AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Hva er verdt å huske på? Har notert meg helsesjekk m/tannsjekk, vektmåling, vaksine, helsebok så langt.. Anonymkode: 7db73...7d4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Veterinæren vet akkurat hva som skal gjennomgås, hvilke målinger som skal tas og hva som skal sjekkes. Så det eneste du egentlig skal huske på er å ta med katten din ✨ Anonymkode: 5b03f...910 2 1
Silva Pluvialis Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 (endret) Det pleier å være lite bivirkninger på slike vaksiner, men det kan i sjeldne tilfeller forekomme. Det er lurt å spørre om hva du skal se etter, i tilfelle kattungen skulle få noen reaksjoner som må følges opp. Du bør også etterspørre resept på ormekur. Selv om katten ikke har vært ute kan den ha fått orm av moren. Endret 7. oktober 2022 av Tvillingsjel
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #4 Skrevet 8. oktober 2022 Veterinæren vet alt, så du trenger ikke huske på noe. Kun om du selv har spørsmål til noe med kattens atferd, eller stell. Du trenger bare å sørge for et godt bur. Legg et stort sammenbrettet handkle eller pledd i bunn, så slipper pus å skli rundt i buret. Og nyte at det fortsatt er en kattunge, som er nysgjerrig på livet og åpen for inntrykk. Om et år har du en katt som absolutt ikke skal inn i buret, og sannsynligvis kjører klagesang hele veien tur-retur. Anonymkode: 76a42...032 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #5 Skrevet 8. oktober 2022 Det jeg først og fremst ville fokusert på var å gjøre turen fin for kattungen. Ha teppe i buret som du 20-40 minutter før sprayer med litt feliway classic og ha med litt godbiter, legg vekk stresset ditt og foluser på å være rolig og bruk en god oppløftende «dette er gøy» stemme. Alltid ha fremme buret og start med litt burtrening (google).. Du vil ikke ende opp med en katt som hater bur, bilkjøring og veterinær, tro meg. Anonymkode: 9ea8c...2c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå