannsynligvis droppet det. Enten er man en person som lett havner i konflikt. Eller så har man en oppvekst som sikkert har preget en på en eller annen måte. 

Anonymkode: c5fed...899

Skrevet

Jeg har nesten ikke kontakt med min familie, fordi det er så ødeleggende for meg, hadde ikke likt det om den jeg dater skulle kommet inn som ridder på hest og begynt å fikse det. Så helt ok for meg om noen ikke har familie eller så tett kontakt, det er alltid en grunn og som regel ekstremt tøft valg å ta og stå ved.

Anonymkode: 17f2d...207

• Liker 3
Skrevet

Det hadde i utgangspunktet ikke gjort meg noe, men jeg ville nok at personen skulle ha fortalt meg årsaken til det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei noen ganger er det til det beste å holde en viss avstand til familie. Jeg hadde foretrukket noen med liten familie. Vet ikke om jeg hadde orket alle disse familie middagene, familie tradisjoner etc etc for mye styr for meg.

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden):

Nei noen ganger er det til det beste å holde en viss avstand til familie. Jeg hadde foretrukket noen med liten familie. Vet ikke om jeg hadde orket alle disse familie middagene, familie tradisjoner etc etc for mye styr for meg.

Enig, når jeg hører om tradisjonene til enkelte, tenker jeg at jeg hadde blitt kvalt hvis det hadde vært meg ...

Skrevet

Hvis det er drømmemannen, har han en god forståelig grunn. Så da er det jo helt ok, det sier seg vel selv.

Ellers synes jeg det er trist med konflikter i familien og ellers. Synd det er sånn blant mange, men sånn er det dessverre, og noen ganger er det best å ikke ha kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på. Ihvertfall glad for å ikke bli dratt inn i drama. 

Anonymkode: f22ec...bd1

Skrevet

Det spørs jo på årsaken, jeg har fine, gode venner som ikke har så mye kontakt med familie fordi det er familien det er noe galt med, ikke dem. 

Det er jo trist, men noen barn vokser opp med misbruk, alkoholisme, foreldre som forlater dem eller bare lager helvete uansett hva de gjør. Det er ikke nødvendigvis den personen sin feil, og jeg har full forståelse og respekt for at noen kutter bånd når det er skadelig. Jeg er ekstremt glad i min familie og er glad for at jeg har dem, og unner alle andre det samme. Men jeg holder det ikke automatisk mot folk om de har hatt mer turbulente oppvekstvilkår.

Anonymkode: d3036...4bb

• Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke gjort meg noe. Hadde ikke blandet meg, vil han ikke ha kontakt så respekterer jeg selvfølgelig det med mindre det er en helt teit og hårsår grunn. 

Anonymkode: 53475...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...