AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #1 Skrevet 7. oktober 2022 Jeg var gravid for litt over 5 uker siden, måtte dessverre ta et veldig vanskelig valg med å ta abort. Jeg var 10+5 uker på vei, så jeg kunne ikke ta abort hjemme da det hadde gått litt lenge, så tok det på sykehuset, tok MA. Da jeg tok abort fikk jeg tabletter i skjeden som var cytotec. Jeg ble veldig dårlig, kastet opp flere ganger, besvimte og måtte få væske intravenøst. Jeg var i dag på ny kontroll og har rester igjen etter aborten, fikk cytotec som jeg skal ta i helga. MEN jeg så ikke at det var de tablettene før jeg kom hjem. Og nå er jeg redd for å ta dem etter hvordan det ble sist, i tillegg til at jeg hadde ekstreme smerter. Fikk heller ikke med noen ekstra smertestillende. Fikk bare beskjed om å ta Paracet. Så det jeg luer på er, er det dumt å ikke ta de tablettene og ringe legen/sykehuset, og fortelle om situasjonen. Og heller spørre om en utskipning. ( Vet at de tablettene er best for kroppen sin del) Men jeg gruer meg veldig og vil virkelig ikke gå igjennom det en gang til. Fikk også vite at jeg har en cyste på eggstokken, noe som gjorde at jeg ble mer redd. Anonymkode: f978f...4b4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2022 #2 Skrevet 7. oktober 2022 Du bør ta kontakt med sykehuset før du tar tablettene. Om du skulle få samme reaksjon igjen så er det ikke noe særlig om du er alene Anonymkode: 0e200...9f9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå