AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Jepp. Sexting med andre og slikt. Anonymkode: 1a359...547 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp. Sexting med andre og slikt. Anonymkode: 1a359...547 Hva er det, sexting? Sex er jo utroskap Anonymkode: bcb3b...e92 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Teller det som emosjonell utroskap om det ikke er sexting ? Om det kun er tanker og en forelskelse? Anonymkode: e4317...e04
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Teller det som emosjonell utroskap om det ikke er sexting ? Om det kun er tanker og en forelskelse? Anonymkode: e4317...e04 Forelskelse er ikke utroskap men å gjøre en aktiv handling er det. Om du blir forelsket i noen er det ikke utroskap men handler du basert på forelskelsen er det fort mer tvilstilfeller. Anonymkode: 1a359...547 3 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #6 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Teller det som emosjonell utroskap om det ikke er sexting ? Om det kun er tanker og en forelskelse? Anonymkode: e4317...e04 Ja det lurer jeg også på. Fantasier er jo bra å ha, synes jeg. Kan gjøre mye rart i drømmene mine, men det betyr ikke at jeg ikke elsker kjæresten min Anonymkode: bcb3b...e92 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #7 Skrevet 7. oktober 2022 Et forhold består jo av mye mer enn sex, der det vil være vel så sårende som fysisk utroskap at den andre deler tanker/bekymringer, søker omsorg og støtte osv i en annen, over kjæresten. Anonymkode: 51b63...cf8 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #8 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 Når du kommer over denne chatten hvor kjæresten din melder dette til en kollega: «Tenker mye på deg hver dag. Alt jeg har lyst å gjøre med deg. Du er så utrolig vakker» «Dama mi og jeg krangler hver dag. Hun er så bitchete og sexlivet er dødt. Drømmer om å forlate henne.» Det siste er i tillegg gjerne sannsynlig bullshit. Dama kan være verdens skjønneste og snilleste og god i senga. Dette avr bare et klassisk eksempel på hvordan emosjonell utroskap kan foregå. Det kan både være chatting se,smelt med andre og det å dele fortrolige ting og baksnakking av kjæresten til andre damer (også menn forsåvidt). Anonymkode: 199f5...acf 6 5
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #9 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 Når du kommer over denne chatten hvor kjæresten din melder dette til en kollega: «Tenker mye på deg hver dag. Alt jeg har lyst å gjøre med deg. Du er så utrolig vakker» «Dama mi og jeg krangler hver dag. Hun er så bitchete og sexlivet er dødt. Drømmer om å forlate henne.» Det siste er i tillegg gjerne sannsynlig bullshit. Dama kan være verdens skjønneste og snilleste og god i senga. Dette var bare et klassisk eksempel på hvordan emosjonell utroskap kan foregå. Det kan både være chatting seksuelt med andre og det å dele fortrolige ting og baksnakking av kjæresten til andre damer (også menn forsåvidt). Måtte skrive denne på ny fordi det var så mye skrivefeil sist😅 Anonymkode: 199f5...acf
AnonymBruker 42 Skrevet 7. oktober 2022 #10 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 Nei! Det går ikke an (if. KG generelt , jaffal) ! Om du fantaserer om din beste venninne/kompis imens du har sex - så er ikke det "utroskap"! Kun fysisk er reglen (her inne)!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #11 Skrevet 7. oktober 2022 Ja å opprette eller pleie en emosjonelt romantisk eller seksuell kontakt uten fysisk kontakt er emosjonel utroskap. Anonymkode: 6ec4c...8d1 6 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #12 Skrevet 7. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva er det, sexting? Sex er jo utroskap Anonymkode: bcb3b...e92 Er du en noe forstokket tidsreisende fra 1985? Plutselig ramlet inn i 2000-tallet? Anonymkode: 5e03e...e1d 6 4
Silva Pluvialis Skrevet 8. oktober 2022 #13 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Går det an å være utro uten å være fysisk med andre? Bare lurer.. Anonymkode: bcb3b...e92 Selvfølgelig er det mulig. Innlede noe romantisk, uten sex? Chatte? Involvere seg? Gå på dates? Sende intime bilder til hverandre? Snakke i telefon? 4 3
Rosagodis Skrevet 8. oktober 2022 #14 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er du en noe forstokket tidsreisende fra 1985? Plutselig ramlet inn i 2000-tallet? Anonymkode: 5e03e...e1d SEXSTING betyr og ha sex sammen via tlf... Prat om sex, s ender naken bilder og flørter 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #15 Skrevet 8. oktober 2022 Alt du gjør på mobil som du skjuler for partner Anonymkode: 31156...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #16 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg er sterkt imot utroskap, men i løpet av livet vil man møte en del mennesker som man er veldig på bølgelengde med, og noen av dem kan man føle noe for, som en forelskelse. Tror det er umulig ikke å kjenne på noen slike følelser, selv om man er i et godt og solid forhold. Slike følelser forsterkes naturligvis lett om man er i et skrantende forhold. Det som blir feil, er å gjøre noe aktivt med disse følelsene. Den dagen du får lyst til å møte den du har fått noen følelser for, eller tar opp kontakt på et eller annet vis, da er du på god vei til utroskap. Men, du må være overmenneske om du aldri har følelser for noen andre enn kjæresten/ektemannen din. Vi er jo skapt til å kunne være sammen med ulike mennesker, ofte er det kun tilfeldigheter som gjør at man møtte akkurat den personen som man ble gift med, og med evnen til å bli glad i en annen person vil man kunne finne seg en ny kjæreste om ekteskap eller kjæresteforhold blir oppløst. Anonymkode: 95020...f59 5 1
Helene1982 Skrevet 8. oktober 2022 #17 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker 42 skrev (1 time siden): Nei! Det går ikke an (if. KG generelt , jaffal) ! Om du fantaserer om din beste venninne/kompis imens du har sex - så er ikke det "utroskap"! Kun fysisk er reglen (her inne)! Prater du for alle andre eller for deg selv? 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #18 Skrevet 8. oktober 2022 Denne er fin https://www.kk.no/samliv/10-former-for-bedrag-som-kan-vaere-like-odeleggende-som-utroskap/70221438 Anonymkode: 199f5...acf 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #19 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt du gjør på mobil som du skjuler for partner Anonymkode: 31156...0c0 Henge på KG? 😅 Er visst utro jeg også da Anonymkode: 4cce5...ca2 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #20 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Henge på KG? 😅 Er visst utro jeg også da Anonymkode: 4cce5...ca2 Det var nok ikke det brukeren mente, men kontakt med andre som man har interesse for. Men hvorfor holder du skjult for kjæresten din at du er på et diskusjonsforum? Det er da ingenting å holde hemmelig, det er både kvinner og menn her inne, så det er ikke noe uvanlig å ha mannlig bruker her. Anonymkode: 95020...f59 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå