Gå til innhold

Kan man ha samleie med en dame som føler seg brukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sannheten egentlig så enkel som et soleklart NEI?

Anonymkode: 2b992...a54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sannheten er så soleklart som nei. Ikke bruk en dame for sex er særlig ikke en dame som sier hun føler seg brukt av det. Kun en sadistisk sosiopat hadde fortsatt da!

Anonymkode: 0a014...abc

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hun må ha 100% lyst 

• Liker 1
Skrevet

Er du helt idiot, ts??

Anonymkode: 4b390...ab9

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er du helt idiot, ts??

Anonymkode: 4b390...ab9

Jeg stiller et spørsmål som jeg vet er provoserende.

Du vet foreløpig ikke min mening.

• Liker 2
Skrevet

Du vil nok kunne få den inn, ja, men det vil ta enda lenger tid før hun igjen er tilbake til normalen. Vil i det minste anbefale god oppvarming.

Anonymkode: 43f21...b28

Skrevet

Tror fleste føler seg mer brukt etter sex da vi kvinner er ofte styrt av følelser enn fornuft. Særlig hvis det blir stille etter sex er den verste følelsen. Går på selvtilliten løs. Da kan en føle seg litt brukt at man ikke var verd mer når en vet hvor lettvindt folk tar sex nå tildags det er som å spise en liten box med yoghurt. Godt men fort ferdig bare å hente seg en ny. Skal ikke god for alle kvinner men de fleste kvinner har vel sex med noen de liker godt. Menn kan ha sex bare de er kåte nok med damer de ikke liker en gang. Det er vel kanskje naturlov. At hanner tar for seg når de får sjansen mens hunner er de som velger hvem får og ikke får sex. Mannfolk bestemmer hvem som blir bra nok til forhold etter sex som oftest. Føler man seg brukt etter sex bør man holde seg unna sex. Ikke sikkert en mann skjønner at den han feier over føler seg brukt på noen måte.

Anonymkode: d6aab...d3f

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Interessant spørsmål… først og fremst i forhold til hvorfor et så egentlig absurd spørsmål er relevant i det hele tatt.

Hvorfor er det overhodet en problemstilling å ha sex med en dame som føler seg brukt?

Hvis en dame føler seg brukt skal hun jo si nei til sex?

Og hvis hun sier nei til sex er det jo åpenbar voldtekt å ha sex med henne likevel – hvilket vel ikke er hva spørsmålet handler om?

Så hvorfor velger kvinner å ha sex i situasjoner hvor de innerst inne føler seg brukt?

Noen som vet…? 😏

Endret av ClausSaus
  • Nyttig 2
Skrevet

Det kan være mange ting som spiller inn.

Hun må i hvert fall føle seg klar for det nå, føle trygghet og føle lyst. 

Skrevet
ClausSaus skrev (På 8.10.2022 den 9.20):

Interessant spørsmål… først og fremst i forhold til hvorfor et så egentlig absurd spørsmål er relevant i det hele tatt.

Hvorfor er det overhodet en problemstilling å ha sex med en dame som føler seg brukt?

Hvis en dame føler seg brukt skal hun jo si nei til sex?

Og hvis hun sier nei til sex er det jo åpenbar voldtekt å ha sex med henne likevel – hvilket vel ikke er hva spørsmålet handler om?

Så hvorfor velger kvinner å ha sex i situasjoner hvor de innerst inne føler seg brukt?

Noen som vet…? 😏

TS her. Jeg vet bare at noen kvinner skiller mellom å bli brukt og misbrukt.

Min første samboer var slik. Hun forklarte at hun hadde dårlig samvittighet fordi hun hadde så stort utbytte av sex med meg. Så de gangene hun ikke var kåt balanserte det hele, forklarte hun. Hun anså det å bli brukt på en positiv måte.

Dame 2, 20 år senere var skilt og hadde ubehagelige opplevelser bak seg med å ha sex for "husfredens skyld". Jeg spurte en gang om hun følte seg brukt av meg. Det hender, svarte hun med et stort smil. .med deg er det helt ok.

Jeg har att på til opplevd en kvinne som under sex stadig skrek "bruk meg".

Som regel er jo det å bruke noen negativt ladet. Så jeg bare reflekterte litt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Min første samboer var slik. Hun forklarte at hun hadde dårlig samvittighet fordi hun hadde så stort utbytte av sex med meg...

Hæ?

Anonymkode: 0c589...da7

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mitt råd er at du trenger å reflektere mindre og pule mer.

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Min første samboer var slik. Hun forklarte at hun hadde dårlig samvittighet fordi hun hadde så stort utbytte av sex med meg. Så de gangene hun ikke var kåt balanserte det hele, forklarte hun. Hun anså det å bli brukt på en positiv måte.

Dame 2, 20 år senere var skilt og hadde ubehagelige opplevelser bak seg med å ha sex for "husfredens skyld". Jeg spurte en gang om hun følte seg brukt av meg. Det hender, svarte hun med et stort smil. .med deg er det helt ok.

Jeg har att på til opplevd en kvinne som under sex stadig skrek "bruk meg".

Konklusjonen her er at kvinner er som å spille yatzy. Det er helt random. Man kan gjøre samme tingen, men de kan reagere helt sporadisk og forskjellig hver gang.

Anonymkode: 7021e...69d

Skrevet

Det hender at min kone ber meg om å bruke henne. Det er avhengig av hva en legger i begrepet. Noen tenner på å bli grukt, men en kan jo diskutere om en faktisk blir brukt og en ønsker å bli brukt.

Anonymkode: 4fad2...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...