Honey Dew Skrevet 9. oktober 2022 #81 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Han bor i teorien fortsatt hjemme, så litt kontakt må han regne med at det blir. Og én gang i uka er ikke for ofte da. Anonymkode: 4d071...cb7 En gang i uken er for ofte og siden han bor så og si hjemme hele tiden, trenger du jo ikke ringe han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #82 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 22.16): Han er 18 år og har fått seg kjæreste som er 16 år. Hun virker veldig søt og grei. Men, han har i praksis flyttet inn hos henne og vi ser han aldri lenger. De er enten alene, eller så er de mest med hennes familie. Han svarer bare nå og da på mld og tar ofte ikke tlf når vi ringer. Jeg kjenner jeg er både skuffet, lei meg og irritert på en gang. Han gidder nesten ikke å ha kontakt lenger virker det som. Er jeg nærtagende eller er følelsene mine berettiget? Anonymkode: 4d071...cb7 du er veldig nærtagende, er helt vanlig, og være så lei seg og skuffet er heller spesielt Anonymkode: c92c3...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #83 Del Skrevet 9. oktober 2022 Honey Dew skrev (2 timer siden): En gang i uken er for ofte og siden han bor så og si hjemme hele tiden, trenger du jo ikke ringe han. Hvor får du det i fra at han bor så og si hjemme hele tiden? Han er aldri hjemme. ts Anonymkode: 4d071...cb7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 9. oktober 2022 #84 Del Skrevet 9. oktober 2022 Juniper skrev (På 8.10.2022 den 11.49): Jeg synes det er merkelig at hennes foreldre lar en gutt på 18 bare flytte inn! Besøk i helgen er OK, men en jentunge på 16 er alt for ung til å bli «liksom-samboer». Jeg hadde følt meg invadert av å få en ekstra i huset på denne måten. Det synes jeg også. Tyder på at det er lite grenser hjemme hos henne, kanskje? Noe som igjen kan være hovedårsaken til at de vil være der. Sønnen til TS er myndig, men han bor fortsatt hjemme, hun kan kreve at han er mer hjemme. Det er ikke normalt at de voksne lar tenåringer nærmest "flytte sammen" hjemme hos foreldrene til en av dem. Har du snakket med foreldrene hennes, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #85 Del Skrevet 9. oktober 2022 Syntes det høres rart ut at han er så lite hjemme og ikke svarer. Det hadde ikke vært greit her heller. Kan det være at hun har noen problemer, og ikke "lar han" dra hjem? Anonymkode: 8dcec...e78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #86 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Syntes det høres rart ut at han er så lite hjemme og ikke svarer. Det hadde ikke vært greit her heller. Kan det være at hun har noen problemer, og ikke "lar han" dra hjem? Anonymkode: 8dcec...e78 Ja enig. Jeg syntes dette hørtes rart ut. Jeg hadde ikke akseptert det fra datteren min på 16 at det plutselig bodde en ekstra mann i huset og jeg hadde ikke akseptert det fra noen av sønnene mine heller, at de aldri ga noe lyd fra seg. Nå er sønnene mine riktignok små enda, men likevel .. Skjønner at når man er ung og forelsket, og ikke minst myndig, så lever man vel kanskje litt i sin egen verden. Men dette var veldig trist lesing, syntes jeg .. At typen til dattera bare flytter inn er også spesielt. Hadde det skjedd her så hadde jeg bedt han dra hjem i ukedagene i det minste, eller om det var så seriøst at de absolutt måtte tilbringe hvert sekund sammen så hadde jeg invitert foreldrene hans over for å høre hva de tenker, tross han er myndig .. Vet du noe om hvordan det er hjemme hos kjæresten, ts? Er det vanlig at 16 år gamle jenter har kjæresten sin boende hos seg liksom? Har som sagt en 16 åring selv, og det hadde vært så sinnssykt uaktuelt her iallefall 😅 Anonymkode: 772bf...e09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 9. oktober 2022 #87 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 22.16): Han er 18 år og har fått seg kjæreste som er 16 år. Hun virker veldig søt og grei. Men, han har i praksis flyttet inn hos henne og vi ser han aldri lenger. De er enten alene, eller så er de mest med hennes familie. Han svarer bare nå og da på mld og tar ofte ikke tlf når vi ringer. Jeg kjenner jeg er både skuffet, lei meg og irritert på en gang. Han gidder nesten ikke å ha kontakt lenger virker det som. Er jeg nærtagende eller er følelsene mine berettiget? Anonymkode: 4d071...cb7 Kan tenkes at de velger å være hos henne fordi du er litt sjalu. Han er nyforelsket, og da blir resten av verden inkludert deg litt glemt. Følelsene dine er helt naturlige, men kan altså være i veien for de unges ønske om å bruke tid hos deg. Det betyr at følelsene er uhensiktsmessige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #88 Del Skrevet 9. oktober 2022 I Grosny skrev (34 minutter siden): Kan tenkes at de velger å være hos henne fordi du er litt sjalu. Han er nyforelsket, og da blir resten av verden inkludert deg litt glemt. Følelsene dine er helt naturlige, men kan altså være i veien for de unges ønske om å bruke tid hos deg. Det betyr at følelsene er uhensiktsmessige. Nei, det har ingenting med saken å gjøre. Jeg har aldri ytret noen av mine følelser til han. Og kjæresten har jeg bare sett én gang. ts Anonymkode: 4d071...cb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #89 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Ja enig. Jeg syntes dette hørtes rart ut. Jeg hadde ikke akseptert det fra datteren min på 16 at det plutselig bodde en ekstra mann i huset og jeg hadde ikke akseptert det fra noen av sønnene mine heller, at de aldri ga noe lyd fra seg. Nå er sønnene mine riktignok små enda, men likevel .. Skjønner at når man er ung og forelsket, og ikke minst myndig, så lever man vel kanskje litt i sin egen verden. Men dette var veldig trist lesing, syntes jeg .. At typen til dattera bare flytter inn er også spesielt. Hadde det skjedd her så hadde jeg bedt han dra hjem i ukedagene i det minste, eller om det var så seriøst at de absolutt måtte tilbringe hvert sekund sammen så hadde jeg invitert foreldrene hans over for å høre hva de tenker, tross han er myndig .. Vet du noe om hvordan det er hjemme hos kjæresten, ts? Er det vanlig at 16 år gamle jenter har kjæresten sin boende hos seg liksom? Har som sagt en 16 åring selv, og det hadde vært så sinnssykt uaktuelt her iallefall 😅 Anonymkode: 772bf...e09 Som jeg har skrevet før i et innlegg her, så er det litt spesielt i jenta sin familie. Hun bor ikke hjemme akkurat nå. Noe mer ønsker jeg ikke å si. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #90 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Syntes det høres rart ut at han er så lite hjemme og ikke svarer. Det hadde ikke vært greit her heller. Kan det være at hun har noen problemer, og ikke "lar han" dra hjem? Anonymkode: 8dcec...e78 Jeg vet ikke. Som sagt så har jeg bare sett henne én gang og kjenner henne derfor ikke. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2022 #91 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): du er veldig nærtagende, er helt vanlig, og være så lei seg og skuffet er heller spesielt Anonymkode: c92c3...2a6 Hvis du leser svarene til flere her, så er nok ikke mine følelser så spesielle. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 10. oktober 2022 #92 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Som jeg har skrevet før i et innlegg her, så er det litt spesielt i jenta sin familie. Hun bor ikke hjemme akkurat nå. Noe mer ønsker jeg ikke å si. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Aha! Det forklarer en hel del! Om du ikke snakker internatskole ville jeg blitt alvorlig bekymra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bil123 Skrevet 10. oktober 2022 #93 Del Skrevet 10. oktober 2022 Håpar ikkje du åpnar samtalen med at du er skuffa og lei deg til han. Håpar du møtar han med en positiv holdning. Han kjem nok tilbake om han føler seg godt ivaretatt og respektert 👍 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 10. oktober 2022 #94 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 7.10.2022 den 22.28): Merkelig. Her er sønnen min og kjæresten hans like mye hos begge. Han er 18, hun er snart 18. Svarer selvfølgelig på tlf og mld Anonymkode: 56ee3...bb2 Hvorfor sier du at dette er merkelig? Det er jo helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #95 Del Skrevet 10. oktober 2022 Bil123 skrev (1 time siden): Håpar ikkje du åpnar samtalen med at du er skuffa og lei deg til han. Håpar du møtar han med en positiv holdning. Han kjem nok tilbake om han føler seg godt ivaretatt og respektert 👍 Lykke til. Dette har jeg svart på flere ganger nå. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. oktober 2022 #96 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Som jeg har skrevet før i et innlegg her, så er det litt spesielt i jenta sin familie. Hun bor ikke hjemme akkurat nå. Noe mer ønsker jeg ikke å si. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Så hun bor på hybel? Internat? Fosterhjem? Er det siste tilfellet, ville jeg tatt kontakt med fosterforeldrene, uansvarlig å la en ung mann bare flytte inn til jenta. Bor hun alene, er du den eneste voksne (ja, en 18-åring er myndig, men de færreste er spesielt voksne) som kan se til denne relasjonen. Dukk opp uanmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #97 Del Skrevet 10. oktober 2022 Anonymus Notarius skrev (1 time siden): Så hun bor på hybel? Internat? Fosterhjem? Er det siste tilfellet, ville jeg tatt kontakt med fosterforeldrene, uansvarlig å la en ung mann bare flytte inn til jenta. Bor hun alene, er du den eneste voksne (ja, en 18-åring er myndig, men de færreste er spesielt voksne) som kan se til denne relasjonen. Dukk opp uanmeldt? Det er ingen situasjon som er bekymringsverdig. Som sagt så sier jeg ikke noe mer om dette. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #98 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ingen situasjon som er bekymringsverdig. Som sagt så sier jeg ikke noe mer om dette. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Jeg spør deg igjen ts, hvorfor stiller du ikke noen krav til han? Du hopper galant over dette spørsmålet her. Jeg får inntrykk av at dere ikke har et særlig nært forhold i utgangspunktet. Anonymkode: 32b6e...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2022 #99 Del Skrevet 10. oktober 2022 Det er du som har oppdratt gutten. Bare nevner det. Anonymkode: f396f...3a8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 10. oktober 2022 #100 Del Skrevet 10. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som jeg har skrevet før i et innlegg her, så er det litt spesielt i jenta sin familie. Hun bor ikke hjemme akkurat nå. Noe mer ønsker jeg ikke å si. ts Anonymkode: 4d071...cb7 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er ingen situasjon som er bekymringsverdig. Som sagt så sier jeg ikke noe mer om dette. ts Anonymkode: 4d071...cb7 Sorry ass, men du snakker i koder. Forstår godt at sønnen din ikke gidder å svare deg når du ringer eller sender melding. Jeg hadde blitt gal av en forelder som holder på slik. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå