AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Hvilke erfaringer har dere med Zoloft? Jeg gikk på Cipralex i tre måneder uten noe virkning, og fikk byttet til Zoloft. Kjenner at jeg er litt "følelsesløs", enda mer enn hva jeg var når jeg gikk på Cipralex. Men samtidig er det litt digg det også i og med at jeg sliter mye med intense følelser. Noen andre ting dere har merket ved bruk av Zoloft? Positivt og negativt? Anonymkode: f2e19...fbe
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg gikk rundt ett år på Zoloft. Jeg ble helt flat i følelsene og la på meg 20 kg, så har desverre ikke en positiv erfaring med zoloft. Anonymkode: f46ad...452
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Alle SSRI er j laget for å gjøre deg flat uten følelser. Så hjernen din skal glemme følelser. Derfor man aldri skal gå på slike ting, er galskap. Heller løse problemene sine. Anonymkode: b52df...087
Ohnonotagain Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Som de andre så flatet nok følelsene ut en del ja. Gikk opp noen kg. Fikk også problemer med å oppnå orgasme. Men sett under ett så hjalp det meg kanskje ut av sumpa, de mørkeste tankene. Men ikke noe jeg vil anbefale med mindre det er siste utvei.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Ohnonotagain skrev (6 minutter siden): Som de andre så flatet nok følelsene ut en del ja. Gikk opp noen kg. Fikk også problemer med å oppnå orgasme. Men sett under ett så hjalp det meg kanskje ut av sumpa, de mørkeste tankene. Men ikke noe jeg vil anbefale med mindre det er siste utvei. Nettopp, tragisk at folk får dette utdelt. Leger skriver veldig raskt ut SSRI, fordi man har ikke noen andre ting å hjelpe med. Anonymkode: b52df...087
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg ble flatere i følelsene mine, noe som var bra😊 siden følelsene var i veldig store bølgedaler, jevnet zoloft de ut til mere «normalt». Stilnet også det konstante negative tankekjøret. Så for meg funket de bra. Anonymkode: 0efcf...7b0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå