Gå til innhold

Når du er vant med å gå i jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du deg tynn når du går med andre typer bukser, som dressbukser eller andre bukser med lettere stoff? Går i jeans nesten 24/7, har mange helsorte jeans som ser elegante ut, men felles er at alle er tykke og stive. Har bestemt meg for å gå mer med dressbukser i ulike fasonger og fikk nesten sjokk da jeg skulle prøve de, ser veldig tynn ut, nesten sykelig tynn og ble litt satt ut. 

Anonymkode: d015c...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Nei

Anonymkode: 4a7a2...771

Skrevet

Nei tvert i mot. Jeg føler meg tjukk i de fleste andre bukser enn jeans.

Anonymkode: bf3a5...95b

• Liker 4
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Føler meg normal. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei

Anonymkode: 4a7a2...771

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei tvert i mot. Jeg føler meg tjukk i de fleste andre bukser enn jeans.

Anonymkode: bf3a5...95b

Men jeans har tykkere stoff enn dressbukser? Eller spørs hvor tynt jeansstoffet er, mitt er tykt og stivt som regel og ble overrasket hvor slankere jeg så ut med dressbukser.

Skrevet
Athena Catalina skrev (9 minutter siden):

Føler meg normal. 

Mens jeg ser mye større ut i jeans, i stramme dressbukser så jeg nesten undervektig ut🧐

Skrevet

Jeg syns beina mine ser ut som tjukke trestubber i alt annet enn skinnyjeans. Har sikkert bare ikke funnet riktig passform i andre bukser. 

Anonymkode: 0fb8c...951

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg syns beina mine ser ut som tjukke trestubber i alt annet enn skinnyjeans. Har sikkert bare ikke funnet riktig passform i andre bukser. 

Anonymkode: 0fb8c...951

Jeg prøvde dressbukser som hadde bootcut, så altfor tynn ut. Med jeans ser jeg mer formfull ut. 

Skrevet

Omvendt 

Anonymkode: 2dfbf...eb4

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Men jeans har tykkere stoff enn dressbukser? Eller spørs hvor tynt jeansstoffet er, mitt er tykt og stivt som regel og ble overrasket hvor slankere jeg så ut med dressbukser.

Tynnere stoff kan også fremheve slapp rumpe og cellulitter mer enn et par gode jeans i stødig stoff. Alt kommer an på både kropp og passform.

Anonymkode: 20d3e...133

• Liker 2
Skrevet

Nå går ikke jeg i jeans så ofte, men kan ikke si at jeg ser noe tynnere ut i de buksene jeg bruker daglig. Og bra er det, for jeg har jo kroppsfasong som en lyktestolpe. 

Anonymkode: a7ad8...a85

Skrevet

Jeg er tjukk så har aldri følt meg sykelig tynn... 😄 Bruker helst bare jeans ute, men har en "finbukse" og jeg føler at den buksen gjør at jeg ser tynnere ut men det er kanskje fordi den er mykere som en tights og svart.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Tynnere stoff kan også fremheve slapp rumpe og cellulitter mer enn et par gode jeans i stødig stoff. Alt kommer an på både kropp og passform.

Anonymkode: 20d3e...133

Det er sant. Får finere fasong i stødig stoff.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå går ikke jeg i jeans så ofte, men kan ikke si at jeg ser noe tynnere ut i de buksene jeg bruker daglig. Og bra er det, for jeg har jo kroppsfasong som en lyktestolpe. 

I stramme dressbukser ser jeg nesten undervektig ut, i jeans ser jeg normalvektig ut. Likte ikke hvordan jeg så ut i bukser med tynt stoff, så nesten syk ut!

FrøkenMånestråle skrev (11 minutter siden):

Jeg er tjukk så har aldri følt meg sykelig tynn... 😄 Bruker helst bare jeans ute, men har en "finbukse" og jeg føler at den buksen gjør at jeg ser tynnere ut men det er kanskje fordi den er mykere som en tights og svart.

Opplevde det samme. Med dressbukse, bukser som er tynne som tights ser jeg flere kg lettere ut. Jeans gjør at jeg får bredere lår og større rumpe, men syns jeg får en finere fasong med jeans. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I stramme dressbukser ser jeg nesten undervektig ut, i jeans ser jeg normalvektig ut. Likte ikke hvordan jeg så ut i bukser med tynt stoff, så nesten syk ut!

Opplevde det samme. Med dressbukse, bukser som er tynne som tights ser jeg flere kg lettere ut. Jeans gjør at jeg får bredere lår og større rumpe, men syns jeg får en finere fasong med jeans. 

Jeg bruker ikke tettsittende bukser for jeg har noen pipstilker til bein. Er som sagt veldig tynn.

Skrevet

Hva slags jeans bruker du? Jeans kommer i alle former, fasonger og material. Noen jeans er steinharde og tykke, de bruker jeg aldri. Ifølge tik tok så er jeg typisk "millennial", fordi jeg bruker slim fit skinny jeans med stretch. Ante ikke at skinny jeans var gammelt nytt, det er jo fint og behagelig! Men så har jeg sideskille også, så hele meg er gått ut på dato. Men ingen av jeansene som jeg har er tykke, store og får meg til å se feitere ut, faktisk tvert imot. De holder valker inne og alt på plass uten at det stopper blodsirkulasjonen på grunn av god stretch. 

Jeg synes boot cut og store jeans, boyfriend jeans og alt annet enn skinny jeans/slim fit egentlig, ser stort og grusomt ut. Materialet er også ofte tykt og stivt i tillegg. Så klart ser du større ut når de ikke sitter til kroppen. 

Anonymkode: c391a...55e

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg bruker ikke tettsittende bukser for jeg har noen pipstilker til bein. Er som sagt veldig tynn.

Jeg har BMI på 18 og ser nesten syk ut med tettsittende bukser i tynt stoff. Ikke pent. Jeans i tykt stoff gir fin fasong.

Skrevet

Føler meg større med dressbukser for jeg har brede hofter og da blir lår og legger tjukkere med rette bukseben. Fasongen som passer meg best er skinny jeans som er stramme i leggene 

Anonymkode: 54347...c72

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Hva slags jeans bruker du? Jeans kommer i alle former, fasonger og material. Noen jeans er steinharde og tykke, de bruker jeg aldri. Ifølge tik tok så er jeg typisk "millennial", fordi jeg bruker slim fit skinny jeans med stretch. Ante ikke at skinny jeans var gammelt nytt, det er jo fint og behagelig! Men så har jeg sideskille også, så hele meg er gått ut på dato. Men ingen av jeansene som jeg har er tykke, store og får meg til å se feitere ut, faktisk tvert imot. De holder valker inne og alt på plass uten at det stopper blodsirkulasjonen på grunn av god stretch. 

Jeg synes boot cut og store jeans, boyfriend jeans og alt annet enn skinny jeans/slim fit egentlig, ser stort og grusomt ut. Materialet er også ofte tykt og stivt i tillegg. Så klart ser du større ut når de ikke sitter til kroppen. 

Anonymkode: c391a...55e

Bruker jeans i tykt stoff uten stretch, det er sant som fu sier, det holder alt på plass. Gir bedre fasong, istedenfor beinrangel-looken som er fææl! Får veldig tynne legger med skinny jeans. For øvrig, sideskill er skikkelig fint, så det må du ikke endre på. Er 23 år og elsker midtskill, syns det ser elegant ut😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...