AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg skulle snike av helt andre grunner, en det jeg fant. Før han møtte meg hadde han hatt ett langvarig forhold over flere år, dem var også forlovet. Det ble slutt, han møtte meg. Hun var rimelig sjalu da, og prøvde å få han tilbake. Men han var jo hos meg, fikk møte henne etterhvert. jeg og hun fikk en god tone også. Dem var jo også i samme vennegjeng. Etterhvert fikk hun seg også ny type. Dette her er da altså 4-5 år siden. Siden har dem hatt sporadisk kontakt, vi har flyttet til en annen plass i landet pga jobb. Skulle somsagt inn å snike på telefonen hans, for jeg mistenkte noe annet. Der ser jeg at fra i fjor vår frem til i sommer har dem hatt Litt kontakt. Dem har ikke møttest fysisk, men hun har vært veldig «på». Blant annet sendt melding til han om linker til hus på finn, der hun kan skrive, er det der vi skal bo? Memes om div seksuelle ting, han har sendt bilder av katten dem hadde sammen, der hun kan skrive at hun savner katten, men mest han osv… Det han svarer er stort sett haha, eller at han liker/hjerter kommentarene hennes. Sist kontakten var i juni. Ringte til en venninne av meg, hun sa det er utroskap. Vi har 2 barn sammen, og jeg ser ikke på det her som utroskap. Men føler meg alikevel sveket… Å så skulle jo jeg snike på telefonen hans for en grunn.. For forholdet har vært generelt dårlig siste året, men bedre nå etter sommeren.. Jeg har lyst å bare la det ligge, men venninnen min sier at jeg MÅ konfrontere han. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 08d2e...f38
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Like ille begge to, dere fortjener hverandre. Evt fortjener å gå fra hverandre. Anonymkode: e4b32...6c7 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #3 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg syns det er emosjonellt utroskap å sende slike meldinger med andre Anonymkode: f9bc6...481 13 1 1
Kvinnenavn Skrevet 7. oktober 2022 #4 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg syns du burde spørre deg selv, hvorfor tror du han opprettholder kontakten med henne på denne måten? 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #5 Skrevet 7. oktober 2022 Han skriver jo ikke tilbake, så hvordan er han utro? Anonymkode: 1b845...b6b 5 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #6 Skrevet 8. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg skulle snike av helt andre grunner, en det jeg fant. Før han møtte meg hadde han hatt ett langvarig forhold over flere år, dem var også forlovet. Det ble slutt, han møtte meg. Hun var rimelig sjalu da, og prøvde å få han tilbake. Men han var jo hos meg, fikk møte henne etterhvert. jeg og hun fikk en god tone også. Dem var jo også i samme vennegjeng. Etterhvert fikk hun seg også ny type. Dette her er da altså 4-5 år siden. Siden har dem hatt sporadisk kontakt, vi har flyttet til en annen plass i landet pga jobb. Skulle somsagt inn å snike på telefonen hans, for jeg mistenkte noe annet. Der ser jeg at fra i fjor vår frem til i sommer har dem hatt Litt kontakt. Dem har ikke møttest fysisk, men hun har vært veldig «på». Blant annet sendt melding til han om linker til hus på finn, der hun kan skrive, er det der vi skal bo? Memes om div seksuelle ting, han har sendt bilder av katten dem hadde sammen, der hun kan skrive at hun savner katten, men mest han osv… Det han svarer er stort sett haha, eller at han liker/hjerter kommentarene hennes. Sist kontakten var i juni. Ringte til en venninne av meg, hun sa det er utroskap. Vi har 2 barn sammen, og jeg ser ikke på det her som utroskap. Men føler meg alikevel sveket… Å så skulle jo jeg snike på telefonen hans for en grunn.. For forholdet har vært generelt dårlig siste året, men bedre nå etter sommeren.. Jeg har lyst å bare la det ligge, men venninnen min sier at jeg MÅ konfrontere han. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 08d2e...f38 Forholdet har vært dårlig fordi han har stått med ene foten ut av det.... Anonymkode: 061ca...585 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #7 Skrevet 8. oktober 2022 Hvis siste kontakten var i juni, så begynner jo det å bli en stund siden. Jeg ville bare ha tatt opp generelt spørsmål rundt forholdet deres, og spurt om han har noen betenkeligheter. Fått til en god samtale om dere og forholdet deres. Kanskje han bringer på bane selv at han har hatt noe kontakt med eksen, men husk at det var han som gjorde det slutt, så det er ikke sikkert at kontakten er så alvorlig ment fra hans side. Hun virker mer suspekt, så henne burde du holde langt borte fra livet deres. Hun ymter jo frampå hele tiden, selv om han har to barn med deg. Skikkelig dårlig oppførsel. Ta det på en diplomatisk måte, og spør om dere kanskje burde gå til samlivsterapeut, eller gjøre noe aktivt for å bevare forholdet. Legg det frem slik at det er tydelig at du gjerne vil redde forholdet, men at dere må satse sammen. Anonymkode: a4367...6a3 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #8 Skrevet 8. oktober 2022 Det han har gjort er ikke utroskap men heller ikke noe som er ok. Jeg forstår at du blir lei deg. 2 barn på 4-5 år er en prøvelse for alle forhold. Jeg syns ikke dere bør ta lett på å gå fra hverandre med barn i bildet. Noe av det mest traumatiske barn med normale* foreldre kan oppleve er skilsmisse (*ikke fysisk/psykisk vold eller lignende. Flytting er like traumatiskom det innebærer ny omga ngskrets). Jeg tror du kjenner mannen din. Er han trygg og god til vanlig? Snakk med han. Lag kjøreregler sammen. Vis at du er usikker men ydmyk for å ha sneket (han kan føle det som en innvandering). Dere har begge trødd over en usynlig linje som kan føre dere sammen igjen. Sammen er dere sterke. Anonymkode: ee6ce...88d 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #9 Skrevet 8. oktober 2022 Beklager skrivefeil. Trøtt. 😵💫 Anonymkode: ee6ce...88d 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #10 Skrevet 8. oktober 2022 Takk for svar. Jeg ble egentlig helt i sjokk. For dem har vært gode venner hele veien, og jeg har også blitt kjent med henne. Har jo hatt henne på snap, og sendt regelmessige meldinger osv. Jeg er ekstremt skuffet over henne, men jeg syns også at han kunne gitt beskjed til henne at det hun sender er upassende. Det har vært litt tull med han, men ikke i form av andre damer. Men mer at han har rotet bort penger på spilling osv.. (Var derfor jeg skulle snike i går). Gruer meg derfor til å konfrontere han med det, forge gang jeg snek på telefonen hans så klikket han helt ekstremt. Anonymkode: 08d2e...f38 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #11 Skrevet 8. oktober 2022 Ikke innrøm at du har snoket! Anonymkode: 24c3d...957 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #12 Skrevet 8. oktober 2022 Bare si du har en dårlig følelse av at dama ikke er over ham, og at du ikke ønsker at de skal ha særlig kontakt. Anonymkode: 19b1c...394 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #13 Skrevet 8. oktober 2022 Jeg tenker du kan være rett frem ærlig. Problemet er ikke at du ser på mobilen hans, men at han leker med ilden. Anonymkode: 061ca...585 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #14 Skrevet 8. oktober 2022 PS. I absolutt alle tilfellene hvor du har skrevet "dem", er det riktige ordet "de". Anonymkode: 814c5...04f 3 1
Fremmed fugl Skrevet 8. oktober 2022 #15 Skrevet 8. oktober 2022 TS, Var det vanskelig å snoke? Eller har han dårlig kontroll over mobilen sin? Folk som er utro ha vanligvis steinkontroll på mobilen. Hvis han både har dårlig kontroll over mobilen og ikke har slettet disse meldingene, tenker jeg at du kan være nok så trygg på at det ikke har skjedd noe. Så er det tema... venn med eks, vanligvis en dårlig ide. Ja, finnes unntak, men dette er ikke et slikt. Hun eksen er opplagt på fisketur, og det kan skje at han vil nappe enn eller annen gang. Du trenger ikke fortelle om snokingen, vil nok flytte fokus til krangel om det, men snakk med han om at ekser som venner er høyrisiko prosjekter og at du ikke setter noen særlig pris på at han skal være det. Si hvis det er ærlig at det får deg å føle deg utrygg. Generelt sett er det ikke innenfor å prøve å få kjærester å kutte ut venner, men venner som er ekser og som vil bli mer igjen, og andre som vil bli kjæreste med kjæresten din... eller bare ha sex med han... det kan du stille krav om å slippe ha i ditt forhold. Det å ha normale grenser er ikke å prøve å kontrollere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #16 Skrevet 8. oktober 2022 Her er det HUN som har over kanten meldinger. Han svarer ikke med samme mynt, og gir henne dermed ikke forhåpninger med mindre hun er ekstremt innbilsk. Han svarer kort og vennlig fordi han ikke tør å være avvisende og slem. Det er den eneste feilen. Overhodet ikke utroskap. Han sa nok ingenting fordi han tenkte at du ville overtolke situasjonen og tro at han også hadde følelser, og gjerne forlange at de avsluttet vennskapet. Noe som han gjerne burde, men ikke ønsker siden han tross alt kun har vennskapelige følelser for henne. Så bra at forholdet deres går bedre. Å snike på andres mobiler er et stort tillitsbrudd. Jeg ville holdt tett om dette. Ut i fra meldingene, så kan jeg ikke se at hennes følelser er gjensidige. Ikke utroskap i mine øyne. Anonymkode: 4403d...a72 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2022 #17 Skrevet 8. oktober 2022 Takk for svar. Føler ikke at jeg kan nekte han kontakt heller. Han har heller ikke lagt skjul på at han har kontakt med henne, her en dag viste han meg bilde av nye hunden hennes. Jeg har jo også spurt hvordan det går med henne, å at det er lenge siden vi har sett henne osv… Var ikke vanskelig å snoke. Jeg var på aften-vakt, han hadde lagt igjen telefonen på stuen når han hadde gått for å legge barna, så hadde han sovnet sammen med ungene. Han kan fint legge igjen telefonen sin over alt.. Anonymkode: 08d2e...f38
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #18 Skrevet 9. oktober 2022 Konfronterer du han, gjør han det slutt, snokende kvinnfolk er siste sort. Anonymkode: 6d735...732
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #19 Skrevet 9. oktober 2022 Det viktigste hva han gjør ikke hva hun gjør. Ut fra et du beskriver, høres det ut som hun prøver seg og han ikke oppfordrer men prøver bare å være høflig. Hadde ikke giddet å reagere på at han sender bilde av katten. Det kunne jeg ha evnt gjort også , uten å ha ønske om noe mer Anonymkode: 1edc6...830 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #20 Skrevet 9. oktober 2022 Det er utroskap. Neste gang de treffes og er alene er det vanskelig å ikke ta det videre. Du fant det ut i en tidlig fase. Konfrontert med meldingene ord-for-ord blir det åpenbart for han og. Du har en alliert i dette og det er hennes. Da er dere 2, som kan holde et øye på dem. Jeg er mann og hadde kona mi hatt et slikt forhold til en annen mann hadde jeg vært EVIG takknemlig hvis du tok kontakt og fortalte det du visste. Han kan gå inn på hennes SOME og se hva han har slettet. Har de hatt tlf sex, Skype sex, sendt video til hverandre. Du har bare rørt ved overflaten. Hvis dette har foregått noen år, har de møttes i hemmelighet hvis han var å hjemplassen?!? Sannsynligvis, ikke vær naiv. Anonymkode: 77a09...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå