Gå til innhold

Jeg blir så sint og skuffet over hvordan han behandler meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater er så forvirrende for meg! Vi har det sååå bra når vi er sammen og han har oppført seg som en gentleman fra første stund men han bruker en dag eller to på å svare på meldinger og avlyser dater sånn at vi bare møtes et par ganger i måneden. Han prøver på sex hver gang men jeg vil ikke siden jeg vil unngå å bli playet. Han sier han vil noe seriøst og at han liker meg veldig godt men hvorfor skal det være så vanskelig å svare på melding? Greit nok han jobber mye og har ikke en vanlig 8-16 jobb så noen kvelder vet jeg han er på arbeid men kan jo sende meld når han kommer hjem.. Nå forestiller jeg meg at han er med andre damer når han ikke svarer og blir kjempeusikker!

Vet ikke om jeg tør å konfrontere han med dette for kanskje jeg bare er sensitiv og overreagerer og må stole mer på hvor snill han er når vi er sammen??? Hva ville dere gjort?! Vi er i slutten av 20 årene om det har noe å si. Trodde han var litt mer seriøs 

Anonymkode: d74c1...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han jeg dater er så forvirrende for meg! Vi har det sååå bra når vi er sammen og han har oppført seg som en gentleman fra første stund men han bruker en dag eller to på å svare på meldinger og avlyser dater sånn at vi bare møtes et par ganger i måneden. Han prøver på sex hver gang men jeg vil ikke siden jeg vil unngå å bli playet. Han sier han vil noe seriøst og at han liker meg veldig godt men hvorfor skal det være så vanskelig å svare på melding? Greit nok han jobber mye og har ikke en vanlig 8-16 jobb så noen kvelder vet jeg han er på arbeid men kan jo sende meld når han kommer hjem.. Nå forestiller jeg meg at han er med andre damer når han ikke svarer og blir kjempeusikker!

Vet ikke om jeg tør å konfrontere han med dette for kanskje jeg bare er sensitiv og overreagerer og må stole mer på hvor snill han er når vi er sammen??? Hva ville dere gjort?! Vi er i slutten av 20 årene om det har noe å si. Trodde han var litt mer seriøs 

Han gidder ikke å prøve engang... Kutt ham ut.

Anonymkode: be5dd...eb8

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Sorry, men han der er ikke interessert. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet
Blåttvann skrev (4 minutter siden):

Sorry, men han der er ikke interessert. 

Uff jeg veeet men hvorfor sier han at han liker meg når vi møtes da???  Han er så forvirrende! Og det er som oftest han som spør om vi skal møtes, så avlyser han noen ganger og jeg melder han ikke på en uke eller to så får jeg ny melding fra han hvor han skriver fine ting og spør om vi skal møtes. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uff jeg veeet men hvorfor sier han at han liker meg når vi møtes da???  Han er så forvirrende! Og det er som oftest han som spør om vi skal møtes, så avlyser han noen ganger og jeg melder han ikke på en uke eller to så får jeg ny melding fra han hvor han skriver fine ting og spør om vi skal møtes. 

1.Fordi han håper på fitte.

2.Han har deg jo rundt lillefingeren! Han gir deg minimalt, likevel er det stor sannsynlighet for at han får sex.

Det du skriver er jo text book hvordan playere oppfører seg. Sagt med kjærlighet; skaff deg selvrespekt kvinne! Ikke la han få det som han vil. Dette klarer du! 

Du fortjener en som vil være sammen med deg. En som synes det er lenge å vente mellom hver gang han snakker med deg, selv om det bare er en time siden dere snakket sist.

Helt seriøst, nå godtar du å få smuler.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Du er smart nok til å ikke gi han sex, det skal du ha. 

Anonymkode: d55ad...b8c

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Glem den fyren! Finn deg en som virkelig bryr seg om deg!

Anonymkode: c1190...0ad

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Han høres ikke ut som "hel ved". Seriøse, voksne mennesker svarer på meldinger. Og hvis de er opptatte så tar de seg tid til det når de har ledig tid. Det er sånn at de som er  oppriktige interesserte i deg vil prioritere deg og de klarer ikke å la være å ha kontakt med deg. Hvis en person bare svarer deg av og til så kan det tyde på at interessen hans for deg er sånn ganske lunken Husk at hvis en person er virkelig interessert så setter de av både tid til deg og de vil bli kjent med deg. Det er to gode råd som jeg ønsker at du skal ta med deg videre i jakten på kjærligheten.

Endret av Serafin
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Uff jeg veeet men hvorfor sier han at han liker meg når vi møtes da???

Fordi da vil han ha tilgang til sex. Forstår du ikke det? Ingen går flere dager uten å tekste tilbake om det er en person i andre enden man virkelig vil bli kjent med. Da betyr ikke jobb noenting. Ingenting kommer i veien for å høre fra en man er glad i.

Du har for lengst blitt brukt i hans spill.

• Liker 7
Skrevet

Du bestemmer selv hvordan du vil ha det i livet. Er det ikke forferdelig å kjenne at din selvfølelse er underlagt denne mannens handlinger?

Du har ingenting å tape her, så jeg synes du skal si dette. At hans handlinger gir to vidt forskjellige inntrykk, og at tilliten din til han er svak pga. dette. Spør hvorfor han gjør som han gjør.

Det verste som skjer er at han får angst fordi hans bedritne oppførsel er avslørt og han ghoster deg. Da vet du akkurat hva slags menneske han er.

Uansett setter du deg i respekt. Ikke bare ovenfor han, men ovenfor deg selv. Tro meg, du kommer til å være stolt av deg selv om du gjør dette.

Husk at du ikke må være naiv og godtroende, han kan fint snakke seg bort, fortelle det han tror du ønsker å høre, og likevel fortsette som før. Bruk magefølelsen din og ikke tro på bullshit. I det minste er dette en øvelse som kommer til å gi deg bedre manneradar. 

Anonymkode: 02509...fb9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ingen kontakt på flere uker. Og så plutselig tar han kontakt, skriver fine ting og spør om dere skal møtes? Hallo, det er jo en invitasjon til at han vil ha sex med deg. Sånn tolker jeg det.

• Liker 4
Skrevet

Kan hende han er sliten på kvelden. Hvis han ikle har vanlig 08.00-16.00 jobb så blir man sliten. Har en mann som har samme type jobb. Og kobber til og med på termin datoen vår til babyen!! Og ikke svarer folk etter arbeidstid gjerne sent på kvelden fordi han nemlig er sliten. Og sovner. Samme var før vi flyttet fra hverandre…. Enten så får du stå i det og finne deg i arbeids tidene hans og stole på han, eller finne deg en som er arbeidsledig og kan sende deg melding og møtes hele dagen. At folk her ikke har forståelse for enkelte arbeids yrker er jo hårreisende…

Anonymkode: c1227...87d

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kan hende han er sliten på kvelden. Hvis han ikle har vanlig 08.00-16.00 jobb så blir man sliten. Har en mann som har samme type jobb. Og kobber til og med på termin datoen vår til babyen!! Og ikke svarer folk etter arbeidstid gjerne sent på kvelden fordi han nemlig er sliten. Og sovner. Samme var før vi flyttet fra hverandre…. Enten så får du stå i det og finne deg i arbeids tidene hans og stole på han, eller finne deg en som er arbeidsledig og kan sende deg melding og møtes hele dagen. At folk her ikke har forståelse for enkelte arbeids yrker er jo hårreisende…

Man får til å prioritere det man vil, uansett yrke og livssituasjon. Det tar ikke mye tid å svare på meldinger, lage avtaler og lignende. Hun må finne seg en som respekterer henne. Ikke en som ikke bryr seg.

Anonymkode: ceaaa...899

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har dame? Ikke så vanskelig å skjønne. Har dere kontakt via snapchat bare? Da bruker han nok en fake snap når hAn er alene. Hvor møtes dere når dere er sammen og når pleier det å være?

Anonymkode: d0148...0b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis jobben din gjør deg ute av stand til å sende en sms på to uker, har du hvertfall ikke tid til kjæreste.

Dating er da uaktuelt uansett.

• Liker 8
Skrevet

Fyren er jo overhodet ikke forvirrende da.

Han er ganske tydelig ikke intressert i deg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Han har dame? Ikke så vanskelig å skjønne. Har dere kontakt via snapchat bare? Da bruker han nok en fake snap når hAn er alene. Hvor møtes dere når dere er sammen og når pleier det å være?

Anonymkode: d0148...0b5

Tror ikke han har dame. Han er på datingapper. Jeg har deaktivert min men ikke turt å spørre om han har deaktivert sin :(

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror ikke han har dame. Han er på datingapper. Jeg har deaktivert min men ikke turt å spørre om han har deaktivert sin :(

Babe, reaktiver de datingappene og aldri svar han tullingen neste gang han sender melding.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff jeg veeet men hvorfor sier han at han liker meg når vi møtes da???

Han vil ha deg på vent så han kan pule deg når han føler for det.

• Liker 2
Skrevet
jabx skrev (2 minutter siden):

Han vil ha deg på vent så han kan pule deg når han føler for det.

Han har ikke fått pule meg enda men kjører fortsatt langt for å møte meg, betaler alltid middag på dyr restaurant og sier hvor spesiell connection vi har. Forvirrende! 😞 

Jeg vet alt med at han ikke svarer på meldinger tyder på at han ikke er interessert men så er han veldig ordentlig og på når vi først møtes. Stiller gode spørsmål men prøver også på sex da så han håper sikkert å få noe men har sagt at det ikke er noe problem å vente 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...