AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #1 Skrevet 8. oktober 2022 Har tidligere jobbet med kundeservice og vet at lønnen er lav. Dette var for en stund sida, nå er jeg utdannet med en bachelorgrad og går MBA, jeg har relevante arbeidserfaring og har relevant utdannelse, jeg ble kontaktet angående en deltidsjobb innen kundeservice gjennom et vikarbyrå med 180,- i timelønn. Jeg synes at det er veldig lite lønn med tanke på den relevante bakgrunnen og kompetansen og dagens sktuasjon med alt som har blitt dyrt+ at den siste deltidsjobben jeg hadde var lønna på over 220,-. Jeg har aldri jobbet gjennom et vikarbyrå, går det an å diskutere lønn når jobben er gjennom vikarbyrå? Hvem burde man diskutere lønn med vikarbyrå eller bedriften? Vil 180,- x 16 timer i uken utgjøre en forskjell idag? Er det vedrt det? NB: Det skal sies at det haster med en deltidsjobb nå. Anonymkode: 1ae2c...6e7
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #2 Skrevet 8. oktober 2022 Jobbet med kundeservice og hadde rundt 264 kr timen, så det var lavt ja. Kan du ikke bare takke ja og lete videre for så å slutte? Anonymkode: 8a565...910
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #3 Skrevet 8. oktober 2022 Hvis det haster så hadde jeg takket ja til jobben og fortsatt å lete etter noe annet. Jeg er ikke kjent med å jobbe gjennom vikarbyrå, men har hørt fra flere at lønna ofte er lavere enn for ansatte som ikke går gjennom vikarbyrå. Jeg regner med du fortsatt har prøvetid med to ukers oppsigelsestid på denne jobben, og isåfall blir du jo ikke sittende med en dårlig betalt jobb så lenge om du finner noe annet. Anonymkode: 90726...e57
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jobbet med kundeservice og hadde rundt 264 kr timen, så det var lavt ja. Kan du ikke bare takke ja og lete videre for så å slutte? Anonymkode: 8a565...910 Det er planen. Anonymkode: 1ae2c...6e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå