Gjest ikke kyndig Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Får stadig beskjed om at batteri snart er tomt. Skifter veldig ofte batteri. Noen mente den sto og jobbet hele natten, selv om pc var slått av? Hvordan slår jeg av den da?
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #2 Skrevet 2. desember 2005 Det kommer jo an på hva slags mus du har. Men sannsynligvis er det en spake på musen hvor du kan slå den av. Jeg ville sett under. Jeg har også en mus fra microsoft hvor jeg må ta ut usb-pluggen og sette på plass under musen for å slå den av.
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #3 Skrevet 2. desember 2005 Det kommer jo an på hva slags mus du har. Men sannsynligvis er det en spake på musen hvor du kan slå den av. Jeg ville sett under. Jeg har også en mus fra microsoft hvor jeg må ta ut usb-pluggen og sette på plass under musen for å slå den av. ← hp-mus- Det er en ting jeg kan skyve på under,men det er for å åpne til batteriskift-
minienthe Skrevet 3. desember 2005 #4 Skrevet 3. desember 2005 hadde den musen selv og snakk om å støtte duracell. mulig den ikke går i standbymodus som den skal, ringte hp om problemet og der ble jeg tilbudt en erstatningsmus. enden på visa var ihvertfall at jeg byttet hele greia til en logitech med lasestasjon og har ikke hatt problemer siden. hører vel og med til visa at hp tastaturet måtte byttes det og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå