AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg har bestemt meg for å gå i fra mannen. Jeg føler meg nedtrykt i forholdet, livsgnisten forsvinner, det er mange mørke dager og jeg føler meg små deppa. Økonomien er ikke helt på topp. Jeg jobber mye, men skulle blitt kvitt litt gjeld før jeg skal ut på markedet for å se etter ny bolig. Vurderer å si det til mannen nå at jeg vil skilles, men at vi kan starte prosessen for fult etter nyttår. Da har vi begge tid økonomisk og til å rydde opp i ting. Men er redd det blir ett helvete å bo sammen? Vi krangler lite nå, mest taushet....Trenger råd! Anonymkode: 95130...89a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 ja, si det nå. Det kan jo nesten bare bidra til at dere endelig snakker sammen om elefanten i rommet Anonymkode: 582c1...499 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Hvis du har bestemt deg for å avslutte forholdet, men har en del gjeld ville jeg betalt ned mer av denne før du går… Gi deg selv en bedre start! Anonymkode: 4a0a3...6ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Vi selger huset og flytter fra hverandre til sommeren. Men har begynt prosessen med bank, familievernkontoret og jurist nå. Barn i bildet. Anonymkode: ca8ad...e69 1
Mousj Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Han må dafå samme mulighet til å områ seg, og det er en lang og byråkratisk prossess. Si det. Kanskje det kan være en vekker? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi selger huset og flytter fra hverandre til sommeren. Men har begynt prosessen med bank, familievernkontoret og jurist nå. Barn i bildet. Anonymkode: ca8ad...e69 Respekt! Får håpe dere ikke klarer å beholde freden mellom dere - for barnas skyld. Lykke til. Anonymkode: 34dff...eaa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi selger huset og flytter fra hverandre til sommeren. Men har begynt prosessen med bank, familievernkontoret og jurist nå. Barn i bildet. Anonymkode: ca8ad...e69 Såpass ja, men hvis dere greier å ha en ok god tone og samarbeide, så høres det ut som en ryddig situasjon! Har dere informert barna enda, eller når i prosessen tenker dere å gjøre det? Anonymkode: 95130...89a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Mousj skrev (6 minutter siden): Han må dafå samme mulighet til å områ seg, og det er en lang og byråkratisk prossess. Si det. Kanskje det kan være en vekker? Det kommer nok ikke helt som en overraskelse, men alikevel sikkert et slag i trynet da det skjer. Men godt å bruke tid på prosessen og lande avgjørelser. Anonymkode: 95130...89a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis du har bestemt deg for å avslutte forholdet, men har en del gjeld ville jeg betalt ned mer av denne før du går… Gi deg selv en bedre start! Anonymkode: 4a0a3...6ec Det dreier seg ikke om de store summene. Men "tulle" gjeld. Men greit å bli kvitt. Har egenkapital etter hussalg Anonymkode: 95130...89a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 Opplevde heller en slags ro da jeg fortalte jeg ville skilles. Mest sannsynlig kommer ikke dette som noe sjokk på han heller om dere ikke har det bra i utgangspunktet. Men er det en selvfølge at det er du som må flytte da? Eier dere sammen? Greit å ha en del praktisk på stell før man slipper "bomben" Anonymkode: 4789b...08d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Opplevde heller en slags ro da jeg fortalte jeg ville skilles. Mest sannsynlig kommer ikke dette som noe sjokk på han heller om dere ikke har det bra i utgangspunktet. Men er det en selvfølge at det er du som må flytte da? Eier dere sammen? Greit å ha en del praktisk på stell før man slipper "bomben" Anonymkode: 4789b...08d Jeg tror også jeg kommer til å oppnå en ro,da dette går å gnager og stresser meg. Men selve bomben er vanskelig å slippe. Jeg ønsker ikke å bo her, så det er ikke aktuelt for meg å overta huset. Anonymkode: 95130...89a
Christina82 Skrevet 8. oktober 2022 #12 Skrevet 8. oktober 2022 Ryddet for å utgi seg for å være to personer i egen debatt, samt tilsvar til dette. Christina82, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå